Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Psp:n hakia tarjoustalosta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Markes}
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Markes}

New Member
Eli tarjoustalossa on ilmeisesti psp tarjouksessa ? Itselläni ei kyseistä liikettä täällä Porissa ole :mad: Eli voisiko joku hakea sen minulle ? hintaan 120 sis pkt ? Saa vähän hakupalkkaa :cool:

Vastaus: Psp:n hakia tarjoustalosta ?

Laita mulle vaikka privaa. Taidan hakea itsellenikin tuollaisen huomenna Turun tarjoustalosta, jos siellä vielä noita on.

Markes} sanoi:
Eli tarjoustalossa on ilmeisesti psp tarjouksessa ? Itselläni ei kyseistä liikettä täällä Porissa ole :mad: Eli voisiko joku hakea sen minulle ? hintaan 120 sis pkt ? Saa vähän hakupalkkaa :cool:
Vaikuttaa siltä, että tämä PSP:n tarjous (99) on yhä voimassa kaikissa Tokmannin omistamissa myymäläketjuissa eli Tarjoustaloissa, Tokmanneissa, Säästötalo Robinhoodeissa, Vapaa valinnoissa, Maxi makasiineissa ja Maxi kodintukuissa. Ainakin Kuopion Maxi Kodintukusta PSP:n saa 99 eurolla, vaikka yhdessäkään mainoksessa ei ole mainittu tuotetta sanallakaan. Eli kaikki joita PSP kiinnostaa niin nyt on hyvä aika ostaa. PSP on Suomessa nyt halvempi kuin USAssa!:rolleyes:

Onkos kukaan nähnyt että onko stadin keskustan tarjoustalossa tuo sama tarjous?? Eli siis kaisaniemen tarjoustalossa?

Varmasti on ! Sehän on kaikissa ! Olisko susta samalla hakia jos hartzu ei löydä

En oo ikävä kyllä vielä ostamassa PSPeetä kun ei ole tarpeeksi ylimääräistä rahaa... :(
Eiköhän joku täältä sulle tarjoustalosta saa PSPeen hankittua..! :) Ainakin toivottavasti!
Eikö Porissa tosiaankaan ole tarjoustaloa tai mitään samaa ketjua olevaa halpahallia??

Markes} sanoi:
Juu hakia löyty ja ei täällä ole :(
Heihei, äläs ny, soittelin tänään Porin Vapaa-Valintaan, ja sinne on tulossa maanantaina. Itte meinaan käydä hakemassa sieltä sellasen. Oon meinaan täältä etelä-naapurista. :p

Turun tarjoustalossa noita oli kymmeniä. Firmwarejakin oli monia, itse otin F:n eli kakkosen. Downgrade ja dark alexin viimeisin sisään, helppoa kuin heinänteko.

PSP + CPS2 = :) :cool: :p

Ylös Bottom