Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n ja PS3:n etäyhteysongelma

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WWE
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: psp:n ja ps3:n etäyhteys ongelma

En tiedä mikä oli alunperin vikana, mut nyt toimii täsmälleen samoilla laitteilla hienosti...

Muutamaa porttia räpläsin ja salauksia muuttelin. Noh, hyvä näin kuitenkin. Pystyy veivaamaan tota Pixeljunk Monsterssia reissustakin...
 
Vastaus: psp:n ja ps3:n etäyhteys ongelma

mulla on sellanen ongelma että saa yhteyden oman tukiaseman kautta ihan hyvin mutta muiden kautta ei etäyhteys pelaa, kahteen verkkoon otin yhteyden mutta tulee vaan että connection timed out tai jotain siinä ruudussa kun on mustaa ja sanoo että maksimissaan kestää 90 sekuntia.
 
Vastaus: psp:n ja ps3:n etäyhteys ongelma

mulla on sellanen ongelma että saa yhteyden oman tukiaseman kautta ihan hyvin mutta muiden kautta ei etäyhteys pelaa, kahteen verkkoon otin yhteyden mutta tulee vaan että connection timed out tai jotain siinä ruudussa kun on mustaa ja sanoo että maksimissaan kestää 90 sekuntia.
Kuulostaa siltä, että portit ulkomaailmaan eivät ole auki. Oman tukiaseman kautta käytettäessä olette samassa aliverkossa, ja siellä yleensä sallitaan kaikki liikenne kaikkien kanssa. Ota suunnaksi tuo verraton verkko-FAQ. Tai jos olet satavarma, että omat portit on auki, on mahdollista että käyttämäsi WLAN-spotit eivät salli liikennettä kaikista porteista.
 
Vastaus: psp:n ja ps3:n etäyhteys ongelma

Kuulostaa siltä, että portit ulkomaailmaan eivät ole auki. Oman tukiaseman kautta käytettäessä olette samassa aliverkossa, ja siellä yleensä sallitaan kaikki liikenne kaikkien kanssa. Ota suunnaksi tuo verraton verkko-FAQ. Tai jos olet satavarma, että omat portit on auki, on mahdollista että käyttämäsi WLAN-spotit eivät salli liikennettä kaikista porteista.

tarviipa lukasta, natit otin ainkin pois päältä heti kättelyssä. tuollanen a-linkin adsl2+ wlan modeemi tämä on
 
Vastaus: psp:n ja ps3:n etäyhteys ongelma

Kerronpa nyt miten oma ongelmani ratkesi.

En siis yhtään tiedä mikä ratkaisi ongelman, mut kerron siltä varalta että siitä on jollekin hyötyä...

-Vaihdoin salauksen molemmista päistä WAP->WEP. Tällä sain myös jostain syystä paremman connun PSP:lle.
-Availin portin 9293 molemmista päistä. Saattoi olla että availin muutkin FAQ:ssa mainitut portit. En nyt muista...
-Jätin pleikkarin päälle odottamaan etäyhteyttä (aikaisemmin jätin odottamaan etäkäynnistystä. Ja kyllä, etäkäynnistys oli valikosta päällä).

Näillä toimilla sain yhteyden pelaamaan hienosti. En tosin tiedä mikä näistä ongelman ratkaisi. Vai onko kyse enemmänkin planeettojen asennosta...
 
Jaetaanpa ilosanomaa

Tuli testattua aika mielenkiintoinen käyttötapaus. Nappasin PSP:n viikonloppuna treeneihin mukaan hallille, jossa on viritelty avoin WLAN verkko. Otin tämän verkon yli PSP:llä yhteyden kotona olevaan PS3:een, mikä onnistuikin hienosti. Avasin sitten PS3:n valikoista kotiverkossani olevan DLNA verkkolevyaseman (Buffalo Link Station) videolistauksen ja pistin yhden DivX videon pyörimään. Striimaus toimi hienosti ilman tökkimistä pidemmänkin aikaa. En vaan tiedä kuinka kauan akku olisi kestänyt.. Nyt on sitten lapsillekin ensi kerralla treenien ajaksi tekemistä, jos ei kiinnosta katsoa kun isi juoksee pallon perässä! :)
 
Vastaus: psp:n ja ps3:n etäyhteys ongelma

Pystyykö siihen pleikkaan ottaan yhteyden, vaikka se oliskin pois päältä? Vai voiko sen käynnistää sitä kautta?
 
Vastaus: psp:n ja ps3:n etäyhteys ongelma

Pystyykö siihen pleikkaan ottaan yhteyden, vaikka se oliskin pois päältä? Vai voiko sen käynnistää sitä kautta?

Pystyy käynnistää (ja sammuttaa) netin yli kunhan ps3:n valikosta on laitettu etäkäynnistys (tjsp) päälle.
 
Vastaus: psp:n ja ps3:n etäyhteys ongelma

Mulla toimii tuo etäkäynnistys verkon kautta yhen kerran, sitten kun sammutan ps3:n psp:n kautta niin se sammuu ja käynnistyy samantien uudelleen, jonka jälkeen se itkee, että jos etäkäyttöä ei oteta käyttöön tietyn ajan sisällä se katkaisee ps3:sta virrat ja yllätys yllätys....poistaa myös verkon kautta tapahtuvan etäkäynnistyksen...

Tää nyt on niin perseestä, että jos mulla liikkuu jotain dataa modeemissa ni ps3 heti käynnistyy automaattisesti vaikka en siihen psp:llä etäkäynnistyksen merkeissä yhteyttä ottaisikaan.

Toivottavasti Sony korjaa tuon silleen, että pelkästään rekisteröity psp voi avata ps3:en tai tuolla toiminnolla ei tee käytännössä mitään...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSP:n ja PS3:n etäyhteysongelma

Herättelenpäs tätä vanhaa ketjua kun en uudenpaakaan osunut eteen...

Olen täältä foorumeilta lukenut, miten hyvin ps3:n etäyhteyden pitäisi toimia ps1:n pelienkin kanssa. Itse en ole saanut yhteyttä toimimaan sulavasti edes xmb-valikossa vaan psp:llä kuva nykii jatkuvasti. Koitin paria ps1-peliä (ostettu psn:stä), mutta eihän niitä voinut mitenkään pelata jatkuvan nykimisen vuoksi.

Olen yrittänyt muodostaa yhteyttä oman langattoman verkon kautta sekä suoraan yhdistämällä ps3:n luomaan lähiverkkoon eikä kumpikaan toimi kunnolla. Molemmissa laitteissa on tuoreimmat päivitykset. Ps3 on tosin yhteydessä nettiin langattomasti. Pitäisikö laittaa letkulla?
Jos yhteys on kaikilla yhtä surkea, niin en voi ymmärtää, miten jotkut pystyvät pelamaan tätä kautta. Kyllä se muutaman sekunnin viive ja jatkuva pätkiminen pilaa koko touhun totaalisesti. :(

Osaisiko joku antaa vinkkiä, että mitä olen tällä kertaa onnistunut säätämään? Homman kun kuvittelisi olevan hyvin helppo...
 
Ylös Bottom