Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n Memory Stick Pro Duo -muistikortit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSP:n Memory Stick DUO -muistikortit

Voiko muistikorttia joka on puhelimessäni (1 gigan m2?), käyttää psp:ssä? siinä tuli mukana adapteri jolla se sinne mahtuu, mutta psp video 9 ohjelma ei jostain syystä tunnista psp:tä, vaikka se usb piuhalla on koneessa kiinni.

miccom82 sanoi:
Voiko muistikorttia joka on puhelimessäni (1 gigan m2?), käyttää psp:ssä? siinä tuli mukana adapteri jolla se sinne mahtuu, mutta psp video 9 ohjelma ei jostain syystä tunnista psp:tä, vaikka se usb piuhalla on koneessa kiinni.
No jos psp:si tunnistaa sen, niin mikset voisi käyttää. Ja mikä windows sulla on?

Kiitos vinkistä phl, pitää vihjaista pikkusiskolle ;)

T-Man sanoi:
No jos psp:si tunnistaa sen, niin mikset voisi käyttää. Ja mikä windows sulla on?
Kortin formatointi auttoi, sain siirrettyä ohjelmat kortille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuleeko 8GB korttia isompaa PSP:lle vai jääkö tämä kyseinen kortti isoimmaksi? Entäs onko Sandiski tekemässä 8GB korttia tohon SanDisk MemoryStick Pro Duo Gaming sarjaan?

Timppa99 sanoi:
Tuleeko 8GB korttia isompaa PSP:lle vai jääkö tämä kyseinen kortti isoimmaksi? Entäs onko Sandiski tekemässä 8GB korttia tohon SanDisk MemoryStick Pro Duo Gaming sarjaan?
Viimeksi kun Sony ilmoitti uusista Memory Stick PRO-HG Duo -korteista (jotka siis myös Sopivat PSP:hen), kerrottiin teoreettiseksi maksimikapasiteetiksi 32 gigatavua. Vaikka ihan tuohon ei käytännössä päästäisikään, niin luulisi kuitenkin, että yli 8 gigaisia on jossain vaiheessa luvassa.

Onko kukaan tutkinut että missä halvimmat tällä hetkellä?

e-ville näytti olevan 2gt 22e ja 4gt 37e

Lieneekö halvin?

Kerran tilasin muistikortin Famikosta, toista kertaa en ihan helpolla tilaa. Olihan se halvin (ero ei suuri) ja kortteja varastossa saldon mukaan, mutta kun niiden toimituksessa kesti pari viikkoa!

Jos olisin tiennyt niin tietenkin olisin ottanut vähän kalliimman kortin, jonka olisin saanut samalla viikolla kouraani. Vähän sapetti kun käyttötarve oli aika kova. Homma varmasti toimii paremmin jos noutaa tuotteen paikan päältä.

Miten hyvin noi muuten toimii ? Mulla ei lähteny ps3 kanssa toimimaan adapterilla varustettu kortti vaikka se itse pääkortti toimikin.

Miten hyvin noi muuten toimii ? Mulla ei lähteny ps3 kanssa toimimaan adapterilla varustettu kortti vaikka se itse pääkortti toimikin.

Itsellä on käytössä 4GB Sandisk Micro + adapteri PSP:llä ja hyvin on toiminut ainakin tähän mennessä.

Menipä näidenkin kanssa urheiluksi. Minä luulin että näissä psp-systeemeissä olisi jonkinlainen pieni sisäinen muisti edes tallennnuksille. Siinä se Portable Ops odottaisi pelaamista, mutta kun ei niin ei... muistitikun saapumista odotellessa... Ehkä sitten ensi viikolla.

Ylös Bottom