Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n näytön suojat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Bladekill
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Minulla on polarpandasta tilattu suoja. Eipä se niin kovasti sumenna, eikä kaverikaan huomannut mitään eroa kun kysyin. :)
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Logic3:n suojasetti oli ainakin täyttä kuraa. Meni suoraan roskiin.
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Itselläni on Mad Catzin näytönsuoja. Mukana tuli yksi näytönuoja ja puhdistusliina. Hyvä suoja tämä on. Hintakaan ei ollut paha, taisi olla jotain 9
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Näin kilahti tänään postilaatikkoon Horin suojus näytölle. Passeli vehje.

Ainut ongelma tosiaa on kuplat, vaikka niitäkin olisi paljon niin pelatessa ei niitä juuri huomaa. Tietysti ne kannattaa hinkata pois niin paljon kuin suinkin vain voi.

Hinnaltaan hyvä, olikohan toi postikuluineen Lik-sang.comista 12€, jotain sitä luokkaa.
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Hankin tuollaisen Horin näytönsuojan PSP:lle mutta en osannut sitä kunnolla asentaa ja meni pieleen. Vaikka puhdistin ruudun ennaltaan, suojan alle meni pölyä ymsp. Ei onnistunut. Tilasin äskettäin pari Sonyn "virallista" suojaa Lik-Sangista. Tuli maksamaan yhteensä n. 15.

Minulla on kuitenkin Horin oma malli DS:lle joka on mainio. Suojaa ei juurikaan erota ja pitää ruudun kunnossa. Suosittelen kaikille friikeille. :D
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Näyttää olevan play-asiasta ainakin noi yhdet suojat loppu.. Minkälaiset nyt kannattaisi tilata? DS:llä on noi horin suojat ja ne ajavat ainakin hyvin asiansa.
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Itse käytän Logitechin valmistamaa Psp "haarniskaa" joka ajaa näytön suojaamis asiansa mallikkaasti ainakin kun laitetta taskussa kantaa. huononapuolena on että laiteen "koko" kasvaa aika markinaalisesti kun tuon suoja kotelon laittaa Psp:n päälle. Sormenjäljiltä jotka tulee pelatessa tuo ei kyllä suojaa mutta naarmuista kolhuista ja pudotuksista tehokkaasti.
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Tuli tilattua ja asenneltua VG+:sta horin näytönsuoja. Tuli kohtuullisen nopeasti ja hyvin suojaa näytön naarmuilta eikä pelatessa huomaa kalvoa ollenkaan.
 
Vastaus: PSP:n näytön suojat

Snakebytet on ihan jees ostin. itse ostin kantolaukun ja koko konsolin suojan 20e
 
Ylös Bottom