Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n Usb-kaapeli?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jpz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jpz

New Member
Elikkäs, mistä saisi PSP:hen sopivan usb-kaapelin? Kaapeli on usb to mini-usb 5pin. Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: PSP:n Usb-kaapeli?

Jpz sanoi:
Elikkäs, mistä saisi PSP:hen sopivan usb-kaapelin? Kaapeli on usb to mini-usb 5pin. Kiitos jo etukäteen.

Ihan perus PC liikeestä tai kameraliikkeestä. Piuhan on sama kuin esim. digikameroissa jotka liitetään USB:llä tietokoneeseen.
 
Vastaus: PSP:n Usb-kaapeli?

Jep, itse ostin Fujin piuhan kameraliikkeistä. Olisi vaan tullut yli puolet havemmaksi tilata vaikka Lik-Sangista, mutta pakkohan se oli heti saada. :rolleyes:
 
Vastaus: PSP:n Usb-kaapeli?

Siis ei mulla oo sopinu PSP:hen ainkaan digikameroiden usb johdot:confused: Oon kokeillu Hp:n ja Olympuksen usb johdoilla mutta ei oo menny sisään koneeseen vaikka usb näyttäiskin sopivan... Tarvis vähän apua
 
Vastaus: PSP:n Usb-kaapeli?

Timppa99 sanoi:
Siis ei mulla oo sopinu PSP:hen ainkaan digikameroiden usb johdot:confused: Oon kokeillu Hp:n ja Olympuksen usb johdoilla mutta ei oo menny sisään koneeseen vaikka usb näyttäiskin sopivan... Tarvis vähän apua

Noniin eli sun kameroissa on joku muun tyypin liitin, kuin psp:ssä. Siihen kuuluu laittaa mini-b tyypin johto.
 
Vastaus: PSP:n Usb-kaapeli?

Timppa99 sanoi:
Siis ei mulla oo sopinu PSP:hen ainkaan digikameroiden usb johdot:confused: Oon kokeillu Hp:n ja Olympuksen usb johdoilla mutta ei oo menny sisään koneeseen vaikka usb näyttäiskin sopivan... Tarvis vähän apua

Itselläni on Canonin digikamera ja sen mukana tullut piuha sopii hyvin.

USB liittimissä on valitettavasti eroja, ja tarvitset (kuten ylhäällä jo sanottiin) viisi-pinnisen mini-b tyyppisen liittimen toiseen päähän. Johdon päät näyttää esim tältä:

http://www.elecom.co.jp/news/200601/usb-x/image/USB2-XM03WH_01L.jpg

Oikean puoleinen pää siis PSP:hen. Johdon tai liitimien värillä ei siis ole väliä, kunhan liitimen muoto on oikea.
 
Vastaus: PSP:n Usb-kaapeli?

Joo kiitoksia avusta. Kaverin digikamera Canonista lainaama johto sopi. Eipä tatvi turhaan ostaa kaupasta:rolleyes:
 
Ylös Bottom