Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n verkkoyhteyskoodi

raimo

Member
Ostin kaverilta kyseisen laitteen, mutta koodi on kadonnut.
Onko samoja kokemuksia? Saako koodin jostain sonyltä kysyttäessä?
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Varmaankin suomalainen tuotetuki osoitteessa fi-hotline<at>nordiskfilm.com osaa auttaa.
Tarvitsevat varmaan ainakin PSP:si sarjanumeron (serial no) joka löytyy akun alta.
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Oli ihan prikulleen sama tarina, suru teksti tonne menemään ni uus tolee ja sassiin.
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Onko tämä verkkoyhteys koodi se "Your Gaming Name", josta mä olen kysynyt täällä pari kertaa?
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Eddy93 sanoi:
Onko tämä verkkoyhteys koodi se "Your Gaming Name", josta mä olen kysynyt täällä pari kertaa?

Joo liittyy siihen. Rekisteröinnin yhteydessä täytyy antaa tuonne www.yourgamingname.com sivulle myös verkkoyhteyskoodi.

Sen saa tuolta sonyltä. Ks osoite ylempänä.
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Kiitti tiedosta!

Tänään lähetin tuonne viestin, ja sieltä jo sainkin uuden koodin.
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Mahtaakohan tuon slimin mukana tulla koko koodia tai jos tulee, niin en ole löytänyt sitä?
Mutta onneksi edellisestä psp:stä jäi tunnarit, joten ei tuolla nyt niin merkitystä ole.
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Pekoni sanoi:
Mahtaakohan tuon slimin mukana tulla koko koodia tai jos tulee, niin en ole löytänyt sitä?
Mutta onneksi edellisestä psp:stä jäi tunnarit, joten ei tuolla nyt niin merkitystä ole.

Ostin juuri uuden PSP liten ja tuo verkkokoodi hukuksissa, voisko joku kertoa mistä tuo löytyy
(7+7 numeroa/merkkiaä)?
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

miten sinne saa lähetettyä lähetin hotmaililla osotteeseen fi-.......... ja aiheeks Verkkoyhteyskoodi
kirjotin jotenki tälläi saisko uuden verkkoyhteyskoodin ja laitoin mun sarjanumeron(serial no) jutun siihe
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Ostin slim ja liten eikä sitä verkkokoodia näy missääään AARGH missä se oikein on!!!???
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Miqail sanoi:
Ostin slim ja liten eikä sitä verkkokoodia näy missääään AARGH missä se oikein on!!!???
Sitä ei tule jostain syystä S&L-mallin mukana ollenkaan. Lähettämällä mailia Nordisk Filmille asia ongelma hoitunee pois päiväjärjestyksestä.
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Hyvä, että mainihit muuten oisin repiny ton paketin avaruustomuksi :D
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Onko tämä verkkoyhteyskoodi sidottu yourgamingname tunnukseen?
Eli kun ostan uuden psp:n niin voinko pelata sillä netissä nykyisillä tunnuksilla vai pitääkö tehdä uudet tunnukset uuden laitteen koodilla?
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Ja paskat sieltä mitään ole tullut, vaikka kyselystä on jo viikko.
Eiköhän nämä joulunpyhät ole lomaa myös teknisellä tuella, joten vastauksia alkanee tulla ensi viikolla taas normaalimpaan tahtiin.
 
Vastaus: PSPn verkkoyhteyskoodi

Eiköhän nämä joulunpyhät ole lomaa myös teknisellä tuella, joten vastauksia alkanee tulla ensi viikolla taas normaalimpaan tahtiin.

Kyllähän on surkea paikka. Ei ole koodia tullut. Pari mailia laittanut jo lisää tuonne.
Ei taida joulupyhätkään enää vaikuttaa?
 
Vastaus: PSP:n verkkoyhteyskoodi

Tuli lueskeltua noita aikaisempia tekstejä mutta en saanut selvää että mistä verkkoyhteys koodin saa selville jos on ostanut psp slim&lite 3004
 
Vastaus: PSP:n verkkoyhteyskoodi

Tuli lueskeltua noita aikaisempia tekstejä mutta en saanut selvää että mistä verkkoyhteys koodin saa selville jos on ostanut psp slim&lite 3004
Jo ketjun toisessa viestissä sanotaan näin:
Varmaankin suomalainen tuotetuki osoitteessa fi-hotline<at>nordiskfilm.com osaa auttaa.
Tarvitsevat varmaan ainakin PSP:si sarjanumeron (serial no) joka löytyy akun alta.
 
Ylös Bottom