Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP-ongelmaketjujen äiti

Vastaus: Psp Apua!

PSP:n langaton verkko-ominaisuus, jota itse olen viime aikoina käyttänyt melko paljon, on musiikin suoratoisto (eli streaming) tietokoneelta PSP:n läpi olohuoneen stereoihin. Eli mp3-musiikki RSS-syötteenä tietokoneelta PSP:lle ja siitä edelleen piuhaa pitkin vahvistimeen ja kaiuttimiin. Yksi varsin helppokäyttöinen softa jolla tämä onnistuu on PSP RSS Feeder.

Ja mikään ei tietenkään estä välittämästä PSP:n läpi langattomasti kuvia tai videosignaalia.
 
Vastaus: Psp Apua!

Ja edellinen ei tietenkään vaadi sitä, että media täytyisi välttämättä edelleenohjata PSP:stä vahvistimeen tai televisioon. Joten esimerkiksi yöpöydällä lojuvaan PSP:hen voi streamata musiikkia tietokoneelta ja kuunnella sitä kuulokkeilla sängyllä elbatessaan tai katsella videoita suoraan PSP:n näytöltä.
 
Vastaus: Psp Apua!

Tänään pitäis PSP tulla postiin :D

Mies sai valita PS2:sta ja PSP:stä.. Ite oisin voinu ottaa sen pinkin PS2:sen :p
 
Vastaus: Psp Apua!

rimahi sanoi:
Tänään pitäis PSP tulla postiin :D

Mies sai valita PS2:sta ja PSP:stä.. Ite oisin voinu ottaa sen pinkin PS2:sen :p

Ei muuta kun ostat itsellesi Joululahjaksi Pinkin PS2 ja siihen Buzz visailua ja suomenkielisiä kappaleita sisältävän Singstarin :)
 
PSP korruptoi joitain mp3 filuja

Toisten levyjen mp ripit korruptoituvat psp:ssä, huvittavinta asiassa on, että vaikka tämä tapahtuu vain joillain levyillä, kappaleen korruptoituminen on satunnaista. Kellään hajua missä mennään?

Pc:llä samat ripit toimivat ongelmitta myös psp:ssä käyttämäni muistitikun kanssa?
 
Vastaus: Psp korruptoi joitain mp3 filuja

Muistikorttipaikassa tai kortissa (tai kummassakin) on feelua. Tuntuuko kortti toisessa lukijassa 'tahmaiselta'? Entäs toisella kortilla? Onko sama sydeemi myös toisella kortilla?
 
Vastaus: Psp korruptoi joitain mp3 filuja

Janus sanoi:
Muistikorttipaikassa tai kortissa (tai kummassakin) on feelua. Tuntuuko kortti toisessa lukijassa 'tahmaiselta'? Entäs toisella kortilla? Onko sama sydeemi myös toisella kortilla?

Ainoa kortti jonka omistan, joten en pääse toisella testaamaan. Olen ripannut n.10 levyä ja vain kahdessa yli kymmenen vuoden takaisessa levyssä ei ole corruptuneita filuja ilmaantunut, vaikka niitä miten pyörittelisi edestakaisin....
 
Vastaus: Psp korruptoi joitain mp3 filuja

Terve. Mulla on samaa ongelmaa. Kyseessä slimmi psp. Ei ole saanut kyytiä vaan aivan moitteeton kone, firmis on orkkis, päivitetty pariviikkoo sitten. Uusi briteistä tilattu 8gb sony tikku. Ja hauskinta tässä random corruptoitumisessa on juuri tuo random osa. Käynnistämällä pspeen uusiksi se corruptoitunut tiedosto toimii moitteetta. Mutta joku muu ei taas toimikkaan. Corruptoituneiden tiedostojen määrä vaihtelee 0 - 10. Ja kortilla on ehkä kymmenen albumia. Ei aavistusta eikä arvaustakaan mistä moinen mahtaa johtua. Ouutoa.
 
Vastaus: Psp korruptoi joitain mp3 filuja

Mulla tuota on tapahtunut sekä läski-PSP:llä (2 gigan Memory Stick Pro Duo) että PS3:llakin (60 gigan kovo). Mitään logiikkaa siinä ei tunnu olevan, sillä buutin jälkeen "korruptoitunut" tiedosto taas toimiikin. Olisikohan Sonyn käyttämässä mp3-soittosoftassa jotain vikaa?

Update! Heti viestin kirjoittamisen jälkeen tuli tosin mieleen, että olen siirtänyt ne kipaleet PS3:n kovolle käyttäen juurikin tuota samaista muistitikkua.
 
Vastaus: Psp korruptoi joitain mp3 filuja

Wcinder sanoi:
Muistikortti voi olla väärennetty tai rikki, jos se korruptoi tiedostoja / tallennuksia tms.
Meikun Memory Stick Pro Duo on Sandiskin valmistama ja Verkkokaupasta ihan paikan päältä ostettu. Totta kai on mahdollisuus olemassa, että siinä olisi oikeasti jotain vikaa, mutta miksi se esiintyy vain ja ainoastaan mp3-tiedostoilla... Samaisella kortilla on kuitenkin myös videoita, pelidemoja ja pelitallennuksia yllinkyllin, eikä niiden kanssa ole ollut koskaan ongelmia.
 
Vastaus: Psp korruptoi joitain mp3 filuja

Wcinder sanoi:
Muistikortti voi olla väärennetty tai rikki, jos se korruptoi tiedostoja / tallennuksia tms.[/url]

Niinhän se VOI olla väärennetty, mutta 8gb on tilaa. Testattu on. Ja halpaa halpaa en ostanut koska olin tietoinen väärennöksien olemassaolosta. Fyysiseen vikaan laitteissa tai kortissa en siis usko. Joltain softapuolen häikältä vaikuttaa vahvasti, mun mielestä.

Update. Heti viestin kirjoittamisen jälkeen voin todeta että muistikortilla olevat ämppärit on kaikki PS3lta kopsattuja. Oiskos kortin ja PS3sen yhteispelissä jotain hämälää?
 
PSP ei käynnisty!?

Pelasin psp:tä kun yhtäkkiä tuli joku teksti muistikortista ja laite sammui yritin uudestaan päälle,laite toimi normaalisti sony entertaiment presents kohtaan asti sen jälkeen kone sammui eikä käynnisty enää!Laite ei ole minun vaan lainassa,joten vika saattaa olla ihan yksin kertainen:confused: laturia minulla ei ole joten akkukin voi olla loppu :)
 
Vastaus: PSP ei käynnisty!?

Pelasin psp:tä kun yhtäkkiä tuli joku teksti muistikortista ja laite sammui yritin uudestaan päälle,laite toimi normaalisti sony entertaiment presents kohtaan asti sen jälkeen kone sammui eikä käynnisty enää!Laite ei ole minun vaan lainassa,joten vika saattaa olla ihan yksin kertainen:confused: laturia minulla ei ole joten akkukin voi olla loppu :)
Ota muistikortti pois PSP:stä ja kokeile käynnistää. Jos ei tapahdu mitään, on akku todennäköisesti tyhjä.
 
Vastaus: PSP ei käynnisty!?

Joo kokeiltu on.Toivottavasti se akku on tyhjä,ettei kaverini psp hajonnut minulla.
 
Ongelmia PSP:n unitilan kanssa

Onko ihmisillä esiintynyt ongelmia PSP:n unitilan kanssa? Unitilahan kytkeytyy, kun virtakytkintä näpäyttää lyhyesti, tai kun PSP:n akku loppuu, jolloin virtavalo vilkkuu lyhyesti. Laite menee tällöin vähävirtaiseen unitilaan, joka säilyttää esim. pelitilanteen. Minulla esiintyy kahta ongelmaa:

1) Jos on katsonut UMD-leffaa, jättää sen kesken ja siirtyy unitilaan, sitten käynnistäessään laitteen haluaakin tehdä jotain muuta ja käynnistää jonkin muun sovelluksen, laite menee jumiin.

2) Joskus kun kytken laitteen päälle unitilasta, ei se palaudukaan paikalleen vaan vilkuttaa virtavaloa ja sitten sammuu kokonaan (ei siis unitilaan), jolloin laitteen joutuu käynnistämään uudestaan. Tällöin esim. tallentamaton pelitilanne hukkuu, ja tämä on erityisen ongelmallista PSP:n heikon akkukeston vuoksi, kun kesken ja tallentamatta jäänyt peli voi hukkua laitteen sammuttaessa virtansa vasten toiveita.

Ovatko nämä tunnettuja ongelmia, ja löytyykö ratkaisuja?
 
Vastaus: Ongelmia PSP:n unitilan kanssa

Riippuu kokonaan ohjelmistosta/leffasta, miten menee.

Esim Splinter Cell kaatuu unitilasta PSPllä, samoin jotkut EAn pelit. Samaa saattaa tapahtua joilain leffoilla kanssa.

Koneen sammuminen unitilassa yleensä johtuu akusta, liian vähän voimaa, jne.
 
Vastaus: Ongelmia PSP:n unitilan kanssa

Onko ihmisillä esiintynyt ongelmia PSP:n unitilan kanssa?
En muista koskaan olleen tuollaisia tai muunkaanlaisia ongelmia unitilan kanssa. Käytössä ollut alkuperäinen läski-PSP ja nyttemmin Slim & Lite. Molemmissa on käytetty aina uusinta virallista firmwarea.
 
PSP ongelma! (akku/lataus)

Tilasin tollasen PSP 2-in-1 johdon, jossa on USB-datakaapeli ja latauspiuha samassa (alkuperäinen laturi hävinnyt)

Laitan sen latautumaan, punainen valo power- kohdassa alkaa palamaan annoin latautua vähän aikaa, menen system informationista battery informationiin, näkyy, että charge level on 17%

otin latauspiuhan irti ja PSP sammui heti, eikä käynnisty, eli akku ei anna virtaa.

Kun piuhan laittaa takaisin kiinni, saa PSP:n takaisin päälle, ja näyttää että latautuisi.

Missä ongelma? Piuhassa vai akussa? vai itse PSP:ssä ?

e: unohtui kertoa, että psp oli käyttämättömänä melko pitkään, ennenkuin yritin ladata, eli onko mahdollisesti akku tyhjentynyt niin pahasti, ettei enää lataudu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom