Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSP päivitys

latasin eilen saman version ja minkään laista ongelmaa ei tullut joten kannattaa varmaan siirtää tiedot tietokoneelle ja formatoida muistikortti.
 
Vastaus: PSP päivitys

latasin eilen saman version ja minkäänlaista ongelmaa ei tullut joten kannattaa varmaan siirtää tiedot tietokoneelle ja formatoida muistikortti.
Sain toimimaan.

Huomasin, etten ollutkaan poistanut sitä asennusta :o

Eli kun poistin sen ja latasin päivityksen uudelleen, asennusta lähti kauniisti liikkeelle, kuten pitääkin.
 
Vastaus: PSP paivitys

onko kenellakaan mitaan tietoa milloin firmis v.r4.0 tulee???
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSP pÃivitys

vasta kesakuussa yleensa ne tulee joka kuukausi,jos siihe on viel nii kaua aikaa ni siina pitas tulla jotain isoa ja tietaako kukaan mita siina tulee? pikaisia vastauksia kiitos
 
Vastaus: PSP päivitys

No mitäs luulet? Jos kenelläkään ei ole edes hajuakaan milloin seuraava päivitys tulee niin luuletko oikeasti että siitä tiedettäisiin mitä päivitys sisältää? Harvemmin Sony paljastelee useita kuukausia ennen päivitystä mitä se sisältää, usein saa odottaa ihan siihen päivään asti, jolloin päivitys julkaistaan ennen kuin saadaan tarkempia yksityiskohtia siitä mitä päivitys sisältää.
 
Vastaus: PSP päivitys

Ainakin jenkit ovat jo saaneet päivityksen versioon 3.95. Muutokset alla:
* While playing PSone games on your PSP, you can now customize how the buttons are assigned by going to [Controller Settings] > [Assign Buttons] and select [Custom].
* You can now quit Remote Play and choose to turn off your PS3 or leave it on after quitting. This is useful if you are performing a download and want to quit Remote Play, but still want your download to continue on the PS3. Select [Quit and Turn Off the PS3 System] or [Quit Without Turning Off the PS3 System] from [Quit Remote Play] when you press the HOME button on the PSP system.

Lähde: PlayStation.Blog
 
Vastaus: PSP päivitys

On tullut jo, outoa kun tukea psn peleille lisätään aina mutta itse pelejä ei tule lisää :D
 
Vastaus: PSP päivitys

Joo eli tartteisin apuva tuon psp:n päivittämisen kanssa, vaikka olen löytänyt n.3 tai 4 erilaista ohjetta, niin en ole onnistunut. Elikkä älkää laittako mitään "google on keksitty pelle"-viestejä tai laittako mitään linkkejä, koska olen selannut varmaan 10h googlea enkä ole saanut toimimaan. Eli nyt mulla on 3.80 firmis ja haluaisin 3.80 m33(-4) firmiksen. Koneeseen tulee se virhekoodi ja sanoo jotakin, että "peliä ei voitu käynnistää", englanniksi siis. Sanokaa suoria neuvoja, älkääkä ämpyilkö, PLEASE.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSP päivitys

Tarvitset pandoran batteryn tai Tool-akun, jotta saisit tuon custom-firmiksen.

Vekkulille: uusin custom on 3.90m33-3.
 
Vastaus: PSP päivitys

... joka paljastui myöhemmin Dark Alexin aprillipilaksi. Eli ei kannata päivittää, ei ole mitään uutta tuossa.
 
Ylös Bottom