Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP Speksit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSP Speksit

Jaahas, ovatkin muuttaneet laitteen ulkonäköä sitten viime näkemän (jossain Pelaajassa vähän aikaa sitten). Kyllähän tuo ihan ok näköinen nyt on. Kait veljeni tuon heti ostaa - itse seison edelleen vankasti PSP:n takana. ;)

Willennium sanoi:
PSP on pakkohankinta jo PES4:n takia. Enää ei tarvitse keksiä tekosyitä kotiinjäämiselle sukuloinneilta, kun voi ottaa PESin mukaan. ;)
No mutta onhan PES tulossa myös DS:lle. Uskon, että kehittäjät Konamilla saavat tehtyä aivan uutta näkökulmaa futikseen kosketusnäytön avulla. Se on tietenkin toinen juttu, että miten käytetään stylus-kynää ja juoksutetaan pelaajia oikeisiin paikkoihin. Kun ihmisellä on vain kaksi kättä :(
Itseäni kiinnostaa tehdä kannettavalla laitteella muutakin kuin pelata. Kotona TV:n ääressä pelataan, kun on tarvetta. Pieni tauko pelaamisesta esim. matkalla tekee toisinaan ihan hyvää. Ihmettelen kun veljeni pelaa kotona enemmän Advanceillaan (sillä on kaksi niitä, SP ja tavallinen), kuin konsoleilla vaikka olen ostanut niitä hyllyn täyteen. Niin ja onhan DS niin ruma ja lelumainen, ainakin kuvien perusteella, etten sitä ostaisi.
En tiedä, oonko ainoa, mutta minusta DS on tyylikkäämpi kuin PSP. Kyllähän ainakin hopeanväristä SP:tä on pidetty hienon näköisenä, niin mikä sitten DS:stä tekee niin ruman:confused:? Uusittu ulkonäkö on selvästi vienyt laitetta eteenpäin, kun PSP tuntuu isolla ruudulla varustetulta mustalta mötikältä.

Mielenkiinnolla tosiaan odotan, mitä uutta ja mullistavaa tuo kosketusnäyttö tuo. Todennäköisesti ei mitään.

Todennäköisesti myös molemmat laitteet jää ostamatta.

Kanis sanoi:
En tiedä, oonko ainoa, mutta minusta DS on tyylikkäämpi kuin PSP. Kyllähän ainakin hopeanväristä SP:tä on pidetty hienon näköisenä, niin mikä sitten DS:stä tekee niin ruman:confused:? Uusittu ulkonäkö on selvästi vienyt laitetta eteenpäin, kun PSP tuntuu isolla ruudulla varustetulta mustalta mötikältä.
Vanha DS oli kyllä kieltämättä ruma ja PSP sen rinnalla upea, mutta kun vertaa uutta DS:ää ja PSP:tä, niin mielestäni PSP alkaa jo näyttää rumalta ja DS on nyt se tyylikkäämpi.

PSP on varmasti pelikoneena hyvä, mutta en keksi mitään tilannetta, jossa haluaisin katsoa elokuvaa 4,3" näytöltä, varsinkaan jos siitä elokuvan UMD versiosta joutuu yli 10 euroa maksamaan. Ehkä sitten jos UMD versio tulisi DVD:n ostaessa kaupan päälle tai muutaman euron lisähinnalla.

DS:n tulen lähes varmasti ostamaan heti Euroopan julkaisun aikoihin. PSP:tä tuskin tulen heti ostamaan, mutta ehkä joskus myöhemmin, kun hinta saadaan ensin tippumaan sopivasti.

Kanis sanoi:
En tiedä, oonko ainoa, mutta minusta DS on tyylikkäämpi kuin PSP. Kyllähän ainakin hopeanväristä SP:tä on pidetty hienon näköisenä, niin mikä sitten DS:stä tekee niin ruman

Ehdin jo edellisessä viestissä kirjoittaakin, eli en ollut nähnyt DS:ää lopullisessa kuosissa. Ihan siistiltähän tuo tuossa Leo Stenbuckin antamassa linkissä näyttää. Lopullinen tuomio annetaan kuitenkin vasta, kun nähdään laite livenä. ;) PSP:n koolla ei ole mitään merkitystä minulle. Ei sitä taskussa kanneta. Itse asiassa tuossa Hexin lähettämässä videossa PSP näyttää jopa yllättävän sirolta.

Ei ainakaan avaimet häviä, jos toi killuu avaimenperänä. Ei tuo minunkaan mielestäni huomaamattomaksi bussimatkaviihteeksi oikein sovi. Jossain mökillä voi olla kiva, mutta niissä olosuhteissa akku saattaa loppua liian nopiaan. Digi-tv-viritin ois kiva lisuke...

Prisoner sanoi:
Ei ainakaan avaimet häviä, jos toi killuu avaimenperänä. Ei tuo minunkaan mielestäni huomaamattomaksi bussimatkaviihteeksi oikein sovi. Jossain mökillä voi olla kiva, mutta niissä olosuhteissa akku saattaa loppua liian nopiaan. Digi-tv-viritin ois kiva lisuke...

Näin on. GBA SP on mennyt nyt mukavasti taskussa, mutta eipä taida PSP soveltua mukana meneväksi konsoliksi vaikka eikö sen juuri sellainen pitäisi olla. Tuohon vielä suojakotelo päälle niin reppuhan siinä jo tarvitaan (kun otetaan vielä vara-akut mukaan. :))

Tai sitten täytyy virittää isommat taskut.

Viritin olisi kyllä hyvä juttu!

Ostakaa vaikka olkalaukku, siellä kulkee kaikki tavarat mukavasti. Reppu toki myös vaihtoehto, mutta hiostavampi ja hankalampi. ;) Itse en uskaltaisi kyllä taskussa tuon kokoisella näytöllä varustettua konetta kantaa ilman suojakoteloa, vaikka se sinne koon puolesta mahtuisikin. Joku vahingossa sekaan eksynyt kolikko tai avain saa aika kivoja naarmuja aikaan. Kännykkäkin on nykyään naarmuuntumisen pelossa simpukka-mallia.

Mukava että NDS on simpukka mallinen. Pysyy näytöt kunnossa. Vanhan advancen näyttö on melko palasina, mutta sp:n näyttö virheetön. Seuraava kännykkäkin tulee olemaan läppä mallinen.
Tuleekohan PSP:n mukana suojakotelo? Se on aika välttämätön.
Tuo analoginen napukka on ihan mukava puoli PSP:ssä.

Nintendo voisi minun mielestä unohtaa koko GBA2:n ja ruveta kehittelemään NDS:lle seuraajaa ja näinhän siinä luultavasti käy.

Tuon DS:n kirurgipelin lisäksi Nintendogs vaikuttaa hauskalta. Virtuaali hauva jota pitää silitellä, rapsutella ja leikkiä kosketusnäytön avulla :p
..ei kyllä ihan täyden pelin hintaa kehtaisi siitä maksaa, vaikka DS:n tallennusmedia onkin kuulemma 30-70% halvempi kuin advancen.. muistaakseni.

SP:n näytössä ei kyllä ole minullakaan naarmun naamua sen, mutta et halua tietää missä kunnossa on original Advancen näyttö :o . Kyllä vaan sulkeutuva näyttö on parempi...

Katselin viime yönä yli 25 minuuttisen videon tulevista PSP:n peleistä ja upealta näyttivät. Todella upealta!

Tulee tiukka skaba vielä PSP:n ja DS:n välillä. :) (Well, mulle molemmat konsolit, kiitos)

Tonppa sanoi:
Katselin viime yönä yli 25 minuuttisen videon tulevista PSP:n peleistä ja upealta näyttivät. Todella upealta!

Tulee tiukka skaba vielä PSP:n ja DS:n välillä. :) (Well, mulle molemmat konsolit, kiitos)

Mistä tuo löytyy? PSP:stä löytyy kyllä grafiikan pyörittelyyn poweria ihan mukavasti.

Naaahu sanoi:
Mistä tuo löytyy? PSP:stä löytyy kyllä grafiikan pyörittelyyn poweria ihan mukavasti.

En tiedä löytyykö netistä, vähän epäilen. Mulla on toi DVD:llä. Jos joku haluaa ostaa niin pistää privaa. (Levyllä on paljon muutakin PS2-matskua, yht. yli 2 tuntia.)

Ylös Bottom