Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:ssäni häikkää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suurimies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

suurimies

New Member
Ostin tänään psp mutta mokoma ei tunnista siinä pakkauksessa mukana tullutta umd demo levyä se vaan morkkaa että:The disc could not be read.:mad: Niin että onkose käyttäjässä vika vai koneessa?:(

Vastaus: PSP:ssäni häikkää?

Kyllä sen pitäisi ihan suoraan toimia, eikä sen tuolla tavalla pitäisi herjata. Oletko testannut muilla levyillä?

Jos ei nekään toimi, niin pitäisi varmaan kiikuttaa koko paketti takaisin kauppaan.

Oliver sanoi:
Kyllä sen pitäisi ihan suoraan toimia, eikä sen tuolla tavalla pitäisi herjata. Oletko testannut muilla levyillä?

Jos ei nekään toimi, niin pitäisi varmaan kiikuttaa koko paketti takaisin kauppaan.
En ole koittanut muilla levyillä kun ei ole mutta ostan tänään tai huomenna jonkun pelin ja koitan... kirjoitan sitten tänne miten kävi.

mulla kävi killzonen kanssa tolleen ja tajusin et parental control oli liian alhasel tasol ja kun olin sen vaihtanu nii toimi heti.

andrre sanoi:
mulla kävi killzonen kanssa tolleen ja tajusin et parental control oli liian alhasel tasol ja kun olin sen vaihtanu nii toimi heti.

Ei kait se nyt tässä tapauksessa ilmoita "The disc could not be read" jos tuo on liian alhaalla?

Ylös Bottom