Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP-tarjoukset

Vastaus: PSP-tarjoukset

Hienoa!

Taidanpa tilata ridge racer 2:sen ku oli vain tosiaan sen 20. :)
Mites tuo maksu tapahtuu? Rahastaakos ne samantien vai lähettääkö laskun vai mit, ku siinä joutuu syöttää ne kortin tiedot..
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

Pakko olla visa... Sampon ja Nordean electronit käy.
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

Stockmannilla Logitech PlayGear Collection PSP:llle 17.90. Ei sinänsä tarjous, mutta selvästi halvempi kuin muualla.
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

Play.com:ssa iso liuta PSP pelejä tarjouksessa, itse poistin Pinball Classics: Gottlieb Collectionin 15.90 hintaan.
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

Jumbon Citymarketissa oli UMD-leffoja alle 3 eurolla. Sin City, Predator ja jotain muita. En siltikään ostanut kun ei niillä mitään tee.
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

Prisoner sanoi:
Jumbon Citymarketissa oli UMD-leffoja alle 3 eurolla. Sin City, Predator ja jotain muita. En siltikään ostanut kun ei niillä mitään tee.

Löytyy edelleen samaan hintaa hyvä valikoima. Ja tekeehän niillä.. itse ostin reissuja varten useammat pätkän, sillä joudun matkustamaan suht paljon ja varsinkin lentokoneissa ja junissa yms. on välillä kiva katsella leffaa.
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

TT-2k sanoi:
Erittäin luotettava ja lähes* kaikin puolin ihana kauppa. Reilut 80 tilausta olen tehnyt tässä vajaan 4 vuoden aikana, eikä yhtään pakettia ole jäänyt matkalle. Pari on käynyt sen verran pitkän mutkan jossain, että ehdin jo ilmoittaa kadonneeksi, mutta lopulta ovat perille löytäneet. Normaalisti toimitusaika on n. 5 arkipäivää.

* 'lähes' sen vuoksi, että tulee tilattua vähän turhiakin pelejä, koska ne on "liian halpoja". :) Toinen pieni natkutuksen aihe on, että eurohinnoilla uudet PS2-pelit ovat nykyään 46,49 euroa eli menevät tullirajan yli. Ennen olivat korkeintaan 44,99 euroa.

Itsekin olen tilannut paljon pelejä tuolta play.comista, mutta kun alkoivat toistuvasti lähettämään palautuksia uudelleen muovitettuina (ja jopa ilman muoveja) niin siinä meni luotto kyseiseen puljuun. Ensimmäinen tapaus oli Gran Turismo 4 PS2:lle, joka tuli ilman muoveja, pölyisenä, vihko repaleisena ja levy&kotelo naarmuilla. Pyysin palauttamaan rahat, mutta rahojen sijasta tuli toinen samanlainen, avattu peli. Toisen valituksen jälkeen sain rahat takaisin. PSP:lle tilasin LocoRocon, joka tuli uudelleenmuovitettuna - en jaksanut valittaa, koska pelin kunto oli hyvä. Kolmas tapaus oli niitti arkkuun kun kolmen Xbox-pelin tilauksessa yksi tuli ilman muoveja ja kaksi muuta uudelleen muovitettuna. Lähetin kaikki takaisin, mutta rahoja ei ole kuulunut takaisin kuukausien odottelusta ja useista yhteydenotoista huolimatta.

Kannattaa siis tarkkailla mitä saa. Etenkin Xbox-peleissä huijaus on helppo huomata muovituksesta huolimatta kun hologrammi-sinettitarra puuttuu.
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

Play.comissa on tarjolla:

-Breath of Fire 3 20.49
-Gitaroo Man Lives! 15.49
-Metal Slug Anthology 15.49
-Gradius Collection 15.49
-Street Fighter Alpha 3 MAX 24
-Monster Hunter Freedom 2 28
-Final Fantasy Tactics: War of the Lions 28
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

Espoon Cellon Citymarketin tarjouslaarissa laatukamaa reiluun 20 hintaan, mm. Sid Mayers' Pirates.
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

hartzu sanoi:
Stockmannilla Logitech PlayGear Collection PSP:llle 17.90. Ei sinänsä tarjous, mutta selvästi halvempi kuin muualla.
Hulluilla päivillä on tuo sama paketti 9,90 Olin jo ostamassa, kunnes muistin että olen tilannut jo melkein samanlaisen, mutta toiselta merkiltä :D

Hulluilla päivillä on myös GTA: Vice City Stories alennuksessa 16,90 , mutta, kuten vähän arvelinkin, ei ne sitä mulle myyneet.
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

Viimeisiä hetkiään Suomessa viettävän Free Record Shop -ketjun viimeinen etäpesäke Helsingin Mannerheimintiellä myy pois kaikki PSP-pelinsä hintaan 15 euroa/kpl (tämä on siis loppuunmyyntialennuksen jälkeinen lopullinen hinta). Valikoima ei ole kovin ihmeellinen, mutta ainakin seuraavia löytyi vielä: Burnout Legends, Daxter, Lumines, Mercury Meltdown, Ridge Racer, Ridge Racer 2, Spider-Man 2 ja Wipeout Pure.

Tavarantyhjennys on jo siinä vaiheessa, että putiikki tuskin on enää montaakaan päivää avoinna.
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

Eipä taida tuolla hinnalla kovinkaan äkkiä mennä. Parhaillaan saa uutena ko konsolia 99e erinäisistä tarjouksista. + vanhempi malli.
Muistikortit ei enää paljoa maksa ja play.comista saa noita pelejä about 20e hintaan uusina.
(Vice city irtoaa 15 eurolla ja daxteria saa platinumina)

Noh ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. :)

PS: Warhammer 40K irtoaa playsta nyt 27,99e. Melko edullisesti irtoaa uutukainen.
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

Eipä noita 99 eurolla ole enää saanut pitkään aikaan. Silloin joskus oli se erä tarjoustaloissa ysiysillä. Tai no, laita infoa mistä saa niin käyn heti hakemassa.
 
Vastaus: PSP-tarjoukset

Oliver sanoi:
Mä vihaan teitä! :p
Kiitos kuitenkin, että linkki oli suoraan puntapuolelle.
(Ne jotka ei tiedä: sitä kautta säästää jonkin verran)
Japskihan mulla jo on, mutta nyt pääsee nöyryyttämään kavereita. :D


Tuota Mr.Moderaatti sun kannata katoo kaikki post eka kun puhut.
 
Ylös Bottom