Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Prisoner sanoi:Jumbon Citymarketissa oli UMD-leffoja alle 3 eurolla. Sin City, Predator ja jotain muita. En siltikään ostanut kun ei niillä mitään tee.
TT-2k sanoi:Erittäin luotettava ja lähes* kaikin puolin ihana kauppa. Reilut 80 tilausta olen tehnyt tässä vajaan 4 vuoden aikana, eikä yhtään pakettia ole jäänyt matkalle. Pari on käynyt sen verran pitkän mutkan jossain, että ehdin jo ilmoittaa kadonneeksi, mutta lopulta ovat perille löytäneet. Normaalisti toimitusaika on n. 5 arkipäivää.
* 'lähes' sen vuoksi, että tulee tilattua vähän turhiakin pelejä, koska ne on "liian halpoja". Toinen pieni natkutuksen aihe on, että eurohinnoilla uudet PS2-pelit ovat nykyään 46,49 euroa eli menevät tullirajan yli. Ennen olivat korkeintaan 44,99 euroa.
Hulluilla päivillä on tuo sama paketti 9,90 Olin jo ostamassa, kunnes muistin että olen tilannut jo melkein samanlaisen, mutta toiselta merkiltähartzu sanoi:Stockmannilla Logitech PlayGear Collection PSP:llle 17.90. Ei sinänsä tarjous, mutta selvästi halvempi kuin muualla.
Nyt Final Fantasyä saisi jo n. 20e hintaan. Playstä siis vieläkin on kyse.FamaZ sanoi:Play.comissa on tarjolla:
-Final Fantasy Tactics: War of the Lions 28
Oliver sanoi:Mä vihaan teitä!
Kiitos kuitenkin, että linkki oli suoraan puntapuolelle.
(Ne jotka ei tiedä: sitä kautta säästää jonkin verran)
Japskihan mulla jo on, mutta nyt pääsee nöyryyttämään kavereita.
Ja sun ei välttämättä kannata vastata yli kaks vuotta vanhoihin viesteihin.Strife sanoi:Tuota Mr.Moderaatti sun kannata katoo kaikki post eka kun puhut.