Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Huhujen mukaan Rock Band Unplugged on saamassa kilpailijan, sillä myös Guitar Hero tulee PSP:lle. Oletettavasti peli julkistetaan virallisesti huomenna Sonyn E3-pressitilaisuudessa.
PlayStation Store on nyt ollut olemassa reilut 2,5 vuotta. Tietooni ei ole tullut yhtään tapausta, jossa peli - rahoista puhumattakaan - olisi "kadonnut".Netin kautta noitten ostaminen vaikuttaa muutenkin jotenkin "epävarmalta", vielä jos tulee jotain yhteysongelmia tms. niin sinnekkös se peli ja rahat sitten katoaa?
Hintaa ei ole vielä kerrottu, mutta se todennäköisesti tullee olemaan tavallista PSP:tä jonkin verran kalliimpi nimenomaan tuon sisäisen muistinsa vuoksi. Jos hatusta pitää arvata, PSP-3000:n hinta putoaa 149 euroon ja tuo PSP Go tulee maksamaan 199 e. Mutta olen tunnetusti huono myös arvailemaan.Osaakohan kukaan arvella minkä hintainen laite tulee olemaan?
PlayStation Store on nyt ollut olemassa reilut 2,5 vuotta. Tietooni ei ole tullut yhtään tapausta, jossa peli - rahoista puhumattakaan - olisi "kadonnut".
Hintaa ei ole vielä kerrottu, mutta se todennäköisesti tullee olemaan tavallista PSP:tä jonkin verran kalliimpi nimenomaan tuon sisäisen muistinsa vuoksi. Jos hatusta pitää arvata, PSP-3000:n hinta putoaa 149 euroon ja tuo PSP Go tulee maksamaan 199 e. Mutta olen tunnetusti huono myös arvailemaan.![]()
Sony on itsekin profiloinut PSP Go:n ns. Premium-tuotteeksi, eli sen potentiaalisinta kohderyhmää ovat ne, joilla on nopeat nettiyhteydet ja jotka ovat muutenkin tottuneet lataamaan kaiken sisältönsä netistä. Mutta koska osa ihmisistä pitää edelleen fyysisistä tavaroista, eikä kaikilla ole "riittävän" nopeaa nettiä, sen vuoksi PSP-3000 pysyy markkinoilla Go:n rinnalla.Ja joillakin peleillä kun kokoa löytyy esim. 1Gb niin onhan se jo hitaalla netillä hitonmoista tuskaa odottaa koko peliä.
Hintaa ei ole vielä kerrottu, mutta se todennäköisesti tullee olemaan tavallista PSP:tä jonkin verran kalliimpi nimenomaan tuon sisäisen muistinsa vuoksi. Jos hatusta pitää arvata, PSP-3000:n hinta putoaa 149 euroon ja tuo PSP Go tulee maksamaan 199 e. Mutta olen tunnetusti huono myös arvailemaan.![]()
Ei ollut hattuun luottaminen taaskaan, ja hinta-arvio meni puihin - ja valitettavasti vieläpä huonompaan suuntaan. Mutta PSP go:sta voi jatkaa tarinointia omassa ketjussaan.Jos hatusta pitää arvata, PSP-3000:n hinta putoaa 149 euroon ja tuo PSP Go tulee maksamaan 199 e. Mutta olen tunnetusti huono myös arvailemaan.![]()
Tarkkasilmäisimmät eilen jo huomasivatkin PSP-pelien traileritulvasta, että siellä seassa vilahteli myös eräs pyylevämpi kuninkaallinen eli Fat Princess.
Tarkkasilmäisimmät eilen jo huomasivatkin PSP-pelien traileritulvasta, että siellä seassa vilahteli myös eräs pyylevämpi kuninkaallinen eli Fat Princess. The Official PlayStation Magazine UK -lehti vahvistaa, ettei kyseessä ollut edes virhe viime vuoden tapaan, vaan PSP-versio on todellakin tulossa lisänimellä Fistful of Cake.![]()