Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP verkkopelejen PIN-koodi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mika73

Well-Known Member
Miten nopeasti olette saaneet verkkopelejen vaatiman PIN-koodin ?

Postissahan tuon pitäisi ilmeisesti tulla.

En muista milloin rekisteröidyin, mutta verkkopelitunnus vaatii vahvistus PIN koodia.

En viitsinyt tilata uudelleen yourPSP sivustolta, sillä vanha mitätöityisi samalla, jos se on postissa matkalla..
 
Vastaus: PSP verkkopelejen PIN-koodi

Psp verkkopelaamiseen ei vaadita pin-koodia vaan ps2 joihinkin peleihin vaatii !
 
Vastaus: PSP verkkopelejen PIN-koodi

TommiR_ sanoi:
Psp verkkopelaamiseen ei vaadita pin-koodia vaan ps2 joihinkin peleihin vaatii !
Se käyttää samoja tunnuksia (Central Station) kuin PS2, joten kyllä se PIN-koodi pitää olla PSP:lläkin.

PIN saattaa olla kuukausiakin matkalla, joten kärsivällisyyttä vaan. :)
 
Vastaus: PSP verkkopelejen PIN-koodi

Laitetaanpa tämä nyt tänne.. Eli minulla on verkkopelitunnus jo rekisteröity ps2:n kanssa. Pitääkö minun rekisteröidä jossain psp:n mukana tullut network access code? Vai riittääkö se että olen jo rekannu tuon ps2:n nac:in?
 
Vastaus: PSP verkkopelejen PIN-koodi

Kaikki pelit ei tartte tuota tunnusta (NFS MW), nii vähän ihmettelin mihin tota oikeen tarvii. No mulla on toi kuitenkin onneksi.
 
Vastaus: PSP verkkopelejen PIN-koodi

Timotei sanoi:
Kaikki pelit ei tartte tuota tunnusta (NFS MW), nii vähän ihmettelin mihin tota oikeen tarvii. No mulla on toi kuitenkin onneksi.
NFS:MW on EA:n peli ja EA:lla on omat serverit nettipeleille. Sonyn omien pelien nettipeli toimii CS-tunnuksilla.
 
Ylös Bottom