Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSPgo (PSP-N1000)

Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Mutta onko järkevää valita valkoinen, jos sen saa halvemmalla (10 euroa)
Se nyt on täysin makuasia. :) Jos hintaero ei ole oleellisin tekijä, valitse se väri, josta itse enemmän tykkäät. Käytettävyyteen se ei vaikuta.
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

No herranen aika sentään... jos väri pitää valita jonkun foorumimiekkosen mielipiteen mukaan... (TT perhana menit hämmentämään värikattilaa :D)

sandmouse: Otat tietenkin sen värin mistä sinä tykkäät!
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Koska PSPgo:n suosio ja myyntimenestys on ollut aika *köh* maltillista *köh* Sony on huhujen mukaan suunnittelemassa "uutta launchia" laitteelle. Tulossa olisi siis kokonaan uutta mainoskampanjaa ja mahdollisesti hinnanpudotuskin. (Etenkin viimeksi mainitulle olisi todella käyttöä.)
Sources have confirmed with Gamervision that a PSPgo "relaunch" is imminent, complete with a marketing blitz in hopes to rekindle some sort of excitement over the handheld. What else will the relaunch entail? There are a number of possibilities, and there's little doubt a price drop might be among them.

Lähde: Gamervision
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Jos akku on täysin loppu akkuahan ei voi ladata USB piuhalla vaan tarvitsee muuntajan ja ihan töpselistä ladata? Meikäläisellä kun muuntaja hukkunut, joten milläs lataan akun täyteen?
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Jos akku on täysin loppu akkuahan ei voi ladata USB piuhalla vaan tarvitsee muuntajan ja ihan töpselistä ladata? Meikäläisellä kun muuntaja hukkunut, joten milläs lataan akun täyteen?

Niin siinä pitää vissiin olla se yhteys luotuna, että latauskin alkaa usb:llä. Ihan varma en ole asiasta. Sen usb latauksen pystyi ainakin ottamaan pois päältä valikoista.

En tiedä onko muuntajia saatavissa halvalla psp:hen. Periaatteessa uudet "psp-kännykkälaturimallit" eivät pitäisi paljoa maksaa jos niitä vaan jostain saa. Jos ei saa, niin yksi tipsi on ostaa joku "travelpack" tai vastaava paketti johon sisältyy autolaturi. Sitten vaan auton tupakansyttimestä virtaa niin, että saa jatkossa ladattua usb:llä. Niitä autolaturipaketteja on kyllä joka hintaluokkaan joten halpakin sellainen varmasti löytyy.

Hieman hifimpi ratkaisu on hommata psp:lle suunniteltu aurinkolaturi. Vielä vaan jos aurinko paistaisi. :(

Ja se viimeinen ja ehdottomasti VAARALLISIN keino on yleismuuntajan käyttö. Alle kympillä saa yleismuuntajia. Tälläistä käyttääksesi sinun pitää tietää jos jonkinlaista muuntajasta, psp:n virrankäytöstä ja yleensä sähköstä. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ RYHDY TÄHÄN JOS ET TIEDÄ MITÄ OLET TEKEMÄSSÄ! En edes kerro mitä asioita pitää huomioida jotta oikea muuntaja ja oikeat muuntajan asetukset löytyvät. Mikäli et tiedä mitä tarkoitan niin hylkää koko ajatus. Väärä muuntaja väärillä asetuksilla voi aiheuttaa vahinkoa psp:hen tai jopa vaaratilanteen.

Itse suosittelisin ottamaan yhteyttä maahantuojaan tai liikkeeseen josta psp on ostettu ja kyselemään mistä saisi uuden alkuperäisen muuntajan.
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Psp Go on kyllä hämmentävä laite. Kuka sen haluaa oikeasti ostaa? Ostin vähän aikaa sitten PSP:n 3000-mallin (slim and lite) ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Pelejä löytyy kaupan alelaareista 10-20 euron hintaa ja storesta niitä voi ladata muistikortille, aivan kuten Go:hon.

Minun kaaliini ei vain mitenkään mene se, miksi Go-malli olisi parempi kuin vähän aiemmat PSP mallit. Pienempi näyttö ja mahdollisuus ostaa pelejä alelaarista pois ja vielä kun PSP storesta ei löydy kuin rajoitettu määrä pelejä ja niiden hinnat ovat jopa korkeammat kuin kaupasta haettaessa, mikä kuulostaa oudolta. Ei ymjärrä ei sitten millään.

Mietin oikein kovasti ja ehkä umd-levyn suhina voisi joitain pelaajia haitata ja se, että levyjä joutuu roudaamaan mukana matkoilla, mutta en usko oikein tähänkään. Onhan tuo uusi Go suhteellisen hienon näköinen vempele, mutta miksi joku sen ostaisi, vieläpä suht kalliiseen hintaa. Omani 3000-mallin mukana tuli LittleBigPlanet 199 euron hintaan. Kertooka te viisaat, oi miksi Go on luotu markkinoille?
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Eiköhän kyse ole jossain määrin koepallosta, jolla halutaan testata pelaajakunnan valmiutta siirtyä puhtaasti latauspelien aikaan. Kaikille pelilevy ei kuitenkaan näyttele samanlaista roolia kuin esimerkissäsi. Enemmän painoa on mobiililaitteille tyypillisesti näppärällä koolla ja verkkovalmiuksilla.
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Omani 3000-mallin mukana tuli LittleBigPlanet 199 euron hintaan. Kertooka te viisaat, oi miksi Go on luotu markkinoille?
Kai se on tuotu markkinoille kilpailemaan iPod Touchin ja muiden vastaavien medialaitteden kanssa. Ei niinkään kosketusnäytön osalta, vaan pelien ja muun viihteen toimitustavoilla (musiikki ja elokuvat/tv-sarjat), hintasakin puolesta PSP-Go on hinnoiteltu täysin iPod Touchia vastaavaksi. Varmasti tämä on tarkoitettu tätä uutta käyttäjäkuntaa houkuttelemaan, jotka haluavat käyttää laitetta kaikkeen muuhunkin kuin pelaamiseen.

Jos PSP-GO olisi tarkoitettu kaikkien "end-all-be-all" PSPksi niin kaipa Sony sitten olisi lopettanut perus PSP linjan samalla. Nyt on jätetty eri kohderyhmille erilaiset laitteet, kuluttaja voi näin ostaa sen jonka kokee itselleen sopivammaksi.

OT: Itsellänikin on PSP-3000 (ja 1000) pelikäytössä ja se on loistava laite, jos siinä vain ei olisi sitä ärsyttävää näyttöongelmaa.
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Itse olen varsin tyytyväinen tähän vekottimeen:

1) Ohjaintuntuma on omaan käteen parempi kuin kuin vanhassa leveässä laitteessa.
2) Tuskastuttavat UMD:n latausajat ovat historiaa
3) Ei tarvitse kannella levyjä mukana
4) Näyttö on riittävän iso, kun ottaa huomioon, että kannettavuus parani

Ainoa miinus alelaaripelien puuttumisesta, mutta esim. viimeisin -50% PSN tarjous osoittaa, että kyllä niitä virtuaalialelaareja on luvassa. USA Storesta saa monet pelit muutenkin kohtuu hintaan heikon dollarin ansiosta. Alunperin meinasin säilyttää PSP2000:n rinnalla, mutta pois myin, kun ei sillä tullut enää pelattuaa.
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Itse olen varsin tyytyväinen tähän vekottimeen:

1) Ohjaintuntuma on omaan käteen parempi kuin kuin vanhassa leveässä laitteessa.
2) Tuskastuttavat UMD:n latausajat ovat historiaa
3) Ei tarvitse kannella levyjä mukana
4) Näyttö on riittävän iso, kun ottaa huomioon, että kannettavuus parani

Olen samaa mieltä. Kaikinpuolin toimiva kokonaisuus. :)
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Erittäin tyytyväinen olen itsekin laitteeseen ollut. Ainoa miinus on suhteellisen kehno akun kesto. Vähän väliä saa olla latailemassa eikä silloin pysty pelaamaan samalla. Kummasti ovat alkaneet vanhat PS1 klassikot maistumaan PSP:n kautta pelattuna. Maaginen laite. :D
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Itse olen varsin tyytyväinen tähän vekottimeen:

1) Ohjaintuntuma on omaan käteen parempi kuin kuin vanhassa leveässä laitteessa.
2) Tuskastuttavat UMD:n latausajat ovat historiaa
3) Ei tarvitse kannella levyjä mukana
4) Näyttö on riittävän iso, kun ottaa huomioon, että kannettavuus parani

Ainoa miinus alelaaripelien puuttumisesta, mutta esim. viimeisin -50% PSN tarjous osoittaa, että kyllä niitä virtuaalialelaareja on luvassa. USA Storesta saa monet pelit muutenkin kohtuu hintaan heikon dollarin ansiosta. Alunperin meinasin säilyttää PSP2000:n rinnalla, mutta pois myin, kun ei sillä tullut enää pelattuaa.
Hienosti kiteytetty. Itsellä sama homma, vanhan PSP fatin annoin pois kun ei sillä enää mitään PSPgo:n rinnalla tehnyt. Tosin kaikki pelit olen hankkinut EU Storesta. Sääli, että siellä ei taida olla ihan yhtä hyvä valikoima kuin USA Storessa, esim. Ridge Racer 2 puuttuu. Mutta kyllä toi EU Storekin toimii, varsinkin nyt kun tajusin hankkia Playstation Network Cardin Ahvenanmaalta.
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Jos joku miettii PSPgo:n ostamista, nyt voisi olla hyvä aika. Nimittäin kaikki huhtikuun 1. päivän jälkeen ostaneet saavan kaupan päälle peräti 10 (kymmenen!) peliä. Eikä kyseessä ole edes mitään tusinateoksia, vaan settiin kuuluu mm. Gran Turismo, LittleBigPlanet, FIFA World Cup 2010 ja Grand Theft Auto: Chinatown Wars.
Sony will shortly announce a brand new incentive scheme to encourage sales of the digital-only PSPgo, MCV can exclusively reveal.

The offer will entitle anyone who registered their PSPgo after April 1st 2010 to ten full game downloads. Titles in the deal include Gran Turismo, LittleBigPlanet, 2010 FIFA World Cup and Grand Theft Auto.
Oletettavasti loput kuusi peliä pääsee valitsemaan PSP Essentials -sarjasta, johon siihenkin kuuluu sellaisia helmiä kuin LocoRoco, Patapon 2 ja WipEout Pulse.

Vaikka itse PSPgo maksaakin edelleen vielä aika hurjat ~250 euroa (esim. Verkkokaupassa 244,90 e), alkaa tässä pikkaisen jo meikunkin kukkarossa kutkuttaa. Ois se vaan niin kätevää, että mukana kulkisi kymmenen huippupeliä eikä yhtään UMD:tä.

Lähde: MCV UK
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Whoa,, jollain PSPgo:t on näköjään saatava liikkumaan kauppojen hyllyiltä....:eek: rahat tulee tietysti nopeasti takaisin kun jatkossa pelien ostopaikassa ei ole valinnanvaraa.
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

rahat tulee tietysti nopeasti takaisin kun jatkossa pelien ostopaikassa ei ole valinnanvaraa.

Eli mennään siis ihan samaan tapaan kuin isoilla veljillä. Löytyy omat sähköiset kauppapaikat, joiden kautta pelien laillinen lataaminen käy monelle helpommin kuin sen piraatin hakeminen. Maailma on muuttunut ympärillä ja levyt voisi jo jättää taakse historian lehdille - ainakin näissä taskukonsoleissa.
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

rahat tulee tietysti nopeasti takaisin kun jatkossa pelien ostopaikassa ei ole valinnanvaraa.[/SIZE]
Ei välttämättä. 10 peliä on PSP:n keskimääräisellä attach ratella mitattuna selvästi keskiarvon yli, ja varmasti löytyy niitä, jotka eivät tuota enempää välttämättä koskaan tule ostamaankaan. Mutta saavatpahan ainakin laitteet myytyä ennen kuin homehtuvat käsiin.
 
Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)

Saako noita pelejä, jos ostaa ulkomailta, esim. videogamesplus:sta?
Riippuu siitä, mistä maasta ostat. Tuo tarjous on SCEE:n oma, eli pitää ostaa SCEE:n jakelualueella olevista maista (Eurooppa, Australia, Uusi-Seelanti). Esimerkiksi tuo VG+ ei käy, koska se on kanadalainen putiikki.
 
Ylös Bottom