Vastaus: PSPgo (PSP-N1000)
Toivon, että tilanne ratkeaa mahdollisimman nopeasti, eli ettei mihinkään kuukausien kuluttajariitalautakunnan myllyyn asti tarvitse mennä.
Sori, käsitin viestisi tuolta osin hieman väärin. Pahoitteluni siitä.Puolesta vuodesta vuoteen kestää kuluttajariitalautakunnan suosituksen saaminen.
Näinhän se on. En tiedä, mitä Nordiskilta on vastattu, mutta tuossa aiemmin kerroin sen, mitä itse tiedän prosessista. Eli SCEE lähettää X päivän välein Suomen PlayStation-tukeen (eli Nordisk Filmille) listan tarjouksen hyödyntäneistä PSN-tunnuksista sekä sen latauskoodin. NF:n tehtäväksi jää käytännössä vain sen koodin lähettäminen asiakkaalle. Jos PSN-tunnusta koodeineen ei ole SCEE:ltä tullut, ei mitään voi lähettääkään ja tällöin pelien saaminen totta kai viivästyy.On hyvin ilmeistä, että tähän on pakko mennä koska Nordisk Filmin vastineet ovat olleet täyttä tuubaa. Pelitarjous on luvatu osaksi laitetta, ei osaksi uusien käyttäjätunnuksien tekemistä.
Tämä kuulostaa todella amatöörimokalta SCEE:n suunnalta, jos näin todella on. Ei asialle pitäisi todellakaan olla edes mitään teknistä estettä. Joka tapauksessa tuokin on SCEE:n aiheuttama ongelma. En usko, että NF:llä voidaan mitään sille, jos tarjous sisältää noin älyttömän reunaehdon, eli että se koskisi vain uusia PSN-tunnuksia.Ilmeisesti kukaan, jolla on ollut PS3-tunnukset, ei ole saanut pelikoodia näihin tunnuksiin.
Voitko vaikka privaviestillä pistää tuon vastineen?Tämä NF:n näkemys on täyttä paskaa ja ihmettelen miten he kehtaavat edes lähettää tällaisia vastineita joissa vyöryttävät ongelmansa käyttäjän niskoille.
En ole sinua tässä syyllistämässäkään. Olet mielestäni toiminut täysin oikein tähän asti. Puutuin vain noihin kahteen esittämääsi väitteeseen ("Sony haluaa vain tunnuksia myytäväksi", "pelien saamisessa kestää 6-12 kk").Olen toiminut tästä huolimatta pyydetyllä tavalla, eli luonut uudet tunnukset, mikä ei ole korjannut tilannetta. Asia etenee virallista tietä. Siinä faktaa.
Toivon, että tilanne ratkeaa mahdollisimman nopeasti, eli ettei mihinkään kuukausien kuluttajariitalautakunnan myllyyn asti tarvitse mennä.