Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSVR 2 - seuraavan sukupolven PlayStation VR

Kiinnostaako pleikkarin seuraavan sukupolven VR-lasit?

  • Kiinnostaa! My eyes are ready.

  • No jaa, tarkkailen tilannetta vielä kepin mitan matkan päästä.

  • Ei kiinnosta. Katse pysyy tiukasti television ruudussa.


Tulokset nähtävillä äänestämisen jälkeen.
Hmm, gigantin sivuilla oli aiemmin 'saapuu varastoon 17.2.' ja arvioitu toimituspäivä edelleen on tuo 22.2.
Jos suomen gigantin arvioitu toimituspäivä on 22. niin en millään usko että alkavat vasta tuona päivänä postittelemaan ;)

Itse ennakkotilasin mallia 'nouto myymälästä' koska kaikki postittaminen pelottaa :D

kannattaa melkein suoraan kysellä tuolta gigantin chatin puolelta ja kysyä myös että vaikuttaako tuo postilakko mahdollisesti ,myös siihen, näin ainakin itse tekisin, nuo operaattorit ei ainakaan saa laittaa tuotetta vasta kun 22.2 postiin niin se voi olla myös joku yleinen ohjeistuskin, että saavat postittaa tuotteen vasta sillon tai sitten tosiaan tuon lakon seurauksena, Esim itse olen saanut Elisalta suoran viestin että toimittavat laitteen vasta julkaisupäivänä. joten tosiaan kannattaa varmistaa. tuolla Techbbs:n puolella vaan joku puhui että powerilla toimittaisivat vasta julkaisupäivänä ja sen tiedän että powerilla ja gigantilla on sama omistaja. ja molempien keskusvarastot sijaitsevat ulkomailla.
 
Viimeksi muokattu:
Minusta tämän virtuaalipelaamisen tärkein kysmys on se että jääkö se vain alkuhuumaksi ja sen jälkeen satunnaiskäyttöön vai onko käyttöystävällisyys viety niin pitkälle että on älyttömän vaivatonta heittää kypärä pöydältä päähän ja alkaa pelaamaan.
 
Itse tässä pähkäilen että pitäisikö ostaa Ratti ja polkimet GT7 varten, mutta toisaalta ei sitten vielä viittisi niitä ostaa jos tuo VR ei olisikaan niin yhteensä sopiva meitsin Laseroiduille silmille. joten varmaan ensin tulee kokeiltua semmosen viikon verran laitetta ja sitten vasta ostelisi Ratin ja polkimet. jos kaikki natsaa.
 
Minusta tämän virtuaalipelaamisen tärkein kysmys on se että jääkö se vain alkuhuumaksi ja sen jälkeen satunnaiskäyttöön vai onko käyttöystävällisyys viety niin pitkälle että on älyttömän vaivatonta heittää kypärä pöydältä päähän ja alkaa pelaamaan.

No tämä on oikeastaan niin käyttäjäystävällinen kuin vaan johdollinen headset voi olla eli johto kiinni pleikan etupaneeliin ja headset päähän.
Se kuinka pitkään vr jaksaa kiinnostaa on sitten ihan jokaisen henkilökohtainen asia.
Mä ostin psvr:n 2019 ja isoin syy oli päästä testaamaan dirt rallya. Nyt kolme vuotta myöhemmin olen pelannut yli 250 vr peliä läpi.

Mulle kuitenkin vr pelaaminen on sellainen asia johon keskityn aina pitkiä jaksoja kerrallaan ja ne voi olla parista viikosta pariin kuukauteen ja syy tuohon on se, että varsinkin fps ja ajopelit on sellaisia, että kun niitä alkaa vr pelien pelaamisen jälkeen pelaamaan taas telkkarin kautta niin aina tuntuu pari päivää siltä, että jotain puuttuu.
Eilen päätin vielä pelata jotain omia suosikkeja uudestaan siihen asti, että psvr2 tulee toivottavasti postissa ensviikolla ja sen parissa voi hyvinkin mennä maaliskuun loppuun ja sitten varmaan tulee muutaman kuukauden tauko.
 


No Mans Sky ilmeisesti päivittymässä julkaisuun. Nämä emoji twiittaukset vähän ennen julkaisua ovat tavaramerkki tulevasta päivityksestä. Ja ajankohtahan ei voi olla mitään muuta kuin PSVR2 päivitys. Edellisestä päivityksestä jo tovi että muutakin uutta sisältöä varmasti mukana. Ja paljon bugeja.
Tämä on kyllä ensimmäinen peli mikä lähtee testiin laseilla. En odota mitään muuta kuin tajunnan räjäyttävää kokemusta.
 
kannattaa melkein suoraan kysellä tuolta gigantin chatin puolelta ja kysyä myös että vaikuttaako tuo postilakko mahdollisesti ,myös siihen, näin ainakin itse tekisin, nuo operaattorit ei ainakaan saa laittaa tuotetta vasta kun 22.2 postiin niin se voi olla myös joku yleinen ohjeistuskin, että saavat postittaa tuotteen vasta sillon tai sitten tosiaan tuon lakon seurauksena, Esim itse olen saanut Elisalta suoran viestin että toimittavat laitteen vasta julkaisupäivänä. joten tosiaan kannattaa varmistaa. tuolla Techbbs:n puolella vaan joku puhui että powerilla toimittaisivat vasta julkaisupäivänä ja sen tiedän että powerilla ja gigantilla on sama omistaja. ja molempien keskusvarastot sijaitsevat ulkomailla.
Gigantilta en ole vielä tässä elämässäni saanut mitään julkaisupäiväksi, joten en ajatuksissani ole vielä ensi viikolla VR-pelailemassa. Pleikkareiden tilausten kanssa meni Gigantilla niin, että Ruotsin varastolta tuotteilla meni pari päivää saapua pk-seudulle, joten voi ehtiä toki hyvin perjantaiksi.

Varmaan ehtii joka tapauksessa näin hiihtolomaviikolla testaamaan aikaisintaan ensi sunnuntaina, mikäli on ehtinyt saapua. Vaan ehtiipä tässä pohtia hieman, millaisia pelejä tällaisen VR-maailmaan vihkiytymättömän kannattaisi hankkia. Horizon tietty tulee bundlen mukana ja Village löytyy, mutta siihen meinaa jäädä tietämys ylipäätään tarjonnasta. Sen verran toki arvosteluja nähnyt, että Star Wars-peli näkyisi olevan myös sellainen joka kannattaisi varmaan hankkia (ja on saatavissa fyysisenä?).
 
Gigantilta en ole vielä tässä elämässäni saanut mitään julkaisupäiväksi, joten en ajatuksissani ole vielä ensi viikolla VR-pelailemassa. Pleikkareiden tilausten kanssa meni Gigantilla niin, että Ruotsin varastolta tuotteilla meni pari päivää saapua pk-seudulle, joten voi ehtiä toki hyvin perjantaiksi.

joo itsellä vähä samoja kokemuksia gigantin kanssa, sen takia en koskaan tilaa mitään gigantista minkä haluan perille julkaisupäivänä, monta ps4/wii u peliäkin joutui aikoinaan viemään maanantaina takaisin kun eivät koskaan ehtineet julkaisupäivään mennessä tosin usein se julkaisu päivä taisi sillon olla perjantai joten siinä kävi sillai että peli haettiin jostain muualta ja palautuksena sitten gigantiin liikkeeseen se gigantin kopio seuraavalla viikolla. en tiedä ovat tuosta parantaneet yhtään, mutta sen verran usein tuo toistui että jos haluan jotain julkaisupäiväksi/viikoksi perille niin sitten käytän näitä palveluja joilla löytyy suomesta ne keskusvarastot. erikseen on sitten kaikki ale tuotteet ja tämmöiset jolloin sillon sillä toimituspäivällä ei olekkaan niin väliä, niin sillon kyllä suosin giganttia tai poweria. Mutta joo toivotaan että mahdollisimman moni kumminkin saa tuotteensa sillon ensi viikolla liikkeestä riippumatta.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä dna kautta tilattuna, ja varmaan käy niin että joutuu seurailemaan muiden hehkutuksia laitteesta kun julkkari koittaa...lähtee sillä oletuksella niin kaikki muu on sitten iloinen yllätys.
 
Täällä dna kautta tilattuna, ja varmaan käy niin että joutuu seurailemaan muiden hehkutuksia laitteesta kun julkkari koittaa...lähtee sillä oletuksella niin kaikki muu on sitten iloinen yllätys.
Mulle Telian toimitusseurantaa kertoo toimituspäivämääräksi 23.2 ja asiakaspalvelukin oli sitä mieltä, että laittaisivat kuljetukseen "jo alkuviikosta", jolloin "tuotteen pitäisi olla perillä loppuviikosta".
 
siellähän tosin lukee myös Telian sivuilla että toimitukset alkavat 22.2. sama homma kun elisan sivuilla ja DNA sivuilla, olisi kyllä mukava yllätys jos nyt operaattorit päättäisivätkin laittaa ne laitteet aiemmin kuljetukseen. mutta joo itsekkin sanoisin tosiaan että olisi iloinen yllätys jos laite olisi perjantaina perillä. Kysyin vielä äskön elisan chatin kautta että millon lähtee sieltä pakettti postiin Elisalta niin sanoivat että 22.2 toimittavat.

Mutta sitten itse aiheeseenkin harmi että Beat Saber ei ilmesty vielä julkaisussa PSVR2:lle, jotenkin oletin että sekin ois tullut yksi julkaisu peleistä, mutta joku epäili että se saisi viimeistään toukokuussa sitten upgraden mutta toivotaan että saisi vähä nopeammin. helle peliksi tuosta pelistä ei ole varsinkin jos on muutenkin kuuma kämppä kesällä.
 
Kannattaa huomioida myös AKT:n lakon vaikutus toimituksiin. Postin ohjeiden mukaisesti 21.02. ja aikaisemmin lähetetyt paketit päätyvät varaston perälle ja niitä puretaan kun keretään, ja 22.02. alkaen postille saapuvat paketit kulkevat jonon ohi ja suurinpiirtein ajallaan perille. Tältä (hataralta) pohjalta voisi olla parempi jos lähettävät vasta 22.02.

Eli osa varmaan saa vermeensä hyvissä ajoin ensi viikon aikana perille, toiset saavat odottaa pitkälle seuraavalle viikolle.
 
.
Kannattaa huomioida myös AKT:n lakon vaikutus toimituksiin. Postin ohjeiden mukaisesti 21.02. ja aikaisemmin lähetetyt paketit päätyvät varaston perälle ja niitä puretaan kun keretään, ja 22.02. alkaen postille saapuvat paketit kulkevat jonon ohi ja suurinpiirtein ajallaan perille. Tältä (hataralta) pohjalta voisi olla parempi jos lähettävät vasta 22.02.

Eli osa varmaan saa vermeensä hyvissä ajoin ensi viikon aikana perille, toiset saavat odottaa pitkälle seuraavalle viikolle.

joo juuri se postilakko onkin se suurin tekijä sille minkä takia itse en uskalla olettaa/toivoa, että paketti saapuisi itselleni jo ensi viikolla, vaikka paketti lähtisi keskiviikkona postiin, normaalisti kyllä jos paketti lähtee keskiviikkona niin sillon se itselläni perillä yleensä viimeistään perjantaina perillä. mutta nyt voi tosiaan olla että siellä on tuhansia/10 tuhansia, postipaketteja jonossa/jumissa terminaaleissa ja muualla. Myöskin lähes jokaisen operaattorin ja liikkeiden sivulle on ilmestynyt postilakon vaikutus tiedote. se on sitten eri asia jos paketti olisi vaikka jo nyt siellä tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
saa kyllä jännittää tosissaan omalla kohdalla että ehtiikö paketti perille vielä ensi viikolla, jotenkin sitä on varautunut jo siihen että voi mennä seuraavaan viikkoon. ottaen huomioon tuon postilakon ja että Elisa, DNA, Telia lähettävät paketin vasta 22.2 eli julkaisupäivänä. vielä pienemmällä todennäköisyydellä paketti ehtii ensi viikoksi jos on tilannut laitteen esim powerilta tai Gigantilta jonka päävarastot sijaisevat Ruotsissa. eli jos laite lähtee vasta tuolloin 22.2 sieltä keskusvarastolta, niinkun joku tuolla toisella foorumilla sanoi, sanoisin että ei se millään sieltä ehdi ensi viikoksi. oikeastaan ainoa varma tapa on saada laite julkaisupäivänä on marssia liikkeeseen aamulla ja ostaa se suoraan hyllystä.
Jep ainakin ps5 ennakot tuli powerilla joistain hiton Norjasta asti ja lähti vasta julkaisupäivänä matkaan, mulla meni tyyliin 3 viikkoa että lopulta saapui noudettavaksi liikkeestä. Ja minä kun luulin että liikkeestä saisi nopeammin. Jonkun 50€ hyvityksen sentään sai, mutta onhan toi ihan vitsi lähettää noin kaukaa julkaisupäivänä.

Nyt on vr2 elisalta tulossa, olen jo sillä asenteella että ehkä viikko julkaisusta menee että saapuu, niin ei niin pahasti pety :D

Tuo walking dead 1 on muuten ollut joskus ps+ pelinä, ja oli juttua että siihen tulee ilmainen päivitys ps5+vr2 julkaisun aikaan
 
Eilen myin ykkosen pois ku ei ollu tullu pelattuu. Paras mitä pelasin niin oli re7 kokopeli vr moodissa. Ikinä oo niin paljon pelänny ku sillon... Saattaa olla et kakkosen ostan käytettynä jossain vaiheessa jos innostuu ?
 
Eilen myin ykkosen pois ku ei ollu tullu pelattuu. Paras mitä pelasin niin oli re7 kokopeli vr moodissa. Ikinä oo niin paljon pelänny ku sillon... Saattaa olla et kakkosen ostan käytettynä jossain vaiheessa jos innostuu ?
Luuletko että joku myy tuon psvr2 pois vai? ;)
 
Aijai kajakkipeli oli latautunut viime yönä kovalevylle. Resident Evil Village odottaa patchia ja Horizon bundle tilattu. Harmi vain, että Pavlov ei ole ennakkotilattavissa. Vähän tuhlaantuu aikaa latailuissa keskiviikkoa ajatellen. Näitä kolmannen maailman ongelmia. Kyllä tässä alkaa olla suuren urheilujuhlan tunnelmaa.
 
Vähän jo meinasin huolestua kun täällä mollattiin ja lytättiin gigantin aikatauluja ja lupauksia :/
Nyt katsoessani, näyttäisi olevan kaikki mennyt mitä Tammistosta on ennakkotilattu, mutta löytyy vielä Klaukkalasta ja Lielahdesta. Ei siis Ruotsin päävarastolta ;)


1676902978267.png
 
Ylös Bottom