Hmm, gigantin sivuilla oli aiemmin 'saapuu varastoon 17.2.' ja arvioitu toimituspäivä edelleen on tuo 22.2.
Jos suomen gigantin arvioitu toimituspäivä on 22. niin en millään usko että alkavat vasta tuona päivänä postittelemaan
Itse ennakkotilasin mallia 'nouto myymälästä' koska kaikki postittaminen pelottaa![]()
kannattaa melkein suoraan kysellä tuolta gigantin chatin puolelta ja kysyä myös että vaikuttaako tuo postilakko mahdollisesti ,myös siihen, näin ainakin itse tekisin, nuo operaattorit ei ainakaan saa laittaa tuotetta vasta kun 22.2 postiin niin se voi olla myös joku yleinen ohjeistuskin, että saavat postittaa tuotteen vasta sillon tai sitten tosiaan tuon lakon seurauksena, Esim itse olen saanut Elisalta suoran viestin että toimittavat laitteen vasta julkaisupäivänä. joten tosiaan kannattaa varmistaa. tuolla Techbbs:n puolella vaan joku puhui että powerilla toimittaisivat vasta julkaisupäivänä ja sen tiedän että powerilla ja gigantilla on sama omistaja. ja molempien keskusvarastot sijaitsevat ulkomailla.
Viimeksi muokattu: