Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSX retroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelipeikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pelipeikko

New Member
Pyh... ei ole PSX retrokonsoli. Eipä tuota voi oikein juu sanoa retroksi kun sillehän on pelejä kaupat pullollaan ja uusiakin näyttää tulevan... Sain tuosta maininnasta kyllä illan naurut:D ;)

Minnekkäs muualle laittaisit PSOnen keskustelut? Retroa se ei tosiaan ole nähnytkään, emmekä uutta aluetta sille rupea pyhittelemään, joten se joutuu olemaan itseään paremmassa seurassa. Joku muukin on tietääkseni tästä maininnut, mutta teksti on selventämässä, että tänne PSOneen liittyvät asiat eikä PS2FINiin.

PS1 on konsolina jo lähes kymmenen vuotta vanha, joten ajattele asiaa siltä kannalta. Sen elinkaari ei alkanut ensimmäisestä Grand Theft Autosta tai Tony Hawkista.

Tekkenistä ja WipeOutista. Ensimmäiseen Ridge Raceriin en jaksanut sijoittaa kuin vähän myöhemmin.

No tilanpuutteen ymmärrän.;)

PSX ei ole retrokone ja tiedän että siitä ollaan montaa mieltä, mutta tiedänpähän ainakin itse ettei se sitä vielä ole;)
Ilmeisesti PS2 on sitten ensivuonna retroa:D Jotenkin tuntuu että kun tehdään uusi konsoli, niin heti kun sen jatko-osa ilmestyy, niin vanhempi onkin retroa. hehheh:D

Itsellä tuo alkoi Toshindenista ja Ridge Racerista.. Sekä armottomasta demolevyn kuolaamisesta..

Sittemmin vain Dreamcast on antanut elämyksen..

PSX elää nykyisin PS2sen.. ja PSOnen kautta, ei tunnu retrolta.

Vastaus: PSX retroa?

Pyh... ei ole PSX retrokonsoli. Eipä tuota voi oikein juu sanoa retroksi kun sillehän on pelejä kaupat pullollaan ja uusiakin näyttää tulevan... Sain tuosta maininnasta kyllä illan naurut:D ;)
Täysin samaa mieltä! Vain -80 luvun konsolit ovat kunnon retro kamaa!

Vastataan nyt itsekkin necro viestiin kun niin hauskasti kommentoidaan.

Täysin samaa mieltä! Vain -80 luvun konsolit ovat kunnon retro kamaa!

saman herran signaturesta:
O/V: GB, Xbox, N64, NES, DC ja GBC seka muita retro laitteita. Laita mulle privaa jos sulta joitakin noista löytyy niin tehään kaupat...

PSX ei ole retro mutta DC on :D
Vuonna 2004 ei PSX välttämättä ollut retro mutta kyllä se nyt on vaikka vasta vuonna 1994 julkaistiinkin.

PSX ei ole mielestäni retroa. Onko Saturn ja N64 retroa? On, mutta nehän olivat PSX:n kilpailijoita kaudellaan. Miksi PSX sitten ei olisi retroa? En itse miellä PSX:ää retroksi sen vuoksi, että ps2 on yhä voimissaan. Se taas pyörittää PSX pelit normisti. Itse miellän retroksi laitteet ja niiden pelit, joita pyörittäviä koneita ei enää saa peruskaupoista. Näin ollen GBA pelitkään ei ole mielestäni retroa (NDS). Dreamcastin miellän tällä logiikalla retroksi.

Ylös Bottom