Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Puavi pellailee: Jotain @ Joskus

Vastaus: Puavi pellailee

Harmillisesti Stanley Cup -sarja noudatteli todellisuutta vähän liiankin hyvin. Thomas oli aika jäätävä maalissa. Finaalisarjan ulkopuolella ULVI olikin aika kevyttä kauraa.
 
Vastaus: Puavi pellailee

Paljoa en ehtinyt nähdä, mutta sehän näytti ihan siistiltä touhulta. Asiaankuuluvasti kommenttia tuli aina välillä. Pelin loputtua repesin kyllä huolella sille laulunpätkälle ennen offlineen menoa :D

Kuvanlaatu ihan ok, äänet kuuluivat loistavasti ja vain pientä tökkimistä havaittavissa.
 
Vastaus: Puavi pellailee: Haloilua @ 7.7.

Tänään olisi tarkoitus pelailla Reachia verkossa ja striimailla illalla joskus kuuden jälkeen alkaen. Pitää katsoa, uskallanko yrittää pistää puheet mukaan. Jos näin teen, striimailen Livestreamissa.
 
Vastaus: Puavi pellailee

Livestreamissa tosiaan eilen striimailtiin Bungie-päivän Halo-matseja. Bunglea ei tullut vastaan, mutta matskua kerääntyi sen vajaan viiden tunnin edestä. Livestreamissa on se kiva ominaisuus, että striimattu video menee nätisti talteen verkkosivuille sekä omalle koneelle, joten jos kantti kestää, voi "TRIPLE KILL MOTHAFUCKA" -huudot, rotkoon kävelemiset ja selkäsaunat käydä kokemassa uudelleen tai vaikka ihan ensimmäistä kertaa täältä.
 
Vastaus: Puavi pellailee

!TRIPLE KILL MOTHAFUCKA! kyllä piirtyi verkkokalvojen korvavastineelle, mikä sitten ikinä onkaan. Legendary.
 
Vastaus: Puavi pellailee

Hyvää settiä veditte. Tulin vasta aika viime metreillä seuraamaan ja stammykin oli kerennyt painumaan jo unten maille. Hyvin kuitenkin tunnuitte ottavan huomioon jopa tälläisen häirikkömäisen chattaajan. Livekommunikointi toimi siis paremmin kuin hyvin.
 
Vastaus: Puavi pellailee

Olen hiljaa mielessäni harkinnut, että jos ainakin yrittäisi pitää jonkinlaista viikottaista vakistriimiä pystyssä tiettynä iltana. Mikähän olisi paras ilta tuohon? Lauantaita olen miettinyt, kun keskellä viikkoa voi olla muita hommia liikaa.
 
Vastaus: Puavi pellailee

Olen hiljaa mielessäni harkinnut, että jos ainakin yrittäisi pitää jonkinlaista viikottaista vakistriimiä pystyssä tiettynä iltana. Mikähän olisi paras ilta tuohon? Lauantaita olen miettinyt, kun keskellä viikkoa voi olla muita hommia liikaa.

Lauantai tai perjantai-ilta.
 
Vastaus: Puavi pellailee

Saturday night show with the Pope!

Kuulostaa hyvältä, viikonloppuna olis ainakin itellä aikaa katsella :)
 
Vastaus: Puavi pellailee

Perjantai tai lauantai-ilta olis tosiaan hyvä ku ei tarvii sit mennä ajoissa nukkuu ku ei oo töitä. Katoin ekan kerran viimeks, sen Uncharted beta striimin, oli aika hauskaa katsottavaa. :D
 
Vastaus: Puavi pellailee

Lauantai-ilta it is then. Pitää vielä katsoa tuota kellonaikaa tarkemmin. Varmaan siinä kahdeksan maissa lienee paras aloitteluaika. Ei pääse aurinkokaan näin kesällä häiritsemään. Vielä pitää keksiä, mitä sitä huomenna pelailisi...
 
Vastaus: Puavi pellailee

Striimailupeliksi valikoitui huomiseksi näillä näkymin Battlefield Bad Company 2, ja taistelun on tarkoitus käynnistyä siinä seitsemän, kahdeksan aikoihin.
 
Vastaus: Puavi pellailee: Bad Company 2 @ 16.7.

Joo taisit tulla vastaan sillon 7.7. Reachissa, tais olla powerhouse ja ounaulit mua ainaki kerran "noobituubilla" joka oikeestaan reachissa vaatii taitoa käyttää :D vaikka taisit se sinäki kuolla pari kertaa mun aseen kautta: ) laitathan linkkiä tänne tuosta BFBC2 striimistä ku itekki just innostuin siitä..
 
Vastaus: Puavi pellailee: Bad Company 2 @ 16.7.

Mahtavaa settiä. Piti itsekkin tilata Bad Company 2 kun näytti aika hauskalta verkossa. Itellä ei oo just mitään verkkopeliä nyt ollu Cod 4:sen jälkeen ja on ollu hakusessa, no black opsi oli mutta se ei innostanu edes läpipeluuseen. Joitain battlefieldejä on ollu aikoja sitten ja ne oli kyllä tosi hyviä. Joku outo homma oli kun alussa rupesin kattoo streamiä high asetuksilla niin pätki jatkuvasti. Aiemmin kuitenki näky Uncharted beta streami sillä ihan hyvin. Eli pakko oli kattoo low asetuksilla kunnes yllättäen 23.00 jälkeen rupes näkyy hyvin high laadullakin. Mikähän mättää? Nettiyhteys on 5 meganen, ja toimi ihan täysillä tehoilla koko ajan. Mikä olis vaatimus tommosen streamin kattomiseen? Luulin että 5 meganen yhteys riittäis vai pitäskö nostaa nopeutta? :)
 
Ylös Bottom