Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pyörryttääkö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kossu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Epilepsialta kuulostaa, mutta enpä ole varma. Itselläni ei ole koskaan ilmennyt mitään oireita, vaikka olen tahkonnut kymmenen+ tuntia putkeen.
 
Hmm.. Ainoa peli, jossa minulla on paha olo tullu onpi Wolfenstein 3D. Ja sitäkin peliä oli ennen tahkottu vaikka kuinka ilman sivuoireita. Harmitti silloin kun peli oli mitä mainioin. :D
 
Vastaus: Pyörryttääkö?

Aikoinaan kun pelasin Tom Raider 2 pc:llä 10 tuntia putkeen niin huomasin että kaikki ei ollut kohdallaan kun kävin nukkumaan. Kun menin pitkälleni ja laitoin silmät kiinni niin herra jumala mikä pyöritys alkoi päässä. Tunne oli samalainen kun olisi vetänyt kunnon överi kännit. Vaikka kuinka piti kiinni sängystä niin maailma pyöri silmissä aivan liian lujaa.

No arvasin kyllä sitten heti mistä tämä oli johtunut, pelasin ihan pimeässä jotta fiilis olisi parempi pelatessa. No tämän jälkeen on ollut valot päällä vaikka se joskus häiritseekin pelaamista.

Toinen kerta kun tapahtui tämä sama ilmiö vaikka oli valot päällä niin tuli Halon kanssa jaetulla ruudulla. Tuli jotenkin mieleen että olisiko johtunut siitä kun pitää niin tarkkaa katsoa omapuolta pelatessa että silmät väsyy+välähtävät valot yhdistelmällä saatto tehdä tehtävässä. Tv on muistaakseni 26 tuumainen ja sohvan ja tv:n välinen matka noin 2-2.5 metriä, oisko toi väli liian lyhyt mene ja tiedä.
 
Vastaus: Pyörryttääkö?

Tervehdys.

Olen sitten onnekas kun pelaaminen ei tunnu missään. En tosin öitäni vietä pelaamalla putkeen, mutta silti olen onnekas verrattuna muihin, etten saa pahoinvointia.

Mega_Gamer.
 
Vastaus: Pyörryttääkö?

Saisikohan jonkin sortin kyselyä ketjuun lisättyä jotta saisi tietää pahoinvoinnin laajuudesta?

Itse en kärsi pahoinvoinnista mitä tulee pelien yhteydessä äkillisiin kameran liikkeisiin tai muusta vastaavasta, joten koko ajatus pahoinvoinnista pelaamisesta on niin outo ajatus minulle vaikka sen uskon olevan totta.
Varsinkin kun nyt VR alkaa (toivon mukaan) laajentua ja samaan parempaa jalansijaa markkinoille niin pahoinvointi alkaa nostaa enemmän varmaan päätään ylös.
 
Ylös Bottom