Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Quake3Revolution

jaxberg

New Member
Quake3Revolution on aivan loistava peli mutta minulla on pieni kysymys: mistä kentistä löytää sen BFG aseen ???
Ainoa kerta kun olen saanut BFGn oli kun taistelin loppuvastusta vastaan, en ole löytänyt sitä arena moodissa... please auttakaa !!!
 
Just sain tuon Q3:sen käsiin. Tietokoneella on tullu mätettyä enimmäkseen UT:tä, mutta myös quakea. Yllätyin positiivisesti miten nopeaan nuo kontrollit (advanced) oppii tuolla dualshockilla.

Onko tullu kokeiltua kellään sitä nelin peliä? Tökkiikö?
 
Huomasin tuossa just semmosen että konsolin ollessa pystyasennossa kuuluu ihme nakutuksia koneesta ja latailu pätkii. Kerran tilttas koko peli. Laiton koneen makuulleen ja toimii ainaki näillä näkymin paremmin. Kokemuksia??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jirzi
Huomasin tuossa just semmosen että konsolin ollessa pystyasennossa kuuluu ihme nakutuksia koneesta ja latailu pätkii. Kerran tilttas koko peli. Laiton koneen makuulleen ja toimii ainaki näillä näkymin paremmin. Kokemuksia??

Joo, aika monella on ollut ton Quake 3:n CD:n kanssa ongelmia. Mulla taustamusa lakkaa välillä soimasta ja kone pitää muutenkin törkeetä räminää peliä pelattaessa, kone on makuulleen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jirzi
Huomasin tuossa just semmosen että konsolin ollessa pystyasennossa kuuluu ihme nakutuksia koneesta ja latailu pätkii. Kerran tilttas koko peli. Laiton koneen makuulleen ja toimii ainaki näillä näkymin paremmin. Kokemuksia??


Mulla ei ole ollut mitään vaikeuksia pelin kanssa, se on toiminut ihan hyvin, ja mulla on kyllä ps2 pystyasennossa. Aivan loistava peli, en pitänyt pelistä pcllä mutta nyt ku kaikki on nopeeta ja sulavaa nii kyllä oli hyvä hankinta !! Kontrollit myös perfect !!
 
Ylös Bottom