Quantum Break

Peelo

Well-Known Member
Siellä se Quantum Break möllöttää 102 gigatavuisena pelit-välilehdellä. Ilman elokuvapätkien lataamista. Tavallisella julkaisupäivän mallilla, vaikka selvästi 4k-pelisisällön lataus on pois päältä. 47 gigatavua oli koko ennen uusinta päivitystä, levyversioon muutaman gigatavun lisäten. 55 gigatavua, jotka eivät tee mitään ja jotka on pakko ladata, jos haluaa pelin käynnistää ja suoratoistaa videopätkät. Tarkoituksellista painostusta/kiusantekoa Xbox One X:n ostamiseksi?

Joo, niinhän se tekee. Melko avutonta toimintaa Remedyltä. Ei ole ainakaan itselle tullut eteen muita pelejä, jotka pakkosyöttävät X enhanced materiaalin.

flimplay

Member
Siis hetkinen voiko tätä peliä pelata myös Xbox 360:llä? Luulin että tämä peli on vain ja ainoastaan Xbox Onille...

Siis ei varmaankaan saa, puhutte vissii pc-versiosta...?

Enemy

Well-Known Member
Tulipa aloitettua tämä, kun aikanaan jäi pelaamatta. Ennemmin tai myöhemmin pakko kokea nämä kotimaiset tuotokset.

Heti ensimmäisenä yllätyin kuinka hyvältä peli näyttää One X:llä. Tarinakin alun perusteella ihan mielenkiintoinen.

CharGasM

Well-Known Member
Tulipa aloitettua tämä, kun aikanaan jäi pelaamatta. Ennemmin tai myöhemmin pakko kokea nämä kotimaiset tuotokset.

Heti ensimmäisenä yllätyin kuinka hyvältä peli näyttää One X:llä. Tarinakin alun perusteella ihan mielenkiintoinen.
On kyllä huikeat grafiikat ja mielestäni yksi parhaista peleistä ja tarinoista.

Enemy

Well-Known Member
Nyt kerennyt vähän enemmän pelaamaan ja kyllä maistuu. Miten olenkin onnistunut lykkäämään näin pitkälle tämän pelaamisen. Ainoa ongelma oli ensimmäisen näytellyn jakson kohdalla, kun peli ei suostunut striimaamaan sitä. Pakko ladata se kauhean kokoinen Episode Pack.

Enemy

Well-Known Member
Neljä vuotta tämänkin julkaisemisesta jo. Harmillisen aliarvostettu peli, ja vielä kotimainen tekele. Itse pelasin läpi vasta reilu vuosi sitten.

Renebauman

Well-Known Member
Tämä oli/on kyllä valitettavan aliarvostettu kyllä =( Itse tykkäsin tästä paljon enemmän kuin esim. Remedyn uusimmasta Controlista..

CharGasM

Well-Known Member
Ehdottomasti tämän konsoli genin top 5 parhaisiin peleihin pääsee. Aivan helmi. En päässyt loppu vastusta läpi mutta pelasin hard vaikeudella. Pystyy hienosti valitsemaan mihin suuntaan tarina etenee...

Pirate fin

Well-Known Member
Ehdottomasti tämän konsoli genin top 5 parhaisiin peleihin pääsee. Aivan helmi. En päässyt loppu vastusta läpi mutta pelasin hard vaikeudella. Pystyy hienosti valitsemaan mihin suuntaan tarina etenee...
Toi loppupomo oli kyllä ihan perseestä, mutta muuten oli kyllä hyvä peli.

Steam versiona tämä peli oli ihan hyvä kun sai kunnon fps tason ja kunnon resoluution. Selvästi parempi peli kuin metapisteet antavat ymmärtää.

Dragonfly

KonsoliFIN Alumni
Tämä oli/on kyllä valitettavan aliarvostettu kyllä =( Itse tykkäsin tästä paljon enemmän kuin esim. Remedyn uusimmasta Controlista..
Samat fiilikset. Control ei vaan iske niin lujaa kuin tämä iski. Tykkäsin itseasiassa Alan Wakesta vielä tätäkin enemmän, joten Remedyn pelien taso on omiin mieltymyksiin ollut pienessä laskussa viime vuosina. Vaikka siis edelleen tämä ja Control ovat monien muiden firmojen peleihin verrattuna tosi hyviä pelejä.

Miika_-

Well-Known Member

Tämä on kyllä loistava tekele. Kyllä sitä vähän jo sillon säikähti kun peli flopassi taloudellisesti että miten käy Remedyn tulevaisuuden mutta siittäkin selvittiin. Peliin vielä palaten että tämä oli kyllä teknisesti vakuuttava ottaen S:n raudan millä itse sen silloin julkkarissa pelasin.

Ylös Bottom