Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Quantum Break [Hype]
Joo, peruskolmannen persoonan räiskintää tuo on, mutta onhan sitä höytetty aika kivasti aikakikkailulla. En nyt muista kovin montaa kolmannen persoonan toimintapeliä, jossa aika hidastetaan pelaajan liikkuessa kuitenkin normaalia vauhtia. Tai vaihtoehtoisesti pelaaja liikkuu normaalia aikaa nopeammin. Tällainen mekaniikka kuitenkin mahdollistaa yhtä ja toista mukavaa ekstraa siihen perusräiskintään. Max Payne -hidastuksethan hidastivat koko peliä hetkellisesti (myös Max lensi ilman halki tyylitellyn hitaasti). Lisäksi Quatumissa näyttäisi myös osalla vihollisista olevan aikakikkailukykyjä.
Aikakikkailua hyödynnetään myös tarinankerronnassa, josta erikoisen tekee niin ikään oikeat näyttelijät.
Ehkä katson tätä vähän sinivalkoisin lasein, mutta kyllähän Quatum Breakissa on aineksia varsin mainioksi peliksi, IMO.
Älkää nyt suolestako mua arvon Remedy-fanit, mutta mielestäni toi Gamescomin video pelistä antoi aika tavanomaisen kuvan pelistä, räiskintä oli aika moneen kertaan nähtyä thirdperson-touhua, ja eikö noita hidastuksia nähty jo Max Payne-peleissä, tässä toki vähän viriteltyinä.
Graafisesti toki aivan älyttömän hienoa, mutta mulle tulee väistämättä sellainen The Order 1886 -fiilis tästä, komea ulkokuori kätkee sisäänsä aika perus ok pelin jonka mekaniikat on jo nähty aiemmin, eli ei mitään uutta. Älkää ottako tätä minään Xbox vs. PS valituksena, vaan ihan rehellisiä mielipiteitä kysyn, eikö teitä hämää tuo jokseenkin nähty räiskintämekaniikka?
Toki toivon että peli menestyy ja nostaa Suomen peliosaamista kartalle
Joo, peruskolmannen persoonan räiskintää tuo on, mutta onhan sitä höytetty aika kivasti aikakikkailulla. En nyt muista kovin montaa kolmannen persoonan toimintapeliä, jossa aika hidastetaan pelaajan liikkuessa kuitenkin normaalia vauhtia. Tai vaihtoehtoisesti pelaaja liikkuu normaalia aikaa nopeammin. Tällainen mekaniikka kuitenkin mahdollistaa yhtä ja toista mukavaa ekstraa siihen perusräiskintään. Max Payne -hidastuksethan hidastivat koko peliä hetkellisesti (myös Max lensi ilman halki tyylitellyn hitaasti). Lisäksi Quatumissa näyttäisi myös osalla vihollisista olevan aikakikkailukykyjä.
Aikakikkailua hyödynnetään myös tarinankerronnassa, josta erikoisen tekee niin ikään oikeat näyttelijät.
Ehkä katson tätä vähän sinivalkoisin lasein, mutta kyllähän Quatum Breakissa on aineksia varsin mainioksi peliksi, IMO.