Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Quantum of Solace [Wii]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Quantum of Solace [Wii]

oon kova everything or nothing pelin fani (tai olin joskus:D) anyway en tykänny aluksi tosta fps:stä ku pelkäsin et ne ottaa kokonaan ton hand compactin pois( joka oli evyrithing or nothingissa) mut onneks täs on se:rolleyes:

Yleensä en pelejä osta julkaisussa, mutta kuten SSBB:n kanssa, nyt täytyy vakavasti harkita jos hankkisikin pelin jo näin julkaisun aikoihin. Play.comissa olisi 41.99 euroa pelillä hintana ja ilman postikuluja.

Siis onko tämän nettipelissä vain 4 - hemmon matseja? Vai pääseekö jotenkin käsiksi 16 - hengen peleihin?

Vastaus: Quantum of Solace

Netistä pystyy ottamaan ainoastaan neljän pelaajan pelejä, mutta se on ainakin mun mieleen ollut se paras määrä(en pidä siitä että 16 äijää riehuu pienellä mapilla) fps-peleissä.

Niin onkos neljä henkeä per tiimi vai neljä kaikkinaan että kaks per tiimi? Samapa tuo sinällään jokatapauksessa tulee jossain välissä hankittua split-screenin takia ellei nyt jotain aivan järkyttäviä seikkoja paljastu :)

Eli epätasaisen pelin pojat on tehneet, mikä on sinällään harmi. Miten nettipeli oikeasti toimii?

Millos arvostelua pukkaa ulos? :)

En haluaisi tulla tänne peliä haukkumaan (noh tulin silti), mutta pakko sanoa, että tää on ainakin still kuvien perusteella yksi rumimpia wii pelejä mun silmään. Näyttää oikeastaan vain hieman n64 pelejä paremmalta. FPS peleissä jos grafiikka on tätä tasoa ni pelattavuus ja uudet ideat saa olla todella mullistavia, että sitä jaksaa pelata.
Harmittaa varsinkin siksi että odotin tätäkin peliä kovasti ja nyt moni näyttää luulevan että tässä on kaikki mihin wii pystyy.

Yksinpeli on kyl aika sontaa, framerate on jostain hemmetin syystä todella alhainen mikä tekee pelaamisesta ärsyttävää. Nettipeli kuitenkin toimii huimasti paremmin, minkäänlaista lagia ei ole ja framerate on väh. 30 kohdilla.

Itsellä tulee moninpeliä ja WFC:ssa pelattua pari tuntia per päivä ja tuo on oikeasti hauskaa kunhan siihen pääsee käsiksi. Jos yksinpeli ei jo muutenkaan kiinnosta ja ihan hyvä nettiräiskiminen kiinnostaa niin ihan suhteellisen hyvä ostos tuo on.

Just tulin nettipelimatsista ja tuli 35 tappoa ja 5 kuolemaa. 15 kun putkeen tappoi, niin tuli vaan ruutuun: "Licenced to kill". Paras kombinaatio on minusta että ensin ottaa Defenderin, jolla on hemmetin hyvä defenssi. Sitten sillä tappaa muutaman tolla onnettomalla(mutta tarkalla) pyssyllä ja sitten noukkii maasta jonkun toisen classin rynnäkkökiväärin. Sitten on todella tehokas ja kestävä classi :). Reunalta reunalle hyppely on parasta.

Pelissä on muuten tommonen autoaim tyylinen homma, mikä alussa ärsytti aika paljon. Eli siis kun B:ta painaa niin aseella tähtää tähtäimestä(tuo aseen viereen) niin sillon se myös autoaimaa suoraan lähimpään vihulaiseen. Itse en tätä paljoa käytä kun tähdätessä ei voi juurikaan liikkua ja päähän ampuminen ei onnistu. Lisäksi se autoaimaa vaan lähimmät vastustajat - on sisä kentissä aika tehokas, ulkokentissä siihen ei voi luottaa.

Otettaanko Kastle jossain vaiheessa joskus matsia?

Otettaanko Kastle jossain vaiheessa joskus matsia?

Otetaan ihmeessä, laitetaanpa privaa.

Kylläpä väsyttääkin kun meni tämän parissa myöhään yöhön. Yksinpelistä ei ole enää paljoa pelattavana (joten kokeillaan - en lupaa - arvostelua ensi viikonlopuksi) ja yöllä piti sitten kokeilla eka kertaa nettipeliä yhdessä kentässä. Huh huh, ei mitään lagausta, grafiikat ovat itse asiassa paremmat eikä ruudunpäivityksessäkään ole ongelmia.

Yksinpelin epätasaisuudet ihmetyttävät. Välillä hienoa grafiikkaa ja nykimätöntä meininkiä, toisaalla taas rupugrafiikat ja nykii niin tajuttomasti.

Paremmaksi tämä on taas muuttunut mitä pidemmälle pääsee.

Otetaan ihmeessä, laitetaanpa privaa.

Kylläpä väsyttääkin kun meni tämän parissa myöhään yöhön. Yksinpelistä ei ole enää paljoa pelattavana (joten kokeillaan - en lupaa - arvostelua ensi viikonlopuksi) ja yöllä piti sitten kokeilla eka kertaa nettipeliä yhdessä kentässä. Huh huh, ei mitään lagausta, grafiikat ovat itse asiassa paremmat eikä ruudunpäivityksessäkään ole ongelmia.

Yksinpelin epätasaisuudet ihmetyttävät. Välillä hienoa grafiikkaa ja nykimätöntä meininkiä, toisaalla taas rupugrafiikat ja nykii niin tajuttomasti.

Paremmaksi tämä on taas muuttunut mitä pidemmälle pääsee.

Minkälainen lähimoninpeli on? Ja netissä on siis 4 pelaajan matseja?

Olen niin kahden vaiheilla tämän kanssa että ostanko vai en.

Minkälainen lähimoninpeli on? Ja netissä on siis 4 pelaajan matseja?

Olen niin kahden vaiheilla tämän kanssa että ostanko vai en.
IGN sanoo, että vältä koskemasta: Arvostelu

"Even Treyarch's Call of Duty 3 controls better than Quantum of Solace "
"The game chugs along with one of the lousiest framerates I have ever witnessed"

Olikohan COD4 engine liian iso pala haukattavaksi?

Olikohan COD4 engine liian iso pala haukattavaksi?

Uusi Call of Duty kyllä pyörii Wiillä hyvin ja näyttää kuulemma hyvältä, joten eipä tuo tuosta johdu. Selvästi vain tähän peliin ei olla edes yritetty panostaa. Liian monta rautaa tulessa kerralla? Olisikohan ollut niin, että uusi Spidermankin on saman porukan tekemä?

Kontrollit ovat kyllä todella hyvät kunhan vain pistää asetukset kohdilleen custom ohjattavuudesta(nopeaksi) ja siihen tottuu. Itselle ampuminen no nyt todella luontevaa ja helppoa.

Koko IGN:n arvostelussa ei mainittu moninpeliä tai nettipeliä ollenkaan, mikä kertoo siitä että arvostelija ei ole jaksanut edes tutustua peliin pahemmin. Niissä ei ole OLLENKAAN framerate ongelmia, musiikit kuuluvat hyvin ja peli toimii ja näyttää hyvältä.

Yksinpeli läpi, tosin helpoimmalla vaikeusasteella. Alle 10 tuntia siihen meni. Seuraavaksi kokeilemaan vaikeampia, kunhan saa tuon arvion pukattua ulos.

Kaikesta huolimatta, hauskaa oli!

Mitä nyt pikaisesti kokeilin (yksin ;) ) lähimoninpeliä, niin yhtä hyvältä vaikuttaa kuin verkossa. Koska en kovin usein verkossa pelaa, niin tuo neljän pelaajan matsi vaikutti juuri sopivalta ja tunnelmallisemmalta, kuin että vihulaisia hyppäisi silmittömästi tapettavaksi naaman eteen.

Hmm jotenkin pettymys kun täälä kovat hypetykset ja sitten arvostelut murskaa :cool: Noh tulee tämä varmaan siltikin alelaarista hommattua myöhemmin.

Ylös Bottom