Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
xlt sanoi:Sellanen mietityttää että onko nuo Kill Billit leikkaamattomia vai onko ne ihan samoja kun ne erillään myytävät ?
xlt sanoi:Sellanen mietityttää että onko nuo Kill Billit leikkaamattomia vai onko ne ihan samoja kun ne erillään myytävät ?
Jarmo Hänninen sanoi:voi luoja, voi luoja.
Katselin juuri Reservoir Dogsin suomisubeilla. Jos haluatte säilyttää mielenrauhanne ja ette halua hakata päätä lattiaan tai vahvistimeen niin suosittelen, että ette edes kokeile. Megahyper fonttikoolla "toteutettu" tekstitys vilisee kirjoitusvirheitä, asiavirheitä ja muuta bullcrappiä. Eli vähän niinkuin meikäläisen jutut.
Ainakin Jackien subit olivat ihan asiallisella mallilla, mutta Dogseissa on mokattu täysin.
Thingy sanoi:Harmittaakos ketään muuta se että boksissa ei tule mukana mitään lehtistä ja että kaikki levyt ovat "yksissä kansissa"? Saattaa olla että en sittenkään pistä myyntiin ainakaan Reservoir Dogsin momentumin versiota...
mutta hyvään hintaanhan tuon sain gigantista 44,90.
Köntys sanoi:Onkos muilla esiintynyt ongelmaa PS2:lla Pulp Fictionia katsottaessa? Nimenomaan tämän boksin Pulpissa siis. Täällä ilmoitti "No Dataa" kun yritti katsoa, Jackie Brown ja Reservoir Dogs todettu kyllä ihan toimiviksi PS2:lla, Billejä en ole kokeillut. PF toimi siis ihan hyvin DVD-soittimella, muttei PS2:lla.
Jarmo Hänninen sanoi:Levyissä on sinullakin varmaan jonkinlaisia silminnähtäviä "valujälkiä", jotka herkemmillä laitteilla saattavat pistää kapuloita rattaisiin. En ole omiani katsastanut PS2:lla, sillä pelimasiinalla en leffoja katso, mutta jos PS2 on talouden ainoa DVD-toistoon kykenevä laite niin kannattaa varmaan soitella tai ottaa yhteyttä vaikkapa e-maililla Nordisk Filmiin - varsinkaan jos ei toimi muissakaan vehkeissä.
Luckyman sanoi:Hinta tippunut alle 30:n. Osta nyt jos et jo omista.
kill bill:it puuttuu kokonaan vaan kun on tiedossa että niistä on vielä tulematta ne "definitiiviset" versiot
...ja vanhenevatkin vielä aikas äkäseen ellei itse hemmosta jonka nimi kannessa seisoo ole aika jättänyt !
Thank God, last time I hope. Sen verran vaikeaselkoista tekstiä, ettei äidinkielentunneilla ole oltu ilmeisesti hereillä.kuolemanpelko70 sanoi:en omista enkä osta, kuten on tullut selväksi suomennokset haisee, eli jos pärjää englannilla niin katsokaa niillä (siis ystävällismielinen suositus) ja kill bill:it puuttuu kokonaan vaan kun on tiedossa että niistä on vielä tulematta ne "definitiiviset" versiot niin turha hankkia huuto.net:in ruoaksi mitään puolivillaisia versioita, sanon minä ... ! j.brown, pulp & dogs tottakai hyllystä löytyy ja parhaina versioina mitä on markkinoille lykätty, jos ei ruveta jotain limited-hyper-sika-harvinais juttuja kaivamaan. tuppaa nuo boxit olemaan vähän sinnepäin hutaistuja juttuja...
...ja vanhenevatkin vielä aikas äkäseen ellei itse hemmosta jonka nimi kannessa seisoo ole aika jättänyt !
UGH! (eli olen puhunut)
Luckyman sanoi:Täh? Mitähän nyt mahdat selittää? Aika katkeraa tilitystä.
Uskoisko tuota? No, ohan tuo melkonen lause, pakko kai se onJa siitä äidinkielestä, sen verran olin hereilä (tätä on tietty vaikea todistaa tässä vaan onnistuu kun halua on...) että lukion päästärissä on kybä ( EDIT : joutu käymään tarkistamassa ja olikin vaan ysi eli kyllä sitä parantamista onkin, seison korjattuna ...) ja kirjoituksissa tuli se L - että voisko olla ymmärtämispäässä vikaa ? tai siinä välissä ... ? myönnän että noita isoja kirjaimia ei jaksa takoa.