Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

R:FOM 26.05.2007 tai Motorstorm klo 22 tms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rixa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rixa

Active Member
Saatasko tänään illalla kasaan ka^H^H^vinhuuruinen joukkio pelaan jompaa kumpaa?
Itse olen himassa ilmeisesti 21 aikaan.
Ehdotuksia kumpaa pelataan, voin hoastailla molemmissa tms.
Toki CACia voidaan matsata myös...

Vastaus: R:FOM 26.05.2007 tai Motorstorm klo 22 tms

Minä voisin tulla pelaamaan Motorstorm:ia, en omista tuota Resistancea. Keksikääpä jotain hyvää aikaa millonka voisi alotella?

Motorstormia voisi rymistellä siinä klo 2200 aikoihin vai miten on? Kiinnostaisiko CaC vääntää motorstormia ennen vaikka 2130 lähtien ja sen jälkeen vaihdettais motoriin.

MotorStormia kiinnostais kyllä pitkästä aikaa mieli pelata.
Saatan kyl olla aika keitoissa siihen aikaan, joten varmoja 1. sijoja tippuis ;)

Mjoo, kokeillaan CACia 2130 aikaan ja Motaria 22 eteenpäin vaikka tunnin setti tms. Kaveri todnäkösesti meillä niin saatetaan pelata muutakin.

Mulla on 1vs1 matsi motorstormissa siinä 22 kieppuroilla. Siihen ei mene kuin 15-30min, jonka jälkeen voin liittyä teidän seuraan.

En lupaa mitään. Oon hyvä unohtelemaan näitä :D

Mulla sopii ihan kumpi vaan, mieluiten jompi kumpi.

Jees, enköhän mä paikalle ilmesty. En olekaan suomalaisten kanssa Motorstormia vielä päässyt vääntämään.

paikalla myös, mopo sopii hyvin mutta voisitte antaa mulle pari ekaa kisaa, 15 putki päällä *ylpeilee* :D

Hauki on room pystyssä CaC:ssa.

Jaa-a.. näemmä pitää hakea se CaC jenkki storesta..:p

Nääh meni kokonaan maku kaahailla, kun mikki (Sony Eriksson HBH-PV700) ei jostain syystä toimi Motorstormissa nyt. :mad:

SamuelM6:lla ollut samanlaisia ongelmia ainakin joskus? Sammuttelu ja uudelleen käynnistäminen ja XMB:ssä toimivuuden tsekkaaminen ei auttanut.

Jos Resistancea myöhemmin, ni oon mukana.

Juu ei suju ei.. 2x kaatunut motörstörmi lähtöviivalle...

Mulla mikki joskus tippuu linjoilta jollei puhu, kun kerran headsetin virtanamiskasta taas toimii . Hämärää..

Hiljasta on Nordic aulassa.. kun tulin, oli siellä n. 12 tyyppi ajamassa ja siellä oli joku Jumala paikalla (berylliumannn) jolla oli hullut statsit ja voitti aina hirveällä erolla. Jengi oli vähän sitä mieltä että cheat-boy oli liikkeellä.

No johan hävisi sakki pelaamasta. Niin ja tosiaan joku äijä tuolla oli joka oli vetänyt jotain 700 kisaa, huh huh. Ne pelit taisi sitten olla tässä.

pistin konsolinet.fi roomin pydeen, että jotain ees saadaan

Ylös Bottom