Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

R:FOM 26.05.2007 tai Motorstorm klo 22 tms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rixa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: R:FOM 26.05.2007 tai Motorstorm klo 22 tms

FolioMies sanoi:
Nääh meni kokonaan maku kaahailla, kun mikki (Sony Eriksson HBH-PV700) ei jostain syystä toimi Motorstormissa nyt. :mad:

SamuelM6:lla ollut samanlaisia ongelmia ainakin joskus? Sammuttelu ja uudelleen käynnistäminen ja XMB:ssä toimivuuden tsekkaaminen ei auttanut.

Jos Resistancea myöhemmin, ni oon mukana.

Juu, ihan sama homma. Mikistä kuului silloin tällöin epämääräistä napsuntaa ja siinä se.. Sama laite kyseessä..

Vaihdan kanssa Resistanceen.

Joo Resistanceen vaan. Party pystyssä. Viestittäkää vaikka invipyyntöö TF_Doomille, joka perusti partyn.

FolioMies sanoi:
Nääh meni kokonaan maku kaahailla, kun mikki (Sony Eriksson HBH-PV700) ei jostain syystä toimi Motorstormissa nyt. :mad:

SamuelM6:lla ollut samanlaisia ongelmia ainakin joskus? Sammuttelu ja uudelleen käynnistäminen ja XMB:ssä toimivuuden tsekkaaminen ei auttanut.

Motorstormissa ei tuo mikki vaan aina toimi, se on pelin vika. Mutta kiitos kun manasit mut :D Ei jaksanut pysyä Resistancessa mukana kun mikki vinkui jostain syystä tänään niin että muiden korvat oli räjähtää. Tylsää pelailla kun ei voi jutustella, joku yhteyshäiriö tai jotain. Tähän asti toiminut moitteettomasti. Kivaa oli ajella Motorstormia mutta ikävä että mikit ei toimineet, toivottavasti kaikki alkaa ajelemaan hieman enemmän nyt kun päivitykset tulee, on yleensä suomalaiset aika vähissä.

FolioMies sanoi:
--
Joopajoo, nyt kariutu Resistancenkin peluu mikkihommiin. :D Onkohan tuo kokonaan paskana? Ihan järkyttävää vinkunakiertoa kuulu kuulokkeesta, mutta välillä toimi hyvin. Mitähän paskaa...

FolioMies sanoi:
Joopajoo, nyt kariutu Resistancenkin peluu mikkihommiin. :D Onkohan tuo kokonaan paskana? Ihan järkyttävää vinkunakiertoa kuulu kuulokkeesta, mutta välillä toimi hyvin. Mitähän paskaa...

Ai sullakin! En mä usko, kun tuossa testaa sitä valikossa niin hyvin pelittää eikä vinguta, jostain syystä vaan haastoi riitaa nyt tällä kertaa. Warhawk tulee ostettua levyllä tähän osoitteeseen niin saadaan sitten uusi bluetooth siinä mukana ;)

samuel6 sanoi:
Ai sullakin! En mä usko, kun tuossa testaa sitä valikossa niin hyvin pelittää eikä vinguta, jostain syystä vaan haastoi riitaa nyt tällä kertaa. Warhawk tulee ostettua levyllä tähän osoitteeseen niin saadaan sitten uusi bluetooth siinä mukana ;)

Pitää testailla. Jos tuo tosiaan on nyt paskana, niin kiikutan kyllä Giganttiin vaihtoon. Muina iltoina toiminut moitteetta.

Toisaalta sikäli outoa, kun tuo vinkuminen tuntui johtuvan vuoroin ties kenestä :D

FolioMies sanoi:
Pitää testailla. Jos tuo tosiaan on nyt paskana, niin kiikutan kyllä Giganttiin vaihtoon. Muina iltoina toiminut moitteetta.

Toisaalta sikäli outoa, kun tuo vinkuminen tuntui johtuvan vuoroin ties kenestä :D

Ei ne vaan halunnut pelata meidän kanssa... :p

Ylös Bottom