Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

R.U.S.E - peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vasember
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: R.U.S.E - peliseura

Käviskö niin, että vaihtuis viikottain ainakin tuo era. Time limitistä en tiedä, koska mielelläni pitäisin sen tapissa kokoajan. Toisaalta välillä olisi kiva taktikoida pikamatseja, mutta ei ehkä kokoviikkoa.

Ja taitaa monella olla vielä kamppanja menossa. Eilen ainakin porukka näytti olevan kamppanjan kimpussa kun chattikin huusi tyhjää. Suosittelen kyllä muutenkin pelaamaan tuota kamppanjaa. Se on hyvin pitkälle eri luokkien täsmällistä opettelua ja voi jäädä paljon ymmärtämättä ilman sitä. Välillä kannattaa käydä vääntämässä parit matsit ihmispelaajia vastaan. Eli hyppikää tuonne chattiin vaikka pelaisitte ihan kamppanjaakin. Helpompi huhuilla josko johonkin väliin saisi matsit sovittua.

E:Kävin liittymässä ladderiin, mutta älkää lyökö jos en voi ottaa kaikkia haasteita jokavälissä vastaan. Toka muksu ilmaantuun näinä viikkoina maailmaan. ;) Olen kuitenkin senverta mukana kun ehdin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: R.U.S.E - peliseura

Kävin liittymässä ladderiin, mutta älkää lyökö jos en voi ottaa kaikkia haasteita jokavälissä vastaan.

Ei vielä haasteita lähetellä, mutta liittykää silti jo mukaan. Ilmoittelen sitten kun käynnistellään tuota, pelaillaan tosin kampanjaa ensin rauhassa tässä.
 
Vastaus: R.U.S.E - peliseura

Laittakaahan chat kutsu tulemaan.

Mä muistelin, että olin jo sullekkin lähettänyt. No mä en enää muista kenelle on mennyt joten älkää ihmetelkö jos tulee uudestaan. Pistän illallla kaikille listassa oleville jotka on online.
 
Vastaus: R.U.S.E - peliseura

Mä muistelin, että olin jo sullekkin lähettänyt. No mä en enää muista kenelle on mennyt joten älkää ihmetelkö jos tulee uudestaan. Pistän illallla kaikille listassa oleville jotka on online.

Ok, pitääpä katsoa illalla tarkemmin jos siellä chat pyyntö on jo.
Kiitos.
 
Vastaus: R.U.S.E - peliseura

Semmonen sivuhuutaisu tähän väliin, että jos joltakin uupuu chattiin pääsy vielä, niin laittakaa vaikka mulle psn:ssä viestiä.
 
Vastaus: R.U.S.E - peliseura

Loogisista syistä johtuen (tuli kiva postilähetys lontoosta + Mag ver2.0) jäi rusetus heti alkuun. Pitäs kuitenkin ranked matseja vielä väännellä. Kuinkas porukka on tätä viimeaikoina pelaillut? Meinaan välillä olisi ihan kiva pelata nelin tai kaksin bublaa. Ja eikös tuolla ollut co-op tehtäviäkin.

Pitäskö tälle pyhittää joku tietty päivä ja laittaa samalla noita laddereita pörisemään?
 
Vastaus: R.U.S.E - peliseura

Itel alko taas Rusetus kiinnostamaan, jotenka itse ainakin linjoilla. ViveFin myös pelailee ainakin, Gimblestä en ole varma kun tuli tuo MoH.
 
Ylös Bottom