Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Radilgy

sunnpeople

New Member
No niin. Kuten varmasti vanha, sokea Eetukin yhdessä tämän palstan trollien kanssa on huomannut niin Dreamcastin asema shootterien Kuninkaana sen kuin vahvistuu. Loistava Radilgy sujahti tänään postiluukusta suoraan Dreamcastiin ja nyt ollaan vasta alalauteilla!

Piakkoin isketään vielä kovempia pöllejä pesään, kun odotettu Under Defeat ilmestyy! Silloin on paha itkeä rannalla, jos niin kuin shootterit kiinnostaa...

Ei konetta? Ei hätää! Play-asia kauppaa "refurbished"-konetta sopuhintaan Radilgyn kylkiäisenä. Jos tuntuu liian kipeälle, niin lohdutuksena peli tulee myös GameCubelle, mutta tällöinkin joutuu olemaan omatoiminen, kiitos Karpelan importti-pykälien.

PS2 ei jää ilman pelejä sekään, onhan se jo pitkään ollut importtipelien valossa määrällisesti suosituin shootteri-platform ja nyt myös DC:n Trizeal on saatavissa! Kauniit musiikit ja oldschool-shootteri toteutus tekee pelistä ilman muuta hankkimisen arvoisen.

Pahat kielet veikkaavat näitten olevan DC:n joutsenlaulun aikoja, mutta samaiset kielet ovat laulaneet tuota virttä jo viimeiset 5 vuotta, joten tästä noustaan vielä kirkkaasti ylööösss noooiiin. Radilgy olalle vie!
 
Vastaus: Radilgy

Oma Radilgy on tullissa (!) odottamassa -> näin huonosti ei ole käynyt ainakaan vuoteen. Viikonloppuna pääsen palaamaan. Under Defeatinkin olen jo ennakkoon tilannut. On se kumma, etten raaski ostaa yhtään täysihintaista uutuuspeliä Cubelle tai Xboxille, mutta DC:lle hinnalla ei ole juurikaan merkitystä ...
 
Vastaus: Radilgy

........mutta onko se hyvä myös? ;)

Edeltävä Chaos Field ei kovin kummoinen ollut ja videoiden perusteella tuokin epäilyttää. (eikä pelkästään grafiikoiden takia)
 
Vastaus: Radilgy

Minulla taas tämä ei mennyt tulliin, joka ihmetyttää suunnattomasti, mutta ei haittaa tippaakaan. Vaikuttaa vähän siltä, että tulliin jääminen on yhtä arpapeliä. Luotettavaa...?

Tämä on ihan hyvä peli. Sanottakoon, että en ole saanut tästä samanlaisia kiksejä kuin Ikarugasta (joka on mahdotonta) mutta breaksin tahtiin mäiskiminen on ihan hauskaa.

Itse hankin "refurbished" Dreamcastin US version Lik-Sangissa ja arvatkaa mitä... RGB ei siinä toimi. Yritin jopa modata sen sillain, juottamalla johdon välityksellä emolevystä kaksi paikkaa toisiinsa, tämän mukaan, "enable":takseni sen mutta ei toiminut. Nyt hämää, koska onpa minulla huono tuuri. Yleensähän Dreamcastissa ON RGB! Mutta tämä peli näyttää hemmetin hyvältä. Pitäisi hankki VGA boksi sitä varten... Mistä sellainen?
 
Vastaus: Radirgy

Pettynyt olen. Ostin tuon ja testasin -> ei aiheuta minkäänlaista innostusta pelaamiseen. Testasin samalla muita DC-pelejä ihan siltä varalta, että aika vaan olisi sattunut ajamaan DC:n ohi. Ikaruga koneeseen -> johan alkoi maistumaan. Hämmästyttävän hyvä & hyvännäköinen peli 4-5 vuotta vanhaksi. Testasin samassa rytäkässä myös Border Downin (edelleen varsin pelattava & näyttävä, mutta vaikea), Trizealin (apua, aika huono, näyttää VGA:lla kamalalta), Zero Gunner 2:n (oma suosikkini, hyvännäköinen, jaksan pelata kaikista pisimpään ...), Shikigami no Shiro 2 (ei oikein toiminut arcade-tikulla, en jaksanut palata, ei tämä hirveän huima peli olekaan), Psyvariar 2:n (ei iskenyt ainakaan tänään), Chaos Fieldin (ihan OK) ja Twinkle Star Spritesin (ällöpirteä, vähän samanlaista tajutonta roinaa ruutu pullollaan kun Radirgyssä.

Minkä siis ostaisin nyt? 1) Ikaruga, 2) Zero Gunner 2, 3) Border Down, 4) Psyvariar 2/Chaos Field/Shikigami no Shiro 5) Twinkle Star Sprites/Radirgy/Trizeal. Onneksi ne on jo kaikki kokoelmassa, ettei tartte mennä pelikauppaan ...
 
Vastaus: Radilgy

Ikaruga. Olen pelannut sitä lähes päivittäin ainakin tunnin, tosin GC versiona. En väsy siihen peliin lainkaan.
 
Vastaus: Radilgy

Nuokin pelit kuten Radilgy ja Under Defeat voisi myös julkaista euroopassakin. Euroopassa DC on kuollut mutta Japanissa se elää ja se on perseestä varmaankin kaikkien Euro-DC pelaajien mielestä.
 
Vastaus: Radilgy

Under Defeat on itseasiassa ihan hyvä peli. Erikoinen ohjaustyyli ja musiikit mieleeni. Grafiikka näyttää myös vaikuttavalta VGA-boksin kautta - Radilgy ei.
 
Vastaus: Radilgy

Radilgy oli kieltämättä välipala loistavaa Under Defeattia odotellessa. Nyt kun Under Defeat alkaa olla pelattu läpi side silmilläkin ennakoin Radilgyn saavan lisää peliaikaa ;). Toivottavasti saisimme Radilgyn Gamecube-version vielä joskus Eurooppaan. Persoonallisia ja hyvällä hengellä tehtyjä shumppeja ei liikaa Ninskan konsoleilla ole nähty ja varmasti ainakin muutama DC-fani hankki myös sympaattisen Cuben viimeistään nyt, kun niitä saa lähes suklaalevyn hinnalla ;).
 
Ylös Bottom