Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six 3: Raven Shield

jänis

New Member
Rainbow Six 3

Tietokoneelle tullutta Raven Shieldiä, Rainbow Sixin kolmatta osaa, on kehuttu aika paljon. Yksinpeli on kuulemma todella upea, eikä moninpelissäkään ole valittamisen aihetta.

Oma tietokoneeni on kuitenkin niin heikossa kunnossa, ettei Raven Shieldin PC -versio houkuttele. Onkohan mitään mahdollisuutta, että kyseinen peli käännettäisiin joskus Xboxille?

Jos ei Raven Shieldiä kuitenkaan Xboxille käännetä, onko Ghost Recon kuinka hyvä, jos se jotenkin Ravenin korvaisi?
 
Ghost recon on enemmän laajoissa ulkotiloissa, kun taas Raven Shield on enemmänkin sisällä. Eli vähän eri tyyppiset pelit. Ghost Recon on hyvä peli netissä ja ihan hauska yksinkin.
 
Kai sitä Ravenia jaksaa odottaa. Tuleehan sitä ennen monta hyvää peliä. Harmittaa vaan, kun Mafia ei tullutkaan niin aikaisin, kun aiemmin piti. Tulee kai vasta joskus vuoden lopussa... :(
 
Kyllä Ghost Recon kuuluu jokaisen moninpelaajan hyllyyn. Kyllä sitä yksinki jaksaa vääntää, mutta liven kautta saa kaiken irti.
Ehkä odotan enemmän countteria ku Ravenia. En sitten tiedä.
 
Pitää varmaan toikin ostaa. Tulee liikaa pelejä jotka on pakko hommata. esim; Ninja Gaiden, Turtles, Halo2 ja nii eespäin.
 
Rainbow Six 3 on kyllä ehdottomasti yksi odotetuimmista peleistä omalla listallani.

Jos peli kiinnostaa niin käy lukemassa XboxAddictin tekemä haastattelu pelin tekijöille. Linkki
 
Ai, ai, ai. Taas meitä konsolipelaajia pidetään yksinkertaisina "pikapelaajina", jotka eivät jaksa viettää aikaansa monimutkaisten taktiikoiden parissa. Haastattelussa käy nimittäin ilmi, että Xbox-versio on PC-serkkuaan toimintapainotteisempi ja peli heittää pelaajan suoraan toimintaan ilman, että ensin pitäisi pähkäillä tehtävään sopiva taktiikka taktiikkataululla. Taktiikkaa voi sen sijaan hieroa tehtävän etenemisen yhteydessä. Tiedä sitten onko tuo Rainbow Six -peliin sopiva ratkaisu. :(
 
Noh, luulisi ainakin Ghost Recon onlinepelin tiimoilta menneen jo suunnilleen kaaliin, että millaiset Xbox-pelit enemmistöä kiinnostaa. GR kun sitkeästi keikkuu vieläkin siellä TOP10:ssä. Mielestäni se on jo aika hyvin. GR XB-versio ei paljoa pelillisesti poikennut PC-versiosta, toivon mukaan näin myös RainbowSix 3 Xbox-pelin kohdalla. Ja aina parempi jos toteutus olisi tietyiltä osin XB-versiossa toimivampaa ja taktisesti monipuolisempaa, täytyy toivoa...Onhan jo headset-kommunikointi sitä jotakin...Mutta oli RS3:n PC-versioon jo tehty tiettyjä typeriä ratkaisuja, esim. että puu-ovien/seinien läpi ei voi ampua, tämä selitettiin suunnilleen siten, että se olisi pelin luonnetta haittaava tekijä, jessus! Tämä ominaisuus kun oli aikoja sitten jo ensimmäisissä RainbowSix pc-peleissä(huterien ovien läpi pystyi ampumaan). Eli tietyiltä osin mennään taas takapakkia. Muistaakseni RedStorm ei ole kuitenkaan suoranaisesti tämän Raven Shieldin kehityksen takana...sama koskee ilmeisesti tulevaa XB-versiota?

RedStorm joskus aikoinaan jo hehkutteli RogueSpear:in julkistamisen jälkeen, että tulevaisuudessa sitten myös seinien läpi tullaan paukuttelemaan, erillaiset aseet/luotityypit huomioiden jne...eipä ole vielä näkynyt...Hassua että sitten taas Counter Strike-pelissä tätä on pystynyt jo aikoja sitten harrastamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No onhan GR roikkunut listoilla kauan, mutta se johtuu siitä, että monet Live-pelaajat ovat ostaneet sen. Ja miksi he ovat ostaneet sen? No siksi tietenkin, koska se on ainoa realismiin pyrkivä räiskintäpeli Live-tuella. Unrealia ja Wolfensteinia ei edes voi mainita sillä saralla... Rainbow six ja Island Thunder tulevat onneksi kohta tyydyttämään kyllästymiseen asti Ghostia pelanneiden tarpeet... Ehkä myös Soldier of Fortune, en tiedä...
 
Ei GR XB-versio olisi noin kauan tuolla listoilla pysynyt, jos tuo olisi ollut jokseenkin huono käännös XB:lle, eli kyllä TOP10 listoilla keikkuminen tavallista pidempään vaatii vähän muitakin syitä taustalle kuin pelkästään se, että GR on vielä ainut realismiin kallistuva Live-peli tällä hetkellä. Eihän noita vastaavia fps-vääntöjä ole loppujen lopuksi edes PC-puolellakaan vielä kovinkaan paljoa ja esim. SOF2 ei totta vieköön tähän ryhmään kuulu, tulevasta XB-versiosta en tiedä, mutta ilmeisesti noudattaa kuitenkin samaa kaavaa kuin PC:n orginaali?

Edit: Luonnehtisin SOF2:sta lähinnä Counter Striken kaltaiseksi fps-peliksi(mp-peli). Eroja tietysti on, mutta pelillisesti aika saman tyylistä säheltämistä kuitenkin...millaisia sitten nämä tulevat olemaan XB:llä? niin sitä on kuitenkin vaikea vielä sanoa, mutta voi olla niinkin, että XB-versiot näistä pelillisesti hieman parempiakin(henk.koht. mielipide) ja tietyiltä osin visuaalisesti myös paranneltuja? Yleensä Hahmoanimoinnissa ja efekteissä XB vetää pidemmän korren. Parhaimmassa tapauksessa XB-versiot tulevat olemaan luonteeltaan aivan toisenlaisia(hieman enemmän realismiin kallistuvia ja taktisempia, syystä tai toisesta).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Niinhän se on että mitä hitaampi peli sitä enemmän taktiikoita.
Vertaa: GR-RTCW-UC
GR: liian hidasta
RTCW: Sopivaa
UC: Aivan liian nopeaa

Vaikka taktiikoita yritetään nopeissakin niin ne yleensä eivät merkitsi yhtä paljon kuin hitaissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja

Vertaa: GR-RTCW-UC
GR: liian hidasta
RTCW: Sopivaa
UC: Aivan liian nopeaa

Mielipide juttu. Mutta jos taas hahmojen liikehdinnän nopeutta ja animointia vertaa uskottavuuteen, niin esim. GR/RTCW:n välinen liikehdintä ja tempo on minusta taas GR kohdalla sopivaa, eli liian hitaaksi sitä ei pelin luonteen vuoksi minusta kyllä voi haukkua. Kun taas RTCW:ssa juostaan tukka putkella kieppuen, hyppien ja konepistoolit samalla vielä laulaen...osumatarkkuden siitä mitenkään kärsimättä jne...
 
Noh, eihän Xbox -pelaajat nyt niin yksinkertaisia ole, etteivät muka jaksaisi taktikoiden suunnitella hyökkäyksen etenemisvaiheita, vaikka monimutkaisia olisivatkin.
Hmm, kai Brute Force, SoF II ja pari muuta peliä menee sitten Rainbow'n edelle valitettavasti. Pitää katsoa ensi lauantain Tiltin arvostelu Brute Forcesta.

:)
 
Ylös Bottom