Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six Vegas 2 -pelaajia [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Locust
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Locust

New Member
Eli otsikon mukaisesti suomalaista rentoa peliseuraa kohta ilmestyvään R6V2:een.
Lisäilkää kaikki vapaasti ketkä aikovat kyseisen pelin hankkia.

Vastaus: Rainbow Six Vegas 2 pelaajia

Viikonloppuna olisi tarkoitus liittyä Vegasin rauhanturvaajiin.

itse myös pidän tästä ja pelailen paljon joten voi lisäillä listoille vapaasti

Näinkö vähän tämä peli kiinnostaa? Todella hiomaton timantti tämä kyllä onkin, ei sen puoleen.

Mutta nyt olis tarkoitus itsellä hiukan pelailla tätä Codin sijaan (lg turnaus lähestyy) joten pistäkää kaverikutsua.

Kapu

joo olin viikon poissa kuvioista ku boxi reistaili, eilen kävin hakemassa kaupasta uuden ja oon nyt eilisen ja tän päivän ihmetelly että mihin kaikki on hävinny. Jos tätä pelaatte paljon niin lisätkää meikäläinen ehdottomasti kaverilistalle, voi olla että se on täynnä, mutta pistäkää sitten viestiä niin teen tilaa.

koitan muutenkin tässä parin päivän sisällä siivota kaverilistalta jotain semmosia joilla ei tätä peliä oo koskaan ollutkaan enkä oo muutenkaan paljoa pelannut, niin saan sitten vähän tilaa jos vaikka niitä vegas pelaajiakain alkais löytyä.

Ite tuli hommattua torstaina RSV2. Eli lisätkää NAX6 kavereihin.

Mut saa lisätä kanssa kaverilistoille kun ei ole suomalaisia paljoa vielä näkynyt peleissä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vieläkö on innokkaita pelaajia vääntämään, Terrorist Hunt pienellä porukalla on aina hauskaa :)

-Jori

Itsekkin pelaan melko aktiivisesti tätä netissä. Saa lisätä vapaasti jos haluaa. Tällä hetkellä ei tosin ole mikkiä, mutta tulee viikon sisään korjaantumaan.

Harmi vain kun on nykyään vaikea löytää hyvillä yhteyksillä varustettuja servuja, sillä lagin kanssa tämä on yhtä tuskaa. Kunnon yhteydellä taas täydellistä nautintoa. :)

KUKAANKO EI PELAA TÄTÄ PELIÄ ENÄÄ!? Huippupeli kuitenkin kyseessä jos kunnon porukka sattuu eteen! Ei muutakuin porukkaa taas kasaan saapi lisäillä: Rahelaa

Nostellaas. Viime viestistä kohta 2 kk aikaa ja sitä edellisestä yli vuosi.Onko vielä pelaajia? Inviteä vaan ja kaveri pyyntöä. Olen vasta aloittelija kun tänään sain pelin =). Gt Hubbezu.

Vastaus: Rainbow Six Vegas 2 -pelaajia [X360]

Vieläkö löytyy pelaajia? vacuum28 saa lisätä jos peliseura kiinnostaa :)

Ylös Bottom