Itse en löytänyt aikasempia aiheita kyseisestä pelistä, joten aukaistaanpas kyseinen triidi.
Itse pelihän kolkuttaa oven läheisyydessä, ensi viikolla postiluukusta tipahtanee. Itse peliin:
Edellinen peli räjäytti tajunnan räiskintäpeleissä, en ole koskaan tykänny fps-peleistä aikasemmin, kunnes pelasin kyseisen pelin ja loppu on sitä räiskintäputkea jonka olen nauttinut. Peli tuntui epä-fps:mäiseltä, streiffiräiskinnällä sai yleensä kuulan kalloon. Pelin mekaniikka oli niin koukuttava, suojaussysteemi oli niin hauskaa käyttää, asemasotaa? Alkuvaiheessa turhan monimutkainen ohjattavuus, vasen ja oikea analogiset sekä liipaimiset pisti sormet hieman jumiin.
Ainoa mikä kismitti eniten päähän oli "loppu". Pelin loppu muistutti viikottaista aku ankkaa, mut aku ankka ilmestyy kerran viikossa. Suorastaan suuri pettymys, paskaa jäi käteen ja vihaa oli suuri tekijää kohtaan. "tällaista keskeneräistä tavaraa suoltaa ulos!" Jatko-osa oli tietysti tiedossa, mutta milloin, se oli hieman auki.
Kun Ubisofti tiedotti jatko-osan tulosta joulun tienoilla, kyllä jonkin verran lämmitti mieltä Olisi mukava saada päätös Vegasin tarinalle. Pari kolme kuukautta kelataan eteenpäin ja julkaisu lähestyy.
Mitä videoiden perusteella olen nähnyt uudistuksineen:
- XP-mittari keskellä alaruutua hämää, kyseinen peli ei kuitenkaan ole run&gun pelejä. Mielummin tason päätteeksi pongot lasketaan.
- Logan Keller ei ole pelattava hahmo, vaan sivuhahmona oli suurimpia pettymyksiä. Ehdin sen verran kiintyä Kelleriin.
- "Bishop" hahmo vaikuttaa aika lupaavalta, tulee mieleen Mass Effectin hahmonluonti. En tiedä toteutuuko samalle tasolle.
- Spurtti tuo jonkin verran tempoa peliin, toivottavasti ei codimaisuutta.
- Vaihtelevat maisemat iso plussaa. Jatkuvat putkikasinot tylsää.
- Asepornoharrastelijan märkä uni. Valinnan vaikeus
Mitä toivoisin:
- Co-op jaettu vaakaruutuun, ei pystyyn! ei ei ei!
- Kunnollisen snipukentän, ammutaan oikeasti kaukaa. Edellisen pelin tilat ovat melko ahtaissa paikoissa. Elikä oikeasti snipulle käyttöä.
- Enemmän tarinaa taustohahmoista ja selkeämpää tarinankerrontaa.
- Savukranaanatin riippuvuus pois pelistä, savu oli liian tärkeä tavara edellisessä pelissä. Kaveri kaatui keskellä tulitaistelua, tuskin kannattaa pelastaa sitä tulilinjalla? Ei oikein uskaltanut käyttää muita lisätarvikkeita.
- AI-vihut.
- Kunnon lopetusta tällä kertaa, perkele.
Ensi viikolla pe-la vapaata Joten kosteat kasinoillat luvassa.
Itse pelihän kolkuttaa oven läheisyydessä, ensi viikolla postiluukusta tipahtanee. Itse peliin:
Edellinen peli räjäytti tajunnan räiskintäpeleissä, en ole koskaan tykänny fps-peleistä aikasemmin, kunnes pelasin kyseisen pelin ja loppu on sitä räiskintäputkea jonka olen nauttinut. Peli tuntui epä-fps:mäiseltä, streiffiräiskinnällä sai yleensä kuulan kalloon. Pelin mekaniikka oli niin koukuttava, suojaussysteemi oli niin hauskaa käyttää, asemasotaa? Alkuvaiheessa turhan monimutkainen ohjattavuus, vasen ja oikea analogiset sekä liipaimiset pisti sormet hieman jumiin.
Ainoa mikä kismitti eniten päähän oli "loppu". Pelin loppu muistutti viikottaista aku ankkaa, mut aku ankka ilmestyy kerran viikossa. Suorastaan suuri pettymys, paskaa jäi käteen ja vihaa oli suuri tekijää kohtaan. "tällaista keskeneräistä tavaraa suoltaa ulos!" Jatko-osa oli tietysti tiedossa, mutta milloin, se oli hieman auki.
Kun Ubisofti tiedotti jatko-osan tulosta joulun tienoilla, kyllä jonkin verran lämmitti mieltä Olisi mukava saada päätös Vegasin tarinalle. Pari kolme kuukautta kelataan eteenpäin ja julkaisu lähestyy.
Mitä videoiden perusteella olen nähnyt uudistuksineen:
- XP-mittari keskellä alaruutua hämää, kyseinen peli ei kuitenkaan ole run&gun pelejä. Mielummin tason päätteeksi pongot lasketaan.
- Logan Keller ei ole pelattava hahmo, vaan sivuhahmona oli suurimpia pettymyksiä. Ehdin sen verran kiintyä Kelleriin.
- "Bishop" hahmo vaikuttaa aika lupaavalta, tulee mieleen Mass Effectin hahmonluonti. En tiedä toteutuuko samalle tasolle.
- Spurtti tuo jonkin verran tempoa peliin, toivottavasti ei codimaisuutta.
- Vaihtelevat maisemat iso plussaa. Jatkuvat putkikasinot tylsää.
- Asepornoharrastelijan märkä uni. Valinnan vaikeus
Mitä toivoisin:
- Co-op jaettu vaakaruutuun, ei pystyyn! ei ei ei!
- Kunnollisen snipukentän, ammutaan oikeasti kaukaa. Edellisen pelin tilat ovat melko ahtaissa paikoissa. Elikä oikeasti snipulle käyttöä.
- Enemmän tarinaa taustohahmoista ja selkeämpää tarinankerrontaa.
- Savukranaanatin riippuvuus pois pelistä, savu oli liian tärkeä tavara edellisessä pelissä. Kaveri kaatui keskellä tulitaistelua, tuskin kannattaa pelastaa sitä tulilinjalla? Ei oikein uskaltanut käyttää muita lisätarvikkeita.
- AI-vihut.
- Kunnon lopetusta tällä kertaa, perkele.
Ensi viikolla pe-la vapaata Joten kosteat kasinoillat luvassa.