Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six Vegas 2 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pexi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2 [X360]

Mikäli minä en ole aivan väärässä, niin ei tämä peli ole koskaan nauttinutkaan huikeaa online-peli suosiota. Aivan kuten Kane&Lynchitkin, tämä peli on suosittu varmasti taktisen pelaamisen ja COOPin takia.
Skrelin kysymykseen, niin tähän peliin on aina ollut vaikeaa löytää kunnollisia online-pelejä (ainakin lähtien vuodesta 2009 jolloin minä tämän pelin hankin). Sattumalta saattaa löytää joskus yhen tai kaksi peliä, mutta usein ei löydy kerrassaan mitään.

Mikäli minä en ole aivan väärässä, niin ei tämä peli ole koskaan nauttinutkaan huikeaa online-peli suosiota. Aivan kuten Kane&Lynchitkin, tämä peli on suosittu varmasti taktisen pelaamisen ja COOPin takia.
Skrelin kysymykseen, niin tähän peliin on aina ollut vaikeaa löytää kunnollisia online-pelejä (ainakin lähtien vuodesta 2009 jolloin minä tämän pelin hankin). Sattumalta saattaa löytää joskus yhen tai kaksi peliä, mutta usein ei löydy kerrassaan mitään.

Juuri tuota vähän pelkäsinkin. Sen tiedän että pleikan puolella on vielä onlinessä pelaajia, kun eilen kaverilla pelailtiin pitkästä aikaa pleikalla tätä peliä.

Mutta kyllä mää tän varmaan hommailen ja jos en muuta, niin ainakin t-huntia tulee mentyä ja jos löytyy muitakin pelaajia nettiin niin sehän on vaan plussaa :).

On tässä pelissä tosiaan ihan pelattava single playerikin. Ei varmasti juoneltaan eikä pelattavuudeltakaan mikään pelimaailman kulmakivi, mutta jos tykkää taktisista, suoraviivaisista putkiräiskinnöistä niin tämä peli on sillon kyllä hyvä ostos! Itse esim. viihdyin single playerin parissa aivan hyvin. Tero hunt käy ajan mittaan tylsäksi (ainakin omalla kohdalla kävi niin), koska pelattuaan tiettyä kentää useampaan otteeseen huomaa, että usein on vain muutama käypä taktiikka, ja terojen paikatkin oppii tuntemaan melko hyvin, joka taas helpottaa hunttia huomattavasti. Mutta kavereiden kanssa (varsinkin split screeninä tai Liven välityksellä kuulokkeiden kanssa) tero hunt on kyllä hyvää viihdettä. Se, että pelaajat eivät pysty kommunikoimaan keskenään ja molemmat ramboilevat konekiväärit kädessä tuo mieleen lähinnä Kane&Lynch: Dog Daysin nettipelin.

Moro!
Hommasin tämän pelin n. 4 kuukautta sitten. Ja hyvin nopeasti älysin miten loistava teos kyseessä onkaan. Pelissä on sopivasti jännitystä sekä toimintaa. Peliä jaksaa pelata yksinäänkin yllättävän paljon, kun esim MW:tä en jaksa yksinään pelata läheskään yhtä pitkään. Millä taktiikalla te yleensä pelaatte ( jos pelaatte ), jos käytätte realistic vaikeusastetta. Olen pelannut kaikki terrorist huntit ja single playerin normal vaikeusasteella, mutta realistic on melkoisen haastava. :O

Kävin tän tänään aamulla ostamassa ja hyvältä maistunut pitkästä aikaa -- sen verran mitä nyt ehti pelata. Levyä ei pysty lukemaan välillä, niin täytyy käydä vaihtamassa toimivaan.

Storya mennyt hetken ja on se vaan niin mestariteos!! Ihmettelen ettei tästä ole vielä kolmatta osaa tehty, mutta eiköhän sekin tule aikanaan...

Miten toi Streets-mappi on mahdollista hankkia tähän peliin boksin puolelle, kun pleikalla sen sai siinä ilmasen map packin mukana, mutta tässä se puuttuu, mutta silti jotkut pelailee sitä tuolla, kun katselee käynnissä olevia pelejä??

Edit. Lisäksi: Miten vielä ton jonkun Comcast-mapin saa??

Ylös Bottom