Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six Vegas 2 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pexi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Mutta siis localissa eivät ukko tai aseet näkyneet, tehtävät olivat tuulesta temmattuja jne... Eikös sillä co-op campaing sieltä multiplayer valikosta? Ei ainekaan löytynyt mitään tarinavetoista kuten RSV2ssa?

Kukaa nyt millää kusisel split screenil mitää pelaa.
Siis ymmärsinkö oikein. Välität enemmän kuppasist animaatio pätkist eli tarinasta kuin itse pelistä :confused:

Lue tuolt.
http://features.teamxbox.com/xbox/1906/GRAW-2-CoOp-Campaign-Story-Overview/p1/

Siis ymmärsinkö oikein. Välität enemmän kuppasist animaatio pätkist eli tarinasta kuin itse pelistä :confused:

Lue tuolt.
http://features.teamxbox.com/xbox/1906/GRAW-2-CoOp-Campaign-Story-Overview/p1/

Oli kyllä tyhmää edes alkaa pelaamaan koska ei ollut ollenkaan samanlainen moninpeli kuin yksinpelissä, jossa peli vaikutti hyvältä. Ja kyllä tarinasta(miten tähän liittyneekään) välitän, jos peli on muuten yks hailee. Ja hei toisilla on ihan paikanpäällä käyviä kavereita.

Ja hei toisilla on ihan paikanpäällä käyviä kavereita.
Kyllä vaan. Paljon siistimpää pelailla kaverin kanssa paikanpäällä co-op pelejä, kun netin välityksellä. Vaikka split screen syökin jonkin verran pelattuvuutta, ei sitä tule ajatelleeksi 5 minuutin pelaamisen jälkeen kun siihen on tottunut.

Niimpä niin. Tämä ei missään nimessä ole mielipidekysymys, vai?

Tulisipa tähän peliin jatkoa, pelin kontrollit ovat ihan helkarin hyvät ja Terrorist hunttia on todella hauskaa vääntää kaverien kanssa. Aseissakin löytyy valinnan varaa, joten jos kyllästyy yhteen, niin voi niitä vaihdella sitten mikä fiilis onkaan sillä hetkellä. :D

Toi exp systeemi oli jo eka vegasissa hyvä veto, tässä se saatiin vaan täydelliseksi. Parasta siinä Exp systeemissä on että se ei niinkään paranna sun ominaisuuksia, vaan antaa tavaroita, jolloin pelaaminen on ihan yhtä hauskaa alemmilla rankeillä kuin ylemmillä. Oman pelihahmon kustoimointi myös on se asia mikä tekee pelistä hauskaa pelata, harmi vaan että custom camossa on niin helkkarin vähän värivaihtoehtoja, olisi sinne nyt voinut edes sen mustan laittaa! :o

Täytyy sanoa, vaikka peli nyt ei kovin kovaksi olekkaan luokiteltu arvosteluissa, tämä peli on minun mielestä paras Xbox360 peli tällä hetkellä. En vieläkään ole siihen kyllästynyt vaikka julkaisussa sen ostin. Pelaaminen on vain niin hauskaa ja koukuttavaa, lisäksi peli on sopivan haastava.

Harmittaa vain hieman se että et voi laittaa esim infrapuna tähtäintä ja reflex scopea samaan aseeseen. Olisi hienoa modata aseet nuppiin asti! :D

Mulla on 1000 tappoa livessä, tosin live servut LAGAA ihan helvetisti yleensä, toisinkun esim. GTA IV, NHL 09 tai COD4 ne ei lagaa.

Mulla on 1000 tappoa livessä, tosin live servut LAGAA ihan helvetisti yleensä, toisinkun esim. GTA IV, NHL 09 tai COD4 ne ei lagaa.

Toi on muuten totta jopa co-op peleissä. Sitä ei huomaa ihan helposti, mutta jos et ole host, niin lagi estää sinua osumasta niin hyvin kuin osuisit hostina. Se ottaa päähän tälläisessä pelissä missä voit helposti kuolla yhdestäkin osumasta. :(

Joo mullakin noita tappoja kertyny... Hankit vaan muutaman suomalaisen kaverilistoille ja niiden kanssa pelailet niin, että joku teistä hostaa.. Ei varmana lagi.. Servut täyttyy kyllä pikkuhiljaa.. Itse käytin sellaista taktiikkaa että aina ennenkun ruvettiin hostaamaan, niin kävin parissa Quick Matchissa ja sitten kun hostattiin niin resent playereille inviteä (Tactis ftw)

Toi on muuten totta jopa co-op peleissä. Sitä ei huomaa ihan helposti, mutta jos et ole host, niin lagi estää sinua osumasta niin hyvin kuin osuisit hostina. Se ottaa päähän tälläisessä pelissä missä voit helposti kuolla yhdestäkin osumasta. :(

Mulla on kanssa sama ongelma. Joskus lagaa jopa niin paljon että kuolee ilman että huomaakaan mitään ja sitten vasta tyyppi ilmaantuu jostain olemattomista. Mutta kyllä niitä lagittomia pelejäkin löytyy paremmin kuin aikoinaan ykkösosassa. Tämän takia pelasinkin yleensä vain ekassa vegasissa yksinpeliä tai t-hunttia kaverin kanssa. Kai sitten pitäisi hankkia suomalaisia kavereita ketkä pelaa vegas kakkosta :) Ihmetyttää sekin kun en ole kuin vasta muutaman suomalaisen nähnyt vaikka peli on nyt ollut jo jonkin aikaa..

Mulla on kanssa sama ongelma. Joskus lagaa jopa niin paljon että kuolee ilman että huomaakaan mitään ja sitten vasta tyyppi ilmaantuu jostain olemattomista. Mutta kyllä niitä lagittomia pelejäkin löytyy paremmin kuin aikoinaan ykkösosassa. Tämän takia pelasinkin yleensä vain ekassa vegasissa yksinpeliä tai t-hunttia kaverin kanssa. Kai sitten pitäisi hankkia suomalaisia kavereita ketkä pelaa vegas kakkosta :) Ihmetyttää sekin kun en ole kuin vasta muutaman suomalaisen nähnyt vaikka peli on nyt ollut jo jonkin aikaa..

Itse pelailen aika useasti, mutta ranskalaisen ja englantilaisen kaverin kanssa. Tosin se saattaa selittää lagin. :D

Itse pelailen aika useasti, mutta ranskalaisen ja englantilaisen kaverin kanssa. Tosin se saattaa selittää lagin. :D

Joo voit pistää minut kaverilistalle ni voidaan joskus pelailla ( Tosin oma R6V:2 on frendillä lainassa, mutta enköhän saa sen kohta takaisin ) ja voidaan koittaa hankkia vähän isommatkin porukat kehiin ;)

Joo taitaa mulla olla pari suomalaista kaveria kun olen bongannut pelissä, mutta ei ole kauheasti livessä tai pelaavat muita pelejä..joten en oikein ole pelannut suomalaisten kanssa ja tuo englannin vääntäminen ei ole parhaimpia taitojani :P

Eli mä olen autuaassa asemassa pelieni kanssa, kun en pääse mitään netissä pelaamaan, niin
ei lagaa ja täydet servut ja huonot pingit ei mun peli-iloani pilaa :D
Tässä odottelen omaa V2:sta, ei millään malttais päästä viemään tarinaa loppuun!

uh, en tajua miten pystyin näin kauan välttelemään näin mainiota peliä!

RSV2 on kyllä hyvä peli. Vedettiin kaverin kanssa realistic-asteella lävitte ja nyt paukutetaan terroristi jahtia.

Eli mä olen autuaassa asemassa pelieni kanssa, kun en pääse mitään netissä pelaamaan, niin
Tässä odottelen omaa V2:sta, ei millään malttais päästä viemään tarinaa loppuun!

Joo en itsekään meinannut vegas kakkosta ostaa kun sitä sanottiin niin samaksi kuin ykköstäkin, mutta kyllä oli hyvä ostos! Lempipelini :)

Moninpelissä, terrorist huntissa ilopotenssi nousee uusiin svääreihin. Vaikka se on yksinkin hauskaa. ^^

Moninpelissä, terrorist huntissa ilopotenssi nousee uusiin svääreihin. Vaikka se on yksinkin hauskaa. ^^
Pakko sanoa että co-oppina väännetty kampanja (~10 sceneä) oli paljon hauskempi kuin yksinpeli. Tästä threadista innostuneena kaivoin ja päivitin kuukausia hyllyssä pölyttyneen V2:n ja kyllä tuo on hauskempi kuin pussillinen AoT:tä konsanaan... :D

Pakko sanoa että co-oppina väännetty kampanja (~10 sceneä) oli paljon hauskempi kuin yksinpeli. Tästä threadista innostuneena kaivoin ja päivitin kuukausia hyllyssä pölyttyneen V2:n ja kyllä tuo on hauskempi kuin pussillinen AoT:tä konsanaan... :D

Helposti, kokeileppas 4 pelaajan Terrorist hunttia, siinä on sitä tunnelmaa. Luulen että pitää vaihtaa kohta Realisticille että haastetta tulee lisää tosin. :P

Paras peli Xboxilla tällä hetkellä.

Pitää sanoa tuosta live pelistä, se on aivan paskaa ja lagista ja helvetin hidasta, jos pelaa cod 4 ja siirtyy tähän, ei tuu mitään, tää on ollu ny hyllyssä pölyttymässä n. 1kk ja saa olla vielä monta lisää!

Pitää sanoa tuosta live pelistä, se on aivan paskaa ja lagista ja helvetin hidasta, jos pelaa cod 4 ja siirtyy tähän, ei tuu mitään, tää on ollu ny hyllyssä pölyttymässä n. 1kk ja saa olla vielä monta lisää!

LOL selvä... kiitos kun kerroit. Tätä se COD4 teettää ihmiset.

CoD4:jässä harmittaa se että se ei ole kauhean hyvä peli, minun mielestä siis! Ei ole co-op moodia edes tai hauskaa yksinpeliä, PVP on varmasti hienoa, mutta siitä en ole kovinkaan kiinostunut.

Mutta ihan totta että pelissä on lagia joka häiritsee jopa Co-op sessioita hieman, siis tyyliin että peli pyörii hyvin silmiin nähden, mutta et aina osu aseilla sen pikku-lagin takia. Mutta sen kanssa oppii elämään kun peli on aivan loistavaa viihdettä ja jos pelaat suomalaisten kanssa niin se pikku lagikin häviää pois. ;)

Ylös Bottom