Tänään meni läpi cooppina realistic -vaikeusasteella ja tässä hieman mietteitäni:
Ensinnäkin peli on lähes yhtä ruma/kaunis kuin ensimmäinenkin Vegas. Peli ei näytä karmealta, mutta ei todellakaan mitenkään mahtavaltakaan. Tarina on surkeaakin surkeampi ja sille voi nauraa jo valmiiksi. Äänet ovat yhtä hyvät/huonot kuin ekassakin Vegasissa, itse en niistä kuitenkaan pidä. Kuulin myös vihollisten huutelevan täsmälleen samoja huutoja kuin ensimmäisessä Vegasissa, joten eivät ole alkaaneet nauhoittamaan uudestaan terroristien kaikkia ääniä.
Peli ei mielestäni täytä vaatimuksia ns. Vegas 2:een vaan jää noin Vegas 1.6:seen. Pelistä löytyy reilusti bugeja niin äänissä kuin grafiikoissa ja pelattavuudessakin. Tiimikavereiden tekoäly on saanut kovan inflaation ja aivot tuntuvat olevan välillä täysin kateissa: käskyjä joutuu antamaan välillä monta kertaa, jotta ne toteutuisivat. Rainbow Six -sarjan realistisuus on mielestäni aivan tiessään ja en oikein tiedä onko se hyvä vai huono asia, päättäkää itse.
Realistic -vaikeusaste ei ollut mitenkään erityisen vaikea kun käyttää sitä kaavaa, että jos toinen itse pelaajista kuolee, toinen pakittaa suojaan ja odottaa, että toinen pelaaja syntyy viereen (kestää 10sec.). Tiimikavereista on hyötyä varsinkin huoneiden puhdistajina, koska tuntuu, että he ovat kuin ylijumalia toisesta maailmasta.
Kaiken kaikkiaan peli on ihan hauska, varsinkin cooppina (Healtti <3). Yksin en peliä millään jaksaisi pelata. Jos kuitenkin tykkäsit ykkösestä niin tulee kyllä pitämään tästäkin.