Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Meitsi se tuli taas hieman jälkijunassa kuten tavallista ja hommasin pelin hyppysiini vasta nyt. Ihan hyvältä kyllä maistuu.. Vähän on suoraviivaisempaa meininkiä kuin ensimmäinen ja ensituntumalta tuntuu ehkä vähän helpommalta. Jokatapauksessa tykkään. Livessäkin kerkisin kokeilla ja itse en ainakaan huomannut pahemmin lagaamista tai muita probleemoja..
Vieläkös moni kfiniläinen jyystää tätä livessä?
Kyllä on saatana kuraa tuo Nevada kenttä tässä pelissä ainakin vaikemmalla tasolla pelattessa, eli realistic. Ja nyt sitten ihan realistisesti olen noin 30 kertaa alottanut kentän uudestaan. Ensimmäiselle checkpointille olen päässyt ja siitä alkaa ongelmat.
Ei kyllä yhtään huvittas pelailla tätä peliä tällähetkellä, mutta kunhan rauhotutaan tästä vitutuksesta niin kai sitä pitää taas yritellä.
Voisinpa jopa kokeilla tätä kikkaa. Kiitos avusta.Xiitahtava vihje. Pelaa split screen co-op -moodissa jos löytyy toinen ohjain. Vaikutus on se, että käytössä rajoittamattomat elämät.
Minkäslaisia panssareita ihmiset käyttävät? Siis meinaan, laitatte mahdollisimman paljon panssaria vai panostatteko mielummin liikkuvuuteen ja käytätte kevyitä panssareita?
Itse käytin koko-vartalo raskasta panssaria ennen, mutta sitten kokeilin vetää kevyillä panssareilla ja huomasin että ei kauheasti ole eroa siinä miten paljon vahinkoa voi ottaa.
Niin, ihmiset ovat erilaisia.Outoa et valitatte vaikeudesta. Vegas 1 jälkeen täähän oli ihan " walk in the park" realisticilla.
En menettäny hermoja kertaakaan toisin kuin edeltäjän kanssa.
Tulipa sitten tänään aamulla Rainbow Six Vegas 2 päätökseen ja pari tuntia sitten alkoi uudestaan läpiveto kaverin kanssa co-op:ina.
Jotenkin tuohon peliin ei kyllästy niinkun edeltäjäänsäkkään, vaikka heti uudestaan alkaa pelaamaan läpi.
Tällaisia pelejä lisää.
Kyllä näin, parasta co-oppi antia kyllä. GRAW2 meni kyllä metsään co-oppia yrittäessään, RSV2 is da best tämän tyylinen.
No ei todellakaan ole GRAW2 cooppi mennyt metsään. Taktisempaa peliä saa konsolipuolella hakea. Näkeehän sen jo siitä kuinka moni vieläkin pelaa kyseistä peliä vaikka julkaisusta on iäisyys. Näitä ei edes oikeastaan voi verrata toisiinsa. RSV on hauskaa ja nopeaa räiskintää, kun taas GRAW vaatii aivojen käyttöä ja timien yht aikaista hyökkäys taitoa monessa tehtävässä.
Tulipa sitten tänään aamulla Rainbow Six Vegas 2 päätökseen ja pari tuntia sitten alkoi uudestaan läpiveto kaverin kanssa co-op:ina.
Jotenkin tuohon peliin ei kyllästy niinkun edeltäjäänsäkkään, vaikka heti uudestaan alkaa pelaamaan läpi.
Tällaisia pelejä lisää.