Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six Vegas 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pexi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

peli tuli hommattua, yksinpelinä ja moninpelinä taattua vegas laatua, ehkä jotain uudistuksia olisi voinut tehdä tähän mutta hetken mietittyä niin en oikein tiedä mitä ne suuret uudistukset olisivat voineet olla ensimmäiseen osaan verrattuna... peli minun makuuni... pieniä bugeja tullut vastaan mut ei ole pahasti häirinneet, lagi valituksesta en tiedä, ainakaan player puolella pelatessa en ole isommin huomannut sen erikoisempaa verkkoviivettä kaikki pelit ne lagaa jos pelaa jonku kiinalaisen, hollantilaisen tai usalaisen kanssa ja piste.

nyt oliskin hyvä saada muita suomalaisia tietoon jotka pelailee tätä netissä, story cooppia, t-hunttia tai muita mätkintöjä... joten kaverilistoille voi minut lisätä... Gtag: MsParoni
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Onko muillakin sellaista et yksinpelis peli pätkii jossain tilanteis aivan törkeästi? Mulla tekee niin et hiukankin ku on enemmän porukkaa ja mättöö liikkeel niin alkaa pätkii. Tuntuu erikoiselt.. Ihan ku koodii ei ois oikee optimoitu.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Onko muillakin sellaista et yksinpelis peli pätkii jossain tilanteis aivan törkeästi? Mulla tekee niin et hiukankin ku on enemmän porukkaa ja mättöö liikkeel niin alkaa pätkii. Tuntuu erikoiselt.. Ihan ku koodii ei ois oikee optimoitu.

Eilen meni story mode läpi realisticilla ja tuona aikana yhden kerran kävi tahmaa ihan jumalattomasti. Olikohan se tuon convention centerin ekoja mappeja jossain ostari tyylises paikas. Heitin savua eteeni ku alko teroja tulee ovista ja ikkunoista niin rupes kakomaan. Joten ihan tyytyväinen olen pelin moottoriin. Jos olisi enemmänkin hidastellut niin sitten ei, mutta yksi kerta on anteeksi annettavaa.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Eilen meni story mode läpi realisticilla ja tuona aikana yhden kerran kävi tahmaa ihan jumalattomasti. Olikohan se tuon convention centerin ekoja mappeja jossain ostari tyylises paikas. Heitin savua eteeni ku alko teroja tulee ovista ja ikkunoista niin rupes kakomaan. Joten ihan tyytyväinen olen pelin moottoriin. Jos olisi enemmänkin hidastellut niin sitten ei, mutta yksi kerta on anteeksi annettavaa.
Ok. Yksi kerta on todellakin siedettävää mut mulla tahmaa siis aivan älyttömän usein.. Kavereilla taas ei myöskään mitään ongelmia.. Voiskos olla et toi pelilevy ois jotenkin huono tai sit mun boksi alkaa hajota?
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Ok. Yksi kerta on todellakin siedettävää mut mulla tahmaa siis aivan älyttömän usein.. Kavereilla taas ei myöskään mitään ongelmia.. Voiskos olla et toi pelilevy ois jotenkin huono tai sit mun boksi alkaa hajota?

Saattaapi olla että tahmaaminen johtuu nimenomaan boksistasi.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Ok. Yksi kerta on todellakin siedettävää mut mulla tahmaa siis aivan älyttömän usein.. Kavereilla taas ei myöskään mitään ongelmia.. Voiskos olla et toi pelilevy ois jotenkin huono tai sit mun boksi alkaa hajota?

Kyllä omallakin 3kk vanhalla boksilla tahmaa aika näyttävästi, myös kaverit valitellu omilla bokseillaan tahmaamista, veikkaanpa, että koodissa on optimoimisen varaa.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Aika sattumanvaraista näyttäisi tuo tahmaaminen olevan. Olen mennyt nyt normaalilla sekä realisticilla läpi. Normaalilla peli tahmasi pahasti oikeastaan vain kerran ja se oli pelin aivan lopussa. FPS oli luultavasti jotain vitosen luokkaa, mutta tuurilla siitä selvittiin. Realisticilla taas peli ei tahmannut missään kohtaa, ei edes pelin lopussa.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Aika sattumanvaraista näyttäisi tuo tahmaaminen olevan. Olen mennyt nyt normaalilla sekä realisticilla läpi. Normaalilla peli tahmasi pahasti oikeastaan vain kerran ja se oli pelin aivan lopussa. FPS oli luultavasti jotain vitosen luokkaa, mutta tuurilla siitä selvittiin. Realisticilla taas peli ei tahmannut missään kohtaa, ei edes pelin lopussa.

Oliskohan ollut Estatessa pommin purku kohdassa, kun alkaa tulemaan vihollisia sisään?
Eilen vedin co-oppia livessä ja tuossa kohdassa alkoi hirveä tahmaaminen, FPS oli jotain pari kuvaa 10 sekunnissa. Tätä jatkui pari minuuttia, kunnes kuolin ja sen jälkeen alkoi pyörimään normaalisti. Kaverillani ei taas ollut mitään tahmailua.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Jos vetää tehtäviä Cooppina niin saako silti saavutukset jokaisesta kentästä? Ykkösessä kun ei saanut vaan ne piti erikseen vetää AI:n kanssa.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Jos vetää tehtäviä Cooppina niin saako silti saavutukset jokaisesta kentästä? Ykkösessä kun ei saanut vaan ne piti erikseen vetää AI:n kanssa.

Pitäisi saada, en kyllä saanut vimpasta kentästä vaikka menin sen alusta loppuun. Olisikohan järjestyksellä väliä?
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Pitäisi saada, en kyllä saanut vimpasta kentästä vaikka menin sen alusta loppuun. Olisikohan järjestyksellä väliä?

Itsekin vedin kaikki realisticilla yksin läpi enkä saanut achievementtii. Joku bugi tai jotai kenties..
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Kyl mä sain kaikki achievementit lopus. Realisticilla vedin läpi. Viimeses osas tuli pari kaverii jeesaa vielä. 75g + 25g = 100g
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Mielenkiinnolla lueskelin kommentteja. Itse diggasin Vegas 1:stä todella paljon. Kuulostaa siltä, että ovat oppineet pelinteosta ainakin sen, että toimivaa ei kannata mennä särkemään. Harmi sinällään, jos grafiikka ei ole parempaa. Vaikka eipä ykkösosan graffat ihan huonoja olleetkaan.

Tämä peli menee joka tapauksessa hankintaan todennäköisesti siinä vaiheessa, kun hinta tipahtaa jonkin verran. Tällä hetkellä on vähän liikaakin pelattavaa. :P
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Mielenkiinnolla lueskelin kommentteja. Itse diggasin Vegas 1:stä todella paljon. Kuulostaa siltä, että ovat oppineet pelinteosta ainakin sen, että toimivaa ei kannata mennä särkemään. Harmi sinällään, jos grafiikka ei ole parempaa. Vaikka eipä ykkösosan graffat ihan huonoja olleetkaan.

En tiedä millaisilla telkkareilla tai vehkeillä nää pelaa, ketkä väittää että graffa on huonompaa kuin ekassa.
Sehän on selvästi parempaa.
Itse käytän 40" FULL HD telkkaa.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

En tiedä millaisilla telkkareilla tai vehkeillä nää pelaa, ketkä väittää että graffa on huonompaa kuin ekassa.
Sehän on selvästi parempaa.
Itse käytän 40" FULL HD telkkaa.
Samaa mieltä. Silmiinpistävää on värimaailman parannus jos vertaa ykköseen. Ykkönen kun näytti kuin olisi ollut seepiamoodi päällä. Nyt on väriä ja upeaa grafiikkaa!
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Hyvä peli ja tykkään kovasti. Silti pakko ihmetellä, että pelikonsolin peli lagaa. Siis oikeasti. Toki osasyy on ainakin tuo ettei käytetä vieläkään kovalevyä. Pitäisi kyllä hoitaa MS:n pikaisesti tuo asia kuntoon. Sen verran ärsyttävää se, että pelit ovat ainakin osittain monessakin mielessä "bugisia" sen takia ettei voida tukea sitä kovalevyä...
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

En tiedä millaisilla telkkareilla tai vehkeillä nää pelaa, ketkä väittää että graffa on huonompaa kuin ekassa.
Sehän on selvästi parempaa.

Itsekin hieman ihmettelin tätä, sillä Vegas 2:n screenshotit näyttivät paljon paremmilta. Screenshotit tuppaavat tosin useimmiten näyttämään paremmalta kuin itse peli, kun ne on useimmilla saiteilla skaalattu hd-resosta pienemmäksi.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Itelläni on PS3 versio, ja 24/3 meganen yhteys. Lagia löytyy paljon. Unable to connect jne. Aika samanlaista nettipeliä luvassa kuin AoT:ssä :( En suosittele ennenkuin korjaavat tämän.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Kyllä tuo XO:lla toimii nettipeli suomihosteilla hyvin ja sitten jopa osassa ulkomaalaisessa hostissakin. Taitaa olla boksin versio muutenkin viimeistellympi, mitä tuolta ubin foorumeilta saanut kuvan.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Kyllä tuo XO:lla toimii nettipeli suomihosteilla hyvin ja sitten jopa osassa ulkomaalaisessa hostissakin. Taitaa olla boksin versio muutenkin viimeistellympi, mitä tuolta ubin foorumeilta saanut kuvan.

Samaan päätelmään tulin itsekin aikana selattuani threadeja tuolla. PS3 omistajia kustaan silmään taas tässäkin pelissä. ;)
 
Ylös Bottom