Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six Vegas 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pexi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

co-opi läpi broidin kaa, vikapomotaistelu meni ihan pelikelvottomaksi! "tasainen" 5 kuvan ruudunpäivitys, nannaa! Vieläkin kyrsii toi kuva jaettu pystyruutuun...
Varmaan mun osalta peli on pelattu, ykköstä vedin 5 kertaa läpi :p
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Eilen tullut päivitys korjasi noita achievementteihin liittyneita ongelmia ja puuttumaan jäänyt PFC-saavutuskin viimein aukesi. Oheisen linkin takaa koko lista patchin sisälmyksistä:

forums.ubi.com
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Meitsi se tuli taas hieman jälkijunassa kuten tavallista ja hommasin pelin hyppysiini vasta nyt. Ihan hyvältä kyllä maistuu.. Vähän on suoraviivaisempaa meininkiä kuin ensimmäinen ja ensituntumalta tuntuu ehkä vähän helpommalta. Jokatapauksessa tykkään. Livessäkin kerkisin kokeilla ja itse en ainakaan huomannut pahemmin lagaamista tai muita probleemoja..

Vieläkös moni kfiniläinen jyystää tätä livessä?
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Meitsi se tuli taas hieman jälkijunassa kuten tavallista ja hommasin pelin hyppysiini vasta nyt. Ihan hyvältä kyllä maistuu.. Vähän on suoraviivaisempaa meininkiä kuin ensimmäinen ja ensituntumalta tuntuu ehkä vähän helpommalta. Jokatapauksessa tykkään. Livessäkin kerkisin kokeilla ja itse en ainakaan huomannut pahemmin lagaamista tai muita probleemoja..

Vieläkös moni kfiniläinen jyystää tätä livessä?

Pelailen, mutta co-op ja Terrorist hunt moodeja vain. Peli on helpompi varmaan siksi koska ensimmäinen Vegas oli aika haastava. Mutta älä huoli, peli vaikenee kyllä eräässä yö kentässä... ;)
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Minusta peli on todella hyvä! Siihen ei kyllästy niin helposti kuin Cod4:seen yksitoikkoisuuden vuoksi. R6v2 on monipuolinen peli, koska siinä on nettiräiskintää vastakkain ja myös Terrorist hunt vielä lisäksi. Yksinpelinkin olen jo mennyt 3 kertaa läpi ja vielä jaksaa. Tässä on myös mielestäni paras co-op mahdollisuus jota jaksaa pelata kavereiden kanssa lisää ja lisää :)
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Kyllä on saatana kuraa tuo Nevada kenttä tässä pelissä ainakin vaikemmalla tasolla pelattessa, eli realistic. Ja nyt sitten ihan realistisesti olen noin 30 kertaa alottanut kentän uudestaan. Ensimmäiselle checkpointille olen päässyt ja siitä alkaa ongelmat.
Ei kyllä yhtään huvittas pelailla tätä peliä tällähetkellä, mutta kunhan rauhotutaan tästä vitutuksesta niin kai sitä pitää taas yritellä.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Kyllä on saatana kuraa tuo Nevada kenttä tässä pelissä ainakin vaikemmalla tasolla pelattessa, eli realistic. Ja nyt sitten ihan realistisesti olen noin 30 kertaa alottanut kentän uudestaan. Ensimmäiselle checkpointille olen päässyt ja siitä alkaa ongelmat.
Ei kyllä yhtään huvittas pelailla tätä peliä tällähetkellä, mutta kunhan rauhotutaan tästä vitutuksesta niin kai sitä pitää taas yritellä.

Xiitahtava vihje. Pelaa split screen co-op -moodissa jos löytyy toinen ohjain. Vaikutus on se, että käytössä rajoittamattomat elämät.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Nevadan soolo-osio on varmaan pelin tiukempia kohtia varsinkin ei-niin-kuuluisa öljyjalostamolla. Muistan ekaa kertaa kun pelasin peliä hardilla, jumitin siinä kohdassa.

Pari ensimmäistä vihuja voit tappaa ilman hälytystä, tai muistaakseni ensimmäinen osio.
Elikä suojaudu oikeaan pilariin, napsit ensimmäisen vasen puolella olevan vihun äänenvaimentimella. Napsi snipuvihu tornissa, sitten edessä olevan vihun (tynnyreiden takana) ja lopuksi toisella tasolla (cat walkilla). Mee pikkasen eteenpäin, tulee hälytys (ylläri), juokse oikean puoleiseen tynnyreiden vieressä olevaan tukipilariin (hyvä suojapaikka). Napsit kaikit rauhallisesti. Kiipeä toiseen tasoon, siitä suoraan eteenpäin tyhjään paikkaan. Kaksi vihuja laskeutuu ylhäältä sun alle, napsit ne. Ja lopuksi turhauttavin osio, laskeudu alas toiselta tasolta ja palaa takaisin. Kävele vähän eteenpäin lähes miniportaiden saakka, VETÄYDY juoksemalla suojaan kun vihut alkaa tulla. Napsit kaikki ja voi'la checkpoint saavutettu ja junarataosio edessä.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Minkäslaisia panssareita ihmiset käyttävät? Siis meinaan, laitatte mahdollisimman paljon panssaria vai panostatteko mielummin liikkuvuuteen ja käytätte kevyitä panssareita?

Itse käytin koko-vartalo raskasta panssaria ennen, mutta sitten kokeilin vetää kevyillä panssareilla ja huomasin että ei kauheasti ole eroa siinä miten paljon vahinkoa voi ottaa. :)
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Minkäslaisia panssareita ihmiset käyttävät? Siis meinaan, laitatte mahdollisimman paljon panssaria vai panostatteko mielummin liikkuvuuteen ja käytätte kevyitä panssareita?

Itse käytin koko-vartalo raskasta panssaria ennen, mutta sitten kokeilin vetää kevyillä panssareilla ja huomasin että ei kauheasti ole eroa siinä miten paljon vahinkoa voi ottaa. :)

Tuli ainakin tuossa Nevada kentässä juuri siellä öljyjalostamolla käytettyä niin raskasta panssaria, kun löytyy. Vain sen takia, että vitutti niin suuresti tuo kyseinen kohta ja en halunnut jättää minkään varaan sitä, että kuolisin ennen checkpointtia. Muuten pelissä olen käyttänyt aika kevyttä varustusta ja yleensä niitä, jotka mielestäni on hienoja, ei siis merkitystä miten suojaavat.

Nyt oon päässyt siihen vaiheeseen pelissä, että käyn koneelta sammuttamassa hälytyksen ja jatkan matkaa onnellisena pelin loppuun saakka. :)
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Outoa et valitatte vaikeudesta. Vegas 1 jälkeen täähän oli ihan " walk in the park" realisticilla.
En menettäny hermoja kertaakaan toisin kuin edeltäjän kanssa.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

RSV2 meni co-oppina realisticcina läpi alta yksikön, toisiks vika kenttä vaan vähä jummaili kun hölmöiltiin.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Jos on ongelmia realistilla pelaamalla niin kannattaa ottaa assault rifle 6x scopella tai perus reflex ja sniper rifle ja käyttää suojia paljon ;) helppoa.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Tulipa sitten tänään aamulla Rainbow Six Vegas 2 päätökseen ja pari tuntia sitten alkoi uudestaan läpiveto kaverin kanssa co-op:ina.
Jotenkin tuohon peliin ei kyllästy niinkun edeltäjäänsäkkään, vaikka heti uudestaan alkaa pelaamaan läpi.
Tällaisia pelejä lisää.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Tulipa sitten tänään aamulla Rainbow Six Vegas 2 päätökseen ja pari tuntia sitten alkoi uudestaan läpiveto kaverin kanssa co-op:ina.
Jotenkin tuohon peliin ei kyllästy niinkun edeltäjäänsäkkään, vaikka heti uudestaan alkaa pelaamaan läpi.
Tällaisia pelejä lisää.

Kyllä näin, parasta co-oppi antia kyllä. GRAW2 meni kyllä metsään co-oppia yrittäessään, RSV2 is da best tämän tyylinen.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Kyllä näin, parasta co-oppi antia kyllä. GRAW2 meni kyllä metsään co-oppia yrittäessään, RSV2 is da best tämän tyylinen.

No ei todellakaan ole GRAW2 cooppi mennyt metsään. Taktisempaa peliä saa konsolipuolella hakea. Näkeehän sen jo siitä kuinka moni vieläkin pelaa kyseistä peliä vaikka julkaisusta on iäisyys. Näitä ei edes oikeastaan voi verrata toisiinsa. RSV on hauskaa ja nopeaa räiskintää, kun taas GRAW vaatii aivojen käyttöä ja timien yht aikaista hyökkäys taitoa monessa tehtävässä.
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

No ei todellakaan ole GRAW2 cooppi mennyt metsään. Taktisempaa peliä saa konsolipuolella hakea. Näkeehän sen jo siitä kuinka moni vieläkin pelaa kyseistä peliä vaikka julkaisusta on iäisyys. Näitä ei edes oikeastaan voi verrata toisiinsa. RSV on hauskaa ja nopeaa räiskintää, kun taas GRAW vaatii aivojen käyttöä ja timien yht aikaista hyökkäys taitoa monessa tehtävässä.

Mutta siis localissa eivät ukko tai aseet näkyneet, tehtävät olivat tuulesta temmattuja jne... Eikös sillä co-op campaing sieltä multiplayer valikosta? Ei ainekaan löytynyt mitään tarinavetoista kuten RSV2ssa?
 
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2

Tulipa sitten tänään aamulla Rainbow Six Vegas 2 päätökseen ja pari tuntia sitten alkoi uudestaan läpiveto kaverin kanssa co-op:ina.
Jotenkin tuohon peliin ei kyllästy niinkun edeltäjäänsäkkään, vaikka heti uudestaan alkaa pelaamaan läpi.
Tällaisia pelejä lisää.

Itsekään en ole vielä kyllästynyt R6 ykkösosaan vaikka ostin sen reilu vuosi sitten (kyseisen pelin takia ostinkin oman xboxini). Vieläkin jaksaa mennä yksin ja joskus kaverin kanssakin peliä läpi uudestaan ja uudestaan. Sama pätee kakkososaan :)
 
Ylös Bottom