Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
saatoinpa olla minä joka potkin, mutta tosiaan suomalaisia oli niin paljon pelaamassa että ei meinannu servulle mahtua kaikki ja en sinua suomalaiseksi tuntenut joten toimin niinku ulkomaalaisten kanssa että heti kikkiä ku servulle tulee et mahtuu suomalaiset pelaamaan.ode23 sanoi:Kivaa, mä olin hetken suomi-servussa ja sitten mut Kickattiin by the host. Varmaan ei tienny et oon suomesta..Nyt en pääse takas. NICE
Joo, eiköhän se ihan oma virhe ollut, kun ei ollut mitään FIN-juttua. Mutta nyt on FIN-tag nimen edessäUnderi sanoi:saatoinpa olla minä joka potkin, mutta tosiaan suomalaisia oli niin paljon pelaamassa että ei meinannu servulle mahtua kaikki ja en sinua suomalaiseksi tuntenut joten toimin niinku ulkomaalaisten kanssa että heti kikkiä ku servulle tulee et mahtuu suomalaiset pelaamaan.
Pyydän anteeksi ja jatkossa tiedän sinutkin suomalaikseksi joten ei enää kikkiä tule![]()
Kaikki klaanittomat voisivat tehdä näin...(tällä hetkellä klaaneja taitaa olla zD, FDF, FL ja FGU(suomalaisia siis))ode23 sanoi:Joo, eiköhän se ihan oma virhe ollut, kun ei ollut mitään FIN-juttua. Mutta nyt on FIN-tag nimen edessä![]()
erittäin hyvin. Ainoa miinus on se että tehtävien välidemot jää pois. Eli tarinan kuljetus ontuu.lekonna sanoi:kuinka hyvin tätä pystyy jauhamaan co-oppina split screenillä?
Olis kaveri tulossa kylään viikonloppuna ja mietin että pitäisköhän hommata illanvietteeks.
Hyvin. Vai millaista vastausta odotat?lekonna sanoi:kuinka hyvin tätä pystyy jauhamaan co-oppina split screenillä?
Olis kaveri tulossa kylään viikonloppuna ja mietin että pitäisköhän hommata illanvietteeks.
Muntu sanoi:Hyvin. Vai millaista vastausta odotat?
Aika lailla yksinpeliä kahdella pelaajalla, mutta ilman tekoälyfrendejä.
Resoluutioon nyt tietenki vaikuttaa "vähän" pelaako putkella vai teräväpiirrolla, mutta hyvin oon minä ainakin saanut selvää vaikka putkitelkulla pelaan. Siis jaettu onnistuu silläkin.lekonna sanoi:kiitoksia vastauksista, tätä juts meinasin. että riittääkö resoluutio ja vääntö pelaamiseen.
Koodi:terrorist huntopa95 sanoi:Onko tuohon jotain koodia vai mitä?
ShotcowS sanoi:Koodi:terrorist hunt
opa95 sanoi:mihin noi kirjotetaa
opa95 sanoi:mihin noi kirjotetaa
mitä hittoo? siis mihi toi kuminauha pitää kirjottaa?nothing sanoi:Jos saa lainata herra H. Simpsonia... Do'h!
Sä et poika voi olla tosissas, vaikka ikää onkin mitä on...opa95 sanoi:mitä hittoo? siis mihi toi kuminauha pitää kirjottaa?
opa95 sanoi:mitä hittoo? siis mihi toi kuminauha pitää kirjottaa?
Näköjään...ShotcowS sanoi:Sä et poika voi olla tosissas, vaikka ikää onkin mitä on...