Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six: Vegas [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snigge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Pibe sanoi:
Mistäköhän löytyy halvimmat tarjoukset pelistä? Voisi ostaa jos löytäisi halvalla.
EDIT: No videogamesplussassa olisi 55, mutta enpä tiedä voisinko pelata sitten suomiporukalla... Onkohan tässä maailmanlaajuiset servut?

dvdboxofficesta löytyy vielä halvemmalla 48 sis. postimaksut. Jos tolla pääsisi europeleihin kiinni, niin tuoltahan se pitäisi tilata.
http://www.dvdboxoffice.com/description.aspx?seid=617-3372917-12372922&class=gme&path=ps3&pid=90205252
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Onkos sellaisella 5 heitolla oikeasti väliä ? :D
Itse varmaan haen puokkareista, lupailivat n. 30 hyvitystä Resistancesta :)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Pahus kun ei ole tietoa tuosta nettipelistä. Joutunee siis ostamaan pelin kotimaisesta puulaakista, näemmä hintaa on se 65e öpaut.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Aaah, vihdoinkin uusi peli..:rolleyes: Perjantaina bongaatte siis myös minut kentiltä!! :)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Tänään tuli pitkästä aikaa pelailtua poksilla kyseistä peliä ja yllättävän hyvin se vieläkin sujuu ja sit ku pääsee vielä pleikkaohjaimella väätämään ni aijai ku tulee hyvä...
Pelin hommaan siis perjantaina tai lauantaina ja karkelot pystyyn vaan. Onneks tuntee osan mapeista jo valmiiks:D Onhan tästä sentään "palkintokaapissa" hopeaa Livegamerssin järjestämästä 32 joukkueen turnauksesta;)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Snigge sanoi:
Onkos sellaisella 5 heitolla oikeasti väliä ? :D
Itse varmaan haen puokkareista, lupailivat n. 30 hyvitystä Resistancesta :)
Siis jos suomessa maksaa 65 ja ulkomailla 48, on hintaero lähempänä 20 kuin 5... Ja jos omistaa monia konsoleita mille ostaa paljon pelejä ja elokuvia, alkaa se 5/peli säästöä tuntua kukkarossa kivemmalta. Varsinkin jos kyseessä on tällainen ei-niin-must-have, mitä on tullut jo boxilla pelattua.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Pibe sanoi:
Siis jos suomessa maksaa 65 ja ulkomailla 48, on hintaero lähempänä 20 kuin 5... Ja jos omistaa monia konsoleita mille ostaa paljon pelejä ja elokuvia, alkaa se 5/peli säästöä tuntua kukkarossa kivemmalta. Varsinkin jos kyseessä on tällainen ei-niin-must-have, mitä on tullut jo boxilla pelattua.
Ohhoh, katsoin taas numeroita väärin :S

Noh, itse en niin usein pelejä ostele, niin kyllä se sillä 70 lapullakin menee, jos siis tietää että peli on hyvä..
Ei enää tarvisi tapahtua sellaisia virheitä, kuin Oni PS2:lla :mad:
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Psyko sanoi:
Kiitos kutsusta, mutta FPS-pelit ei rokkaa tässä osoitteessa :o

Jaa, minä kun kuvittelin että pelissä saa kuvakulman hahmon taaksekin. Mutta ei sitten ollut tämä peli.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

XShava sanoi:
Jaa, minä kun kuvittelin että pelissä saa kuvakulman hahmon taaksekin. Mutta ei sitten ollut tämä peli.
Kyllä sen saa, tavallaan... Nimittäin aina ku menee suojaan jonkun laatikon taakse tai nurkalle niin kuvakulma vaihtuu hahmon taakse. Juostessa aina FPS...
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

En tiiä, oon koittanu hirmu hypeä nostaa ylle tästä, mutta ei prkl onnistu, ei vaan kiinosta :(

Pitänee koittaa peliä vkloppuna Underin luona ja katsoa jos sitä vaikka innostuisi, Darknessikin kun myöhästyy, huoh.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

En tiedä pitäiskö tää ostaa.. Mulla on ollut tää joskus XO:lle ja olihan se Co-op ihan kivaa. Onkos tietoa jos tähän on jotain uusia mappeja XO versioon verrattuna?
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Pelissä näyttäisi olevan worldwide servit, jos haluaa säästää niin voi tilata pelin dvdboxofficesta hintaan 48, toimitusaika siinä pari viikkoa.

Lähempääkin löytyi se peli kohtuulliseen hintaan, jos ei halua normihintoja pulittaa.
Tuolta englannin maalta choices.uk:sta löytyi peli hintaan 51 + 2pm ja noin viikossa peli tulee laatikkoon.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Madoman sanoi:
En tiedä pitäiskö tää ostaa.. Mulla on ollut tää joskus XO:lle ja olihan se Co-op ihan kivaa. Onkos tietoa jos tähän on jotain uusia mappeja XO versioon verrattuna?
Kumpainen maksullinen karttapaketti ja yksi lisäkenttä ilmeisesti.
EDIT: Kiitos tiedosta LynxLynx, taidan tilata :)
EDIT2: Tilattu!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Madoman sanoi:
Onkos tietoa jos tähän on jotain uusia mappeja XO versioon verrattuna?

Luetun perusteella; pelistä näyttäisi löytyvän 20 karttaa, joista 15 jo lootalla nähtyjä. Alkuviikosta marketplacella käväisseen mäppipaketin sisällöstä ei mitään hajua.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Nisupulla sanoi:
Luetun perusteella; pelistä näyttäisi löytyvän 20 karttaa, joista 15 jo lootalla nähtyjä. Alkuviikosta marketplacella käväisseen mäppipaketin sisällöstä ei mitään hajua.

Asia selvä. Ehkä munkin on pakko ostaa tää vaikka mulla on ollut kyseinen peli XO:lle.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Loistavaa, meikä laittaa pelin tilaukseen. Kiitoksia Lynxille informaatiosta. Mä saan siis pelin vähän jälkijunassa, mutta perästä tullaan! :D
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Madoman sanoi:
Asia selvä. Ehkä munkin on pakko ostaa tää vaikka mulla on ollut kyseinen peli XO:lle.
Kyllä mäkin tän hankin vaikka tätä tuli boxilla tahkottua kertaalleen jo kyllästymiseen asti...
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Lynx sanoi:
Pelissä näyttäisi olevan worldwide servit, jos haluaa säästää niin voi tilata pelin dvdboxofficesta hintaan 48, toimitusaika siinä pari viikkoa.

Lähempääkin löytyi se peli kohtuulliseen hintaan, jos ei halua normihintoja pulittaa.
Tuolta englannin maalta choices.uk:sta löytyi peli hintaan 51 + 2pm ja noin viikossa peli tulee laatikkoon.

Pitää laittaa itsekkin tämä peli tilaukseen tuolta choices.uk:sta, kun kerkiää.
 
Ylös Bottom