Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Raivostuttavatko pelit, ja siitä huolimatta pelaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djj07
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Raivostuttaako pelit ja siitä huolimatta pelaatte?

(Xbox)

Project Gotham Racing 1 & 2 :
Pitää ajaa tietyillä paska-autoilla jotain helvetin 6 kierrosta jos tahtoo päästä eteenpäin.

(Dreamcast)

Virtua Striker 2:
Kiehtovin ja vittumaisin futispeli ikinä, saa jopa Pes:t tuntuvan hauskoilta.

Kaikki änärit, Rainbow Six: Vegas, Splinter Cell: Double Agent, Tony Hawk's Project 8, New Super Mario Brosissa muokkailin vähä DS:n näyttöö ja International Track & Fieldissä lähti joskus kunno teiniangst-itkuraivarit, joiden seurauksena ohjain paskaks. Useimmiten joutuu kattelee peiliin näiden raivareiden jälkeen. Semmosta.

Saint's row:n viimeinen Los carnales tehtävä. Ei niitä sinkomiehiä saa tapettua millään, ennenkuin oma auto on jo paskana. :mad:

Nhl:t

Välillä vaikeutaso ei nouse sillä, että kompuutterilla on paremmat kuviot, vaan yksinkertaisesti siten, että joku pelaaja saa väkisin kiekon keskialueella, jonka jälkeen sitä ei pysäytä mikään. Tilanne päättyy siihen, että tää pelaaja ampuu kiekon patjojen läpi maaliin tms.

Tämä siis etenkin kun pelaat heikommalla joukkueella parempaa vastaan. Ei vissiin sais voittaa tms :D

T haukat sillon kun ei osannut vielä pelata (=ei ollut käynyt nettipelissä.)
Varsinkin thps4:sen custom skater pro challengea muistan vääntäneen jtn. tunnin putkeen. (siis minuutin pitunen rani)

Myös cauntteri sillon alkuaikoina otti päähän niin jumalattomasti. Sittemmin opin kyllä pelaamaan ja kylvämään tuhoa public servuilla :ASDAS

En raivoa mistään niin paljoa, kun PS3:sen formulassa takasuoralla muutamaa kierrosta tai kierrosta ennen maalia jonkun jarnotrullin on pakko päästä ohi- pukkaamalla autoa perseeseen. Yhden ohjaimen olen jo pannut lattiaan paskaksi, kun maailmanmestaruus meni Ralfin tönäisyn takia. Tuo langaton ohjain menee muuten mukavasti kasaan kun sen kiskaisee "nyrkki-iskulla" räjähtävällä iskulla lattiaan. Ei paljoa jää vetkutettavaa.

Ainoa peli joka saa huutamaan ääneen on Live Aracadesta löytyvä Street Fighter 2' Hyper Fighting. Ilman mikkiä siis pelaan eli itsekseni huudan. Yleisimpinä mainittakoon "Hyppää eteenpäin!" ja "Tee se tun Haduken!" Heh, en malta odottaa että Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix löytää tiensä kauppapaikalle.

Ennen pelatessa hermot olivat tosi tiukilla välillä, kunnes..Playstation 1 ja pelinä Tony Hawk Pro Skater 2. Tavoitteena 100% joka kentästä. Jossain kentässä yhden haasteen saavuttaminen oli julmattoman vaikeaa, kunnes noin miljoonannen yrityskerran jälkeen se ei onnistunut lensi DS-ohjain lattiiaan. Ohjain meni rikki (piirilevy halki ja sun muuta). Sen jälkeen ei ole ikinä mennyt mikään hajalle ja vaikka hermot on olleet kireällä, en raivostumaan ole enää tuon tapahtuman jälkeen päässyt ja nykyään pelejä ei edes ota yhtä tosissaan kuin joskus tuolloin. :rolleyes:

Danzig sanoi:
Ennen pelatessa hermot olivat tosi tiukilla välillä, kunnes..Playstation 1 ja pelinä Tony Hawk Pro Skater 2. Tavoitteena 100% joka kentästä. Jossain kentässä yhden haasteen saavuttaminen oli julmattoman vaikeaa, kunnes noin miljoonannen yrityskerran jälkeen se ei onnistunut lensi DS-ohjain lattiiaan. Ohjain meni rikki (piirilevy halki ja sun muuta). Sen jälkeen ei ole ikinä mennyt mikään hajalle ja vaikka hermot on olleet kireällä, en raivostumaan ole enää tuon tapahtuman jälkeen päässyt ja nykyään pelejä ei edes ota yhtä tosissaan kuin joskus tuolloin. :rolleyes:

joko sulla on hulk maiset voimat tai paska ohjain.
mulla meni aikoinaan unreal tournamentissa käämit ja jalalla täysillä talloin ohjaimen päälle monta kertaa ja silloinkin hajosi vain toinen tatti.(pelasin siis todellakin psonen dual shockilla)

kakkos dual shock sitten lensi monta kertaa lattiaan, jopa niin että otin johdosta kiinni ja siitä täysillä heilautin, silti se perkele vaan toimi.
välillä täytyi päätynapit laittaa uudelleen paikalleen mutta toimipa kuitenkin.

Joskus nuorempana oli toisin...

- Yksi televisio hajosi, toiseen tuli vikaa ruudun vasempaan yläkulmaan (murjomiskohta)
- Ohjaimia hajosi ainakin kaksinumeroinen luku, mutta toisaalta niitä oli kiva avata ja pistää kuntoon
- Television ja tietokoneen välinen antennijohto takavarikoitiin ärräpäiden ja pöytään ilmestyneen lommon vuoksi xx kertaa, öisin kaivettiin varajohto lukollisesta laatikosta ja varavarajohto lainattiin kaverilta
- Suuta yritettiin pestä saippualla ties kuinka monta kertaa, koskaan ei onnistunut

Nykyään, kotoa muuttamisen jälkeen...

-Ärräpäät riittävät, ainoastaan jokin muu juttu (huonon yhteyden aiheuttama lagi, sähkökatko, puhelimen aiheuttama keskeytys, tms) aiheuttaa suurempaa huutoa
- Pelaamisesta saa paljon enemmän irti, kun pitää jotain tavoitteita ja on tunnetta mukana:)

Mua hermostutti tekken 3 Playstation 1:llä . mä olin siinä hyvä mutta mun kaveri parempi. kaikki tekkenit oli sellasii . tekken 5ssa olin tekkenlord ja sit se teemu voitti mut ja mä hajoitin Ds2. paiskasin sen seinään. nykyään pelaan,. PS3sen tekken 5:sta. Ja siinäkin on pari kertaa meinannu lentää ohjain mutta onneks oon kerenny heittää sängylle ohjaimen ennen sitä :D

Full Hunter sanoi:
Mua hermostutti tekken 3 Playstation 1:llä . mä olin siinä hyvä mutta mun kaveri parempi. kaikki tekkenit oli sellasii . tekken 5ssa olin tekkenlord ja sit se teemu voitti mut ja mä hajoitin Ds2. paiskasin sen seinään. nykyään pelaan,. PS3sen tekken 5:sta.
Vinkki; Älä pelaa sen Teemun kanssa Tekken 5:sta..;)

konsoleille fps suur kuluttajana. suurimmat turhautumisen heket tulevat kun yrittää pelata pelejä vaikemmalla vaikeusasteella läpi. Esimerkkin CoD pelit xbox 360 veteraanilla syövät kyllä monesti miestä. Lähinnä oman puolen tyypien tekoälyn sähläämisestä johtuva kuolema sapettaa tai jos peli päättää autosavettaa väärässä kohtaa kenttää. Monesti on tullut painettua ohjainta kasaan yleensä kun ohjian alkuu narskumaan ja vikisemään tulee pikkupiru sanomaan että "mieti uuden ohjaimen hintaa" jolloin yleensä tulee pidettyä pikku taukoa. Moninpeleissä tulee harvoin turhautumista koska usein jos olen selvästi häviöllä alan vain pelleilemään. Silloin tulee tehtyä yli egon suuria liikkeitä, ja puolet ajasta saa nokilleen juuri omaa suuruuden hulluuttaan ja sehän se vasta on hauskaa jos vastapuoli ottaa asia myös huumorilla :)

Onneksi 5 metrin päässä on puntit ja nyrkkeily säkki että voi mennä johonkin purkamaan sitä agressiota :). Tälläisissä peleissä on kylläkin se suurin onnistumisen tunne kun kaikki loksahtaa kohdillee.

Kiteytettynä omasta mielestäni kuten CoD veteraani taso, parhaat pelit saa sinut raivon partaalle, mutta palaat kuitenkin yrittämään toistamiseen ja kun viimein onnistut on hyvä fiilis :D

Final Fantasy III on ehdottomasti niitä pelejä joissa DS oikein kerjää lentämään päin seinää. En sitten tiedä onko pelissä vai pelaajassa vikaa, se on vain pirun vaikea. Eilenkin pelasin sitä viimeistä paikkaa noin kaksi tuntia ja sitten kuolin vikassa bossissa. Siellä kun ei ole mahdollista edes tallentaa peliä. Ai että osasi raivostuttaa. Mutta silti jaksan kahlata sitä uudestaan ja uudestaan :D

Super Mario Sunshinessa muistaakseni paloi käämit muutamaan otteeseen. Varsinkin ne kohdat jossa Fluidia ei ollut mukana ja piti sieltä palikkamaasta hakea aina yksi Shine. Ne oli todella ärsyttäviä. Game Over hyppi ruudulla aina vähän väliä. Jollain ihmeen kaupalla sitten sain ne kerättyä. En ikinä halua aloittaa tätä peliä alusta.

Niin ja Dead Or Alive 4 on myös tapaus jonka ostoa kadun syvästi. Eihän tätä voi pelata. Onko oikeasti olemassa niin hyviä pelaajia että pärjää vikankin bossin läpi ilman yhtään kuolemaa? Aina tulee turpaan. Osaan yleensä myöntää tappioni tappelupeleissä mutta tätä ei voi peliksi edes kutsua. Aikamoista tuuripeliä jokainen vastustaja.

Monet NES-ohjaimet on lyöty paskaksi samoin seinät on joskus saanu kyytiä :D Resident Evil peleissä meinaa välillä mennä hermot kun on pelaamassa "ei saveja" mentaliteetilla ja sitten puolentoista tunnin päästä kuoletkin.Jää vain semmoinen tyhjä olo kun tuo aika mennyt ikäänkuin koiran perseeseen.

Joskus pelit ottaa päähän kuten minulla kävi Call of Duty 2:n kohdalla veteran tasolla (CoD 2 vain esimerkki, on näitä tilanteita enemmänkin:D), mutta yleensä olen rauhallinen kun pelaan öhöm:rolleyes: .

silloin raivostuttaa kun jotain tehtävää tai kohtaa saa pelata yli kymmenen kertaa eikä siltikään onnistu. muuten ihan nautinnollista :cool:

Enemmän minua ärsyttävät foorumikirjoitusten jatkuvat kongruenssivirheet (erityisesti otsikoissa!). Täällä ollaa siitä huolimatta.

I'm still standing! :p

Vastaus: Raivostuttavatko pelit ja siitä huolimatta pelaatte?

Hmm.. olen huomannut saman. Pitäisiköhän ryhtyä ihan ylläpitovoimin takomaan kielitaitoa käyttäjien päähän :D

Vastaus: Raivostuttavatko pelit, ja siitä huolimatta pelaatte?

Olen itse eräällä toisella foorumilla joskus muokannut karmeimpia otsikkoja siedettävämpään muotoon. Yhdistänyt yhdys sanoja jne.

Otsikot kuitenkin ovat tosi selvästi näkyvillä, elävät välillä pitkään ja hyppivät siten koko ajan silmille. IT BURNS!

Ylös Bottom