Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Raivostuttavatko pelit, ja siitä huolimatta pelaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djj07
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Raivostuttavatko pelit, ja siitä huolimatta pelaatte?

Välillä Formula One 06 pelatessa tekisi mieli heittää ohjain seinään, esimerkiksi silloin kun keskeytin 9 kierrosta ennen maalia johtoasemasta ja mestaruusmahdollisuudet menivät sen mukana :rolleyes:

Burnout Revenge. Voi jessus että otti kupoliin kun pelin 100% läpäisy oli kiinni viimeisen vaikeustason Eternal Cityn Road Ragesta, jossa piti saada 30 takedownia. Yleensä 20 jälkeen auto oli jo ihan päreinä ja kiri jäi aina johonkin 26-27 paikkeille. Meinasi ihan oikeasti palaa käämit ja koneet ja ohjaimet. Otti niin paljon päähän. Varsinkin kun meni muuten hyvin ja sitten sössi ihan itsekseen kunnolla.

Oli pakko pelata Fight Night 3:a välillä että sai huitoa turpaan. Onneksi Burnoutin viimeinenkin tähti tuli eilen saatua (tosin kolmen tunnin jauhamisen jälkeen), muuten olisi tapahtunut kauheita. Huh.

Mukava sinänsä lukea että muutkin ovat niin kuumakalleja pelien suhteen mitä itse välillä satun olemaan. Erästäkin Final Fantasya pelanneena muistan hyvin kun on "viimeisillä voimillaan" pakko yrittää päästää luolastosta ulos.

Kun kuolo korjasi niin ei muuta kuin puolentoista tunnin takaa save ja koko luolasto uudestaan. Mainittakoon vielä että kyseessä Final Fantasy 1:sen PS1 uusintaversio mutta muidenkin FF:ien kanssa on mennyt pinna kireälle enkä varmasti ole ainut. ;)

Tästä raivostumis hommasta tuleekin mieleen että eräs ystäväni suuttui jatkuvaan morrowindin takkuiluun ja sen seurauksena paiskasi ohjaimen maahan ja tattihan siitä hajalle meni.

Olen Crash Bandicoot pelien suurkuluttaja. Ja niissä välillä hermot palaa helposti.
Wrath of cortexin ärsyttävin kenttä oli Veden loppuvastus.
Twinsanityssa Hi Jeans Hi Jinks.
Crash Bandicootissa siltakentät.
2:sessa jokin vastus.
3:sessa jokin vastus.
En ole vielä mitään hajoittanut, vaan aina kun v-käyrä alkaa nousemaan, lopetan pelin, ja se siitä.:cool:

Minä räiskintä/toiminta veteraanina sain käsiini FF12. Oi että niitä muistoja...V-kerroin nousi taivaisiin jo ensi metreillä. En tajunnnut pelistä yhtään mitään, mutta pakkohan se oli jotenkin päästä läpi, kun onhan minulla maine kaverien keskuudessa että menen jokaisen pelin lävitse minkä saan:p Vihdoin monen pelisession jälkeen näin lopputekstit ja olin ONNELLINEN!:D

Ylös Bottom