Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ralli Sport Challenge

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Code
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
OMG! Myös Gamespot piti Ralli Sportista, eli sen ON PAKKO oltava hyvä peli...:p 9.1 pistettä ps2spotista siis:

eilen ne GameSpotin pisteet oli 8.8.
ja muuten pisteet oli samat, mutta Gameplay oli saanu 8:n.
suljin netin ja tarkistin vielä sivuhistoriasta asian.
(Tämä sivu ei siis ollu vielä päivittynyt.)
ne on muuttanu niitä pisteitä.

ps: ja klo oli silloin jotain 22 suunnillee.
no mutta ne pisteet on nyt 9.1, ja se siitä:)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn

eilen ne GameSpotin pisteet oli 8.8.
ja muuten pisteet oli samat, mutta Gameplay oli saanu 8:n.

ps: ja klo oli silloin jotain 22 suunnillee.
no mutta ne pisteet on nyt 9.1, ja se siitä:)

Jees, gameplay oli nostettu ysiin ja arvosana 9.1...ehkä meinas lipsahtaa taas syrjinnän puolelle ja korjasivat erheensä. Tais käydä ns."shenmuet" ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Esim. Täältä voi mennä pällisteleen "vähän" laadukkaampia otoksia ko. pelistä, jos kiinnostaa.

Linkki toimii, mutta ei näy mitään rallikuvia. Vai tarkoititko laadukkailla kuvilla noita neitokaisia. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Linkki toimii, mutta ei näy mitään rallikuvia. Vai tarkoititko laadukkailla kuvilla noita neitokaisia. ;)
No olen pahoillani, jollei sulla toimi!? :confused: Mut mulle ainakin avautuu ko. linkin takaa kuva, jossa corolla menee jäärataa kahva edellä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
No olen pahoillani, jollei sulla toimi!? :confused: Mut mulle ainakin avautuu ko. linin takaa kuva, jossa corolla menee jäärataa kahva edellä.

Eli taas minun palomuurit, viruksentorujunta ohjelmat ja muut paskomisen esto-ohjelmat sensuroivat nettiä. :mad:

Joo ei ole ohjaamo-kuvakulmaa. Se on yllättävän ja ikävän harvinainen konsoli-autopeleissä. :rolleyes:

jaa mun mielestä tekstissä höpistiin jotain cockpitistä, voi olla etten kattonut kovin tarkkaan sillä kissa häiritsi mua.l:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legionnaire
jaa mun mielestä tekstissä höpistiin jotain cockpitistä, voi olla etten kattonut kovin tarkkaan sillä kissa häiritsi mua.l:)
Taisi olla kyse hoodcam-view:stä, elikkä siis auton konepelti kuvakulmasta. Ainaskin näin siis luulisin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Taisi olla kyse hoodcam-view:stä, elikkä siis auton konepelti kuvakulmasta. Ainaskin näin siis luulisin...

Henkkoht olen sitä mieltä että konepelti-kuvakulma on jopa realistisempi kuin inside-car-view siinä mielessä että jos ajat autolla, etenkin kovaa vauhtia, ei siinä mitkään ratit ja hansikaslokerot kuskin näkökentässä näy, kyllä katse on aika tiiviisti tiessä ja eteenpäin.

Tosin eipä se peliä huonommaksi tee jos on myös auton sisältä kuvakulma.

Henkkoht olen sitä mieltä että konepelti-kuvakulma on jopa realistisempi kuin inside-car-view siinä mielessä että jos ajat autolla, etenkin kovaa vauhtia, ei siinä mitkään ratit ja hansikaslokerot kuskin näkökentässä näy, kyllä katse on aika tiiviisti tiessä ja eteenpäin.

Voihan se näikin ajatella. Minulle ainakin ohjaamo kuvakulma on suuri tunnelman luoja. Muistan vieläkin elävästi Colin McRae Rallyn töyssyissä heiluvan ohjaamonäkymän. :)

Ihan kohtuullinen peli oli toi ralli sport challenge. Grafiikka ei ollut ehkä ihan niin hyvä kuin ennakkoon on hypetetty. Noh. Huomenna muutkin pääsee pelaamaan :) Itse olen pelannut jotain 10-15 eri peliä euromallilla ja ainakin jsrf, halo, amped, gotham on tuntunu helvetin hyviltä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Osku
Ihan kohtuullinen peli oli toi ralli sport challenge. Grafiikka ei ollut ehkä ihan niin hyvä kuin ennakkoon on hypetetty. Noh. Huomenna muutkin pääsee pelaamaan :) Itse olen pelannut jotain 10-15 eri peliä euromallilla ja ainakin jsrf, halo, amped, gotham on tuntunu helvetin hyviltä...

Pyöriiko Jet Set Radio Futuren PAL-versio hyvin? Entä muut pelit?

amped: ei mitään nykimistä
thps3: ei nykimistä pelin aikana (valikoissa pientä nykimistä)
halo: kaksinpelissä hidastelee
gotham: ei mitään ongelmia
jsrf: lyhyen pelaamisen jälkeen en huomannut mitään nykimistä
oddworld: munch odyssee: ei nykimistä
wreckless: pientä hidastelua kun tavaraa tulee ruudulle niin prkeleesti
ralli sport: yksinpelissä en huomannu mitään, kaksinpelissä hidastuu välillä.
f1 (tarkempaa nimeä en nyt muista): kun autoja on ruudussa paljon, nykii aavistuksen
crash bandicoot: En jaksanu edes pelata, näytti pyörivän ihan ok.
joku hävittäjäpeli :) pyöri ihan nätisti, en jaksanu pelata erikoisohjaimella...
blood wake: Ei muistaakseni mitään ongelmia.
max payne: Ei innostanu. ei näyttänyt olevan mitään ongelmia...

Siinä jotain...

Ei mitään. :) Kiitos näistä tiedon palasista. Kunhan saisin vain tuo JSRF ennen viikonloppua, että pääsis vihdoin ja viimein sitä pelaamaan. :)

Nyt on tullut Rallisporttia pelattua, ja voin sanoa että ihan kohtuullisen hyvä rallipeli, mutta mielummin otan PGR:n. Rallisportista lisää myöhemmin, jahka kerkeän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Ei taida olla AA-käytössä tässä pelissä tai sitten kuvat ovat kökköjä...:confused:

:rolleyes: Taas kiinnostaa Xboxin osto vähän enemmän...

Tietääkseni yhdessäkään Xbox:n julkaisupelissä ei ole AA käytössä. Itse olen pelannut Haloa ja Rallisporttia ja niissä ei ainakaan ole antialiasointia. Molemmat pelit näyttävät olevan 640x256 resoluutissa joka sitten venytetaan 640x512 resoluutioon (de-interlace). Tämä vähentää interlace välkkymistä ja vähentää hieman pystysuuntaisia sahalaitoja, mutta ei ole oikeaa antialiasiointia. Antialiasioinnissa grafiikka lasketaan suuremmalla resoluutiolla (esim. 640x1024) josta se sitten pienennetään lopulliseen resoluutioon (640x512). Tämä poistaa reunojen sahalaitoja ja tekstuureiden välkkymistä.

Pistin tosiaan itsekin tilaukseen pelin..
Toivottavasti ei ole pettymys..
Millaisia ne saabit ovat siinä?

itse ostan ratin tätä peliä varten =))

pelissä en ole sahalaitoja niin katellut, meno kun on niin vauhikasta muutenkin =)) tosin grafiikka on uskomatonta, ja tämän vahvistavat monet pelisaitit...

ja itekkin olen käsittänyt että boxin AA:ta ei käytetä missään julkasupelissä... en jaksa odottaa että AA:sta tulee "pakollinen" standardi

Ylös Bottom