Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
itse ostan ratin tätä peliä varten =))
Oletko ajatellut sitä 360 modenaa? Oletko tyypännyt sitä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
itse ostan ratin tätä peliä varten =))
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Liian arcade(Ei huono kuitenkaan!)
Varsinkin Rally Trophyn jälkeen...
Ko. ratti ja polkimet on tosi jees, testattu Rallisportissa. Niin ja mitä rallisporttiin tulee, niin se on mun mielestä selkeesti paras autopeli! Sönköttäkööt pleisseissönimiehet vastaan kuinka paljon tahansa...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saato
Oletko ajatellut sitä 360 modenaa? Oletko tyypännyt sitä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Ko. ratti ja polkimet on tosi jees, testattu Rallisportissa. Niin ja mitä rallisporttiin tulee, niin se on mun mielestä selkeesti paras autopeli! Sönköttäkööt pleisseissönimiehet vastaan kuinka paljon tahansa...
Huoh...no jollet tajunnut, nii kai pitää sitten oikein erikseen selittää.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Jooh... alkaa vaan naurattaa, kun aiheesta riippumatta Gimble tuntuu pistävän viesteihinsä PS-dissausta... Pitänee pysyä pois täältä päin konsolifin bbs:ää. No, ei tätäkään kannata ottaa vakavasti![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Jooh... alkaa vaan naurattaa, kun aiheesta riippumatta Gimble tuntuu pistävän viesteihinsä PS-dissausta... Pitänee pysyä pois täältä päin konsolifin bbs:ää. No, ei tätäkään kannata ottaa vakavasti![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
PS. taisit ottaa vähän henkilökohtaisesti sen kun Gimble vain kertoi että Rallisport on hänen mielestään hyvä vaikka PS2-miehet sitä dissaavatkin... joten kuinkahan puhtaat jauhot sulla on pussissa kun tuollaisesta mielipiteestä vedät herneet nenään?
Ei se oo Irc:ssä myöskään ihan ihme jätkäLainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Ja aivan offtopiccia, mutta kun xboxfinissä ollaan niin: mihin Code on kadonnut?
hhmmmm...tosi paha mennä sanomaan. Nimittäin rallisportti tai yleensäkkin mitkään xbox pelit jymähtää äärimmäisen harvoin. Itsellä on ollu boxi julkaisupäivästä asti ja edelleen on jymähtämismittarissa nollat taulussa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mpdman
Sainpas kaverilta lainaan tuon RalliSportin, pelasin eilen sitä muutaman tunnin. Tallensin ja loadasin siinä ajassa muutaman kerran. Mutta nyt aamulla, peli käynnistyy mutta kun yritän valita oman player profiilin niin peli jumahtaa siihen. Eli mikä on onkelmana?