Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

RalliSport Challenge 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: RalliSport Challenge 2

SUV:eissa ei toimi "Look back" mikäli ajaa sisänäkymästä, näkyy vaan auton "sisätilaa." Lisäksi CPU ei osaa ajaa SUV:lla pätkääkään, autot on jokaisessa jyrkemässä mutkassa katollaan...

Hiukan vaikuttaa hätäisesti kyhätyltä paketilta...

Maalipinnat on toisaalta ihan ok, vaikka paketin koko on aika reipas...

Asiasta toiseen, itse huomasin vasta nyt nuo day, week ja month challenget, tälläisia saisi tulla muihinkin peleihin. Loppujen lopuksi aika simppeli asia mutta kummasti tulee joka päivä koitettua noita.

EDIT:typo

Tonppa sanoi:
Ilmaiset paketit, ei kannattaisi valittaa. Etenkään kun olet sentään saanut nuo lisät koneellesi. Minä synkeänä en saa, kun ei ole koneet Livessä kiinni. :(

Totta ei pitäisi valittaa, enkä niinkään valita, mutta pettymyksiä ne oli kuitenkin. Jos näistä olisi joutunut maksamaan niin sitten OLISIN valittanut...

jarnol sanoi:
SUV:eissa ei toimi "Look back" mikäli ajaa sisänäkymästä, näkyy vaan auton "sisätilaa." Lisäksi CPU ei osaa ajaa SUV:lla pätkääkään, autot on jokaisessa jyrkemässä mutkassa katollaan...

Hiukan vaikuttaa hätäisesti kyhätyltä paketilta...

Maalipinnat on toisaalta ihan ok, vaikka paketin koko on aika reipas...

Asiasta toiseen, itse huomasin vasta nyt nuo day, week ja month challenget, tälläisia saisi tulla muihinkin peleihin. Loppujen lopuksi aika simppeli asia mutta kummasti tulee joka päivä koitettua noita.

EDIT:typo

Ite en oo huomannu tota "look back" ilmiötä, tullu ajettua vaan ulkoa, mutta sen kyllä huomas ettei cpu osaa ajaa niillä yhtään, jäävät jälkeen todella paljon.

Noi challenget ovat todella mukava uusi lisä liveen, tosiaan niitä pitää aina kokeilla ja sitten ihmetellä millä ihmeellä jotkut ajaa pätkän 20s nopeammin... :o

jarnol sanoi:
SUV:eissa ei toimi "Look back" mikäli ajaa sisänäkymästä, näkyy vaan auton "sisätilaa."

Eikös tuo sisänäkymästä kaikilla autoilla näytä maisemaa auton takaikkunasta? Itse pidin kyllä kovasti autoista. Eivät ne mitenkään ihmeellisiä ole, mutta varsinkin SUV-luokassa on ihan oma fiiliksensä... Ja Saab nousee nopeasti pitävämmällä alustalla kahdelle pyörälle. :D

Aasdfasdf. Myin pelin vasta pari viikkoa sitten ja nyt tietenkin tuli nuo lisäpaketit. Sitten ne vielä menevät pyyhkimään ennätykset, joita otsa hiessä yritin saada aikaan :( Volvon yli 2000km eivät menneet hukkaan prkl! Harmittavan vähän porukkaa näkyi livessä tässä pelissä silloin kun sitä vielä pelailtiin.

Korjataanpas hieman, eli X5:lla ei näköjään toimi, Wolkswagenilla kyllä. X5:lläkin puskurikamerasta toimii, mutta niistä kahdesta muusta ei.

Kyllä noi Classic autot on hupaisia ajettavia, tosin kaksi autoa liian vähän luokkaan varsinkin kun 96:nen on turhan ylivoimainen.

Hakkiz sanoi:
Eikös tuo sisänäkymästä kaikilla autoilla näytä maisemaa auton takaikkunasta? Itse pidin kyllä kovasti autoista. Eivät ne mitenkään ihmeellisiä ole, mutta varsinkin SUV-luokassa on ihan oma fiiliksensä... Ja Saab nousee nopeasti pitävämmällä alustalla kahdelle pyörälle. :D

No eipä kyllä ole tilanne parantunut, tänäänkään koko päivänä nähnyt yhtään suomalaista :(

Tosin olen pelaillut tätä Livessä vasta pari päivää joten johtopäätöksiä on ehkä vähän turhan aikaista tehdä :cool:

Paavi^ sanoi:
Harmittavan vähän porukkaa näkyi livessä tässä pelissä silloin kun sitä vielä pelailtiin.

jarnol sanoi:
Kyllä noi Classic autot on hupaisia ajettavia, tosin kaksi autoa liian vähän luokkaan varsinkin kun 96:nen on turhan ylivoimainen.

Onko todella? Omat kokemukset on kyllä hieman erilaiset. Kyllä jos niiden tietoja vertailee, niin saabi näyttäs olevan paljon parempi, mutta todellisuudessa (siis pelatessa) omasta mielestä tilanne ei oo ihan niin selvä. Joku ilta tässä kun ajetiin noilla, ni kaikilla muilla oli saabit, ite ajoin (kiusallani) volvolla ja voitinkin eriä tai olin ainakin kolmen joukossa... Eikä siinä ajellessa huomannut merkittäviä eroja kiihtyvyydessä tai huippunopeudessa. Mutta nämä on siis vain kokemuksia yhden ajelusession perusteella.

Asiasta toiseen, Ite oon rallannu tässä liki joka ilta n.21:30-24, enkä kyllä voi sanoa törmänneeni Suomalaisiin, saa laittaa FR (Ite L), ni sais listalle Suomalaisiakin. Illemmalla tuntuu pelaajia olevan enemmän, ainakin joskus kokeilin aiemin n. kuuden maissa ni silloin ei ollu ketään... :(

Kysymys kuuluu: Onko mahdollista saada nuo päivitykset peliin ilman Liveä?

Ylös Bottom