Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rallisport + ratti

kostaja

New Member
Onkos kukaan tykittänyt ralli sporttia modena 360 ratilla?
mitä mieltä olette, minusta oli pettymys koko ratti... ajaminen todella vaikeaa.. jos rattia hääntää vain hiukan ei tapahdu yhtääm mitään! todella tunnoton ohjain! onko pelistä kiinni, eli voisko tuntuma ja ohjattavuus olla parempi eri pelissä?
 
Modena ratti ja Rallisport toimii mielestäni parhaiten niin
että laitat ratista säädöt/herkkyyden maksimi ja sitten pelistä asetuksen loose.
Auto on kyllä omituinen ajaa kun reagoi silti nopeasti ja puskee niin pirusti.
 
jep, niinhän tuo tuntuu tekevän... *nauraa*
aivan surkee räpellys koko ratti! :)
Mul ei oo kuin yksi autopeli eli rallisport.. onko kokemuksia onko ajotuntuma parempi eri pelissä?
Odotan innolla GP4:sta voinko odottaa tällä ratilla yhtä kauheaa räpellystä sen suhteen? Vai onko toi rallisport yksinkertaisesti niin vaikee ajaa tol ratil?
 
korjatkaa jos olen väärässä mutta KOKEILIN vain muutaman EK:n kaverin luona RSC:tä ja MINUN mielestäni ohjattavuus oli aivan liian herkkä...(mutta sehän on arcadea,ei simua) eli ton herkkyys on toden näköisesti vain RSC:ssä.. PGR:ssä ohjattavuus on just sellane ku pitääkin..
 
siis tarkotin ilman rattia olen pelannut.. mutta niinkuin tol xboxin ohjaimella oon pelannu PGR:ää paljonki ja se ohjattavuus on loistava. mut en ole 100% varma että se ois hyvä sillä ratilla..mut kantsis odottaa että ne tekis xboxille parempia ratteja.. olen itse hullu autopeli fani mutta en aio ostaa xboxille rattia koska tolla ohjaimella on tod. hyvä pelata autopelejä..
 
Ylös Bottom