Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rammstein!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse tutustuin tähän musiikkiin siten, että eräs tuttu bussikuski soitti aina omalla ajovuorollaan Rammsteinia. Ensimmäinen biisi minkä kuulin oli Engel. Ajattelin että "wow, mahtava yhdistelmä raskasta mättöä ja teknohtavaa biittiä" :)
 
Hämmentävää möykkää kyllä.
Kuulin ekan kerran parisen vuotta (tai jotain) sitten kun joltain vivalta tai vastaavalta kanavalta tuli niiden versio Depeche Moden Stripped biisistä.
Ihmettelin että kaikkea hlvettiä sitä mennään tekemään...mutta yllättäen ropisi vanhemmankin kuuppaan...maailma on outo paikka...:D
 
Re: Rammstein

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Teurastakaa minut jos olen väärässä, mutta entinen Rammstein-ketju näyttää kadonneen.

Jätetään teurastaminen tällä kerralla. Yhdistin vanhoihin juttuihin.

Esimerkiksi "Asiaton keskustelu ja palaute" sivun oikeasta alareunasta löytyy montako sivua on olemassa
Sivuja (15): [1] 2 3 » ... Vika »

Niitä selaamalla löytää vanhoja juttuja. Sekä tuolla kuuluisalla HAKU toiminnolla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Jos haluaa kuulla agressiivista musiikkia niin suosittelen Slayerin Reign In Bloodin kuuntelemista. Ainkin minulla tuo levy on ollut ilmestymisestaan lahtien kaikkien aikojen TOP10.
Katos, löytyyhän Inertialta ainakin yksi mielipide, josta ollaan yhtä mieltä. Loistava levy! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Katos, löytyyhän Inertialta ainakin yksi mielipide, josta ollaan yhtä mieltä. Loistava levy! :D

Ostin, kun ilmestyi vuonna 1986? Seuraava Seasons In The Abyss voi olla jopa vielakin parempi. Vaikea sanoa. Tosin Seasons In The Abyssin jalkeiset levyt ovat olleet miten sen nyt oikein sanoisi, luvattoman heikkoja! On jaaty paikalleen junnamaan. Viimeisin God Hates Us All on varmaan heikoin Slayer levy. Tuli nahtya Slayer pari vuotta sitten Tukholmassa. Tuntui, kun hidaste nappi olisi jaanyt paalle. Slayerkin olisi pitanyt nahda yli kymmenen vuotta sitten, mutta kun ovat vasta ehtoopuolella paattaneet vaivautua tanne asti.
 
Rammsteinin suosio nousi kyllä vähintäänkin toiseen potenssiin Mutterin myötä täällä Suomessa. Ja mikäs siinä.
Itse odottelen innolla ensi kesän Provinssin keikkaa, koska en areenalle päässyt.
Oma ensikosketus bändiin parin vuoden takaa oli kyllä muistorikas. Kaveri oli lainannut Live aus Berlin videon tutultaan ja pyysi minua kopioimaan (paha paha) sen. Päätin sitten itse samalla katsoa videon, ja myytyä miestä kyllä olin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Aika l33t toi kuva, en tiennytkään että Rammstein on teinien keskuudessa tommonen hitti. No, jäähalli nähty ja Provinssiin menossa :D

No en nyt ihan noinkaan sanoisi... Muutama sieltä koulusta löytyy meidän kolmen lisäksi jotka Rammsteinia diggailee.

Rammsteinin suosio nousi kyllä vähintäänkin toiseen potenssiin Mutterin myötä täällä Suomessa. Ja mikäs siinä.

Ei varmaan kovin moni ollut bändiä kuullut ennen Mutteria ja Suomen keikkaa. Nyt videot pyörivät jopa Bänd-Exässä! En kyllä tiedä onko se hyvä vai huono asia... ;)
Soundin lukiäänestyksessäkin Rammsedät olivat korkealla paras bändi, biisi ja levy -kategorioissa. Haluaisin kyllä nähdä Lindemannin nimen paras laulaja -listallakin!

Jätetään teurastaminen tällä kerralla. Yhdistin vanhoihin juttuihin.

Kummallista, katsoin kyllä ne vanhat sivut, mutta ei niitä ihan viittätoista löytynyt. Haullahan olisi tietysti löytynyt, mutta eipä (taaskaan) tullut mieleen. No, ehkäpä ensi kerralla... :)
 
Ei mitään Rammsteinia ;)
Sen pitää olla kunnon System Of A Down'ia, P.O.D'ia, Ozzy Osbourne'a tai Rage Against The Machine'a. :p
Käykää muuten www.payableondeath.com :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sentenced
Käykää muuten www.payableondeath.com :cool:

Jee, uskovaisten "katu-uskottavaa" white metallia!! Rammsteinin (sado)masokistisen kieroutuneet sanoitukset ja sävelmät iskevät kyllä hiukan enemmän... :)
 
Uuuuhhh, oli muuten aivan mahtava tuo provinssin keikka!!! harmi vaan ku ite jouduin siirtymään koko ajan taakse päin ku takaa tulevat rynni eteeni:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Uuuuhhh, oli muuten aivan mahtava tuo provinssin keikka!!! harmi vaan ku ite jouduin siirtymään koko ajan taakse päin ku takaa tulevat rynni eteeni:mad:

Hesarissakin oli juttua keikasta, harmittaa tosiaan etten päässyt paikalle...
 
Mulle ei oikeen toi Rammstein tipu, toistaa jotenkin vanhaa kaavaa nekin... Die Kruppsia kuuntelin aikanaan todella paljon, ne on ton genren ykkösiä(ja osittain esi-isiä;)). Mutta makuasioithanan noi on, mitä niistä kiistelemään, oon itekkin kuullu että Rammsteinin keikat on kyllä mahtavia..
 
Pakko ei ole kuin kuolla, maksaa verot ja nähdä Rammstein kerran elämässä livenä. Liput menee varmasti puolessa minuutissa... Pitää olla tarkkana ettei missaa tällä kertaa. :)
 
Willennium sanoi:
Pakko ei ole kuin kuolla, maksaa verot ja nähdä Rammstein kerran elämässä livenä. Liput menee varmasti puolessa minuutissa... Pitää olla tarkkana ettei missaa tällä kertaa. :)

Korjaus: kuolla, ja nähdä Rammstein ainakin kahdesti elämässä livenä.(Monacoon voi muuttaa ja Rammstein on nähtävä aina kun mahdollista)

Meikäläinen on lippujonossa vaikka aamukuudelta, mutta kentälle on päästävä! Jäähallin keikalla oli kentällä sen verran sykähdyttävä tunnelma että pakko kokea uudestaan.
 
Laitetaas muillekin tiedoksi saksalaisbändi Oomph! joka on kolahtanut melko monelle Rammsteinin kuuntelijalle. Samantasoisesta räimeestä ei sentään ole kyse, mutta kuten sanottu, monet ovat pitäneet.

PS: Äänenvoimakkuus pienelle ennenkuin sivuille erehdyt.
 
Rammstein on tosiaan tullut kaksi kertaa missattua komeasti mutta tätä kolmatta pitää kyllä harkita vakavasti sillä vaikka matkaa onkin semmoset n. 500km niin kyllä Rammstein on kuitenkin Rammstein. Pitää yrittää keksiä itselleen joku tekosyy millä tuonne lähtisi.
 
Ylös Bottom