Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rapala Pro Bass Fishing PS3 + vapaohjain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edu98
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rapala Pro Bass Fishing PS3 + Vapaohjain

Tarviix tohon vapa pelaamiseen sitä sitä kameraa töllön päälle? Ja miltä peli muuten vaikuttaa?

Ei tarvita kameraa kun pelaa vapalla. En ole hirveästi pelannu tätä vielä mutta ihan kelvollinen peli ollu ainakin nää alku tehtävät. Peli näkymä on vedenalla jossa näkyy uistin ja fisuja. Sit kun kala tarttuu uistimeen kiinni niin sit saa olla tarkkana ettei siima mene poikki:)

Tossa video josta saa vähän näkymää pelistä. http://www.youtube.com/watch?v=7h23y6AFb4Y

Ei tarvita kameraa kun pelaa vapalla. En ole hirveästi pelannu tätä vielä mutta ihan kelvollinen peli ollu ainakin nää alku tehtävät. Peli näkymä on vedenalla jossa näkyy uistin ja fisuja. Sit kun kala tarttuu uistimeen kiinni niin sit saa olla tarkkana ettei siima mene poikki:)

Tossa video josta saa vähän näkymää pelistä. http://www.youtube.com/watch?v=7h23y6AFb4Y

Hyvä ettei tarvi kameraa,ku mul ei sitä oo ja aamul tilasin ton pelin vavan kanssa. Pystyykö tota pelata myös padillä?

Hyvä ettei tarvi kameraa,ku mul ei sitä oo ja aamul tilasin ton pelin vavan kanssa. Pystyykö tota pelata myös padillä?

En ole kokeillu padillä ollenkaan pelata kun tossa ongessa on kaikki samat napit. Kun kalastetaan niin heitellään vapalla :)

Onnistuu pelaaminen padillakin. Jostain arvostelusta näin luin ja eikai peliä myytäisi ilman erikoisohjainta, jos ei toimisi ilman sitä.

Nyt reilun viikon peliä pelanneena olen tykännyt kovasti. Kokemukset oikeasta kalastamisesta ovat itsellä vähäisiä, mutta kyllä tuossa jonkun verran olen turnauksia voittanut. Graafisesti peli on kalastuspeliksi aika kaunis vrt vanhemmat pc:llä pelatut rapalat.

Ohjain toimii hyvin ja iso osa pelattavuudesta/tunnelmasta katoaisi jos peliä joutuisi padilla pelaamaan. Ohjain on hyvin käteen sopiva ja jämäkän tuntuinen. Arvosteluissa valitettu tärinätoiminnon puuttuminen ei ole itseäni mitenkään häirinnyt.

Nyt reilun viikon peliä pelanneena olen tykännyt kovasti. Kokemukset oikeasta kalastamisesta ovat itsellä vähäisiä, mutta kyllä tuossa jonkun verran olen turnauksia voittanut. Graafisesti peli on kalastuspeliksi aika kaunis vrt vanhemmat pc:llä pelatut rapalat.

Ohjain toimii hyvin ja iso osa pelattavuudesta/tunnelmasta katoaisi jos peliä joutuisi padilla pelaamaan. Ohjain on hyvin käteen sopiva ja jämäkän tuntuinen. Arvosteluissa valitettu tärinätoiminnon puuttuminen ei ole itseäni mitenkään häirinnyt.

Parin viikon kuluttua itekin toivottavasti kalastelen.Mites tuon vavan virtajutska on toteutettu,ladataanko se ni kuin padi vai toimiiko pattereilla?:confused:

Vastaus: Rapala Pro Bass Fishing PS3 + vapaohjain

Nyt ois peli postitettu cdon:sta,tein ennakkotilauksen hintaan 64.95€.Nyt hinta on 49.95€.:D Ihan hyvä ennakkotilaajan etu,maksoin vain 15€ enemmän.:D

Vastaus: Rapala Pro Bass Fishing PS3 + vapaohjain

Peli on mielestäni hyvä,olen tyytyväinen hankintaani.Vavalla kalastelu on mukavaa puuhaa ja myös padillä kalastelu sujuu hyvin.Vavan värinän puuttuminen ei haittaa,mut en ois pahastunut vaik ois värinätoiminto ollutkin.Vavan pattereiden(2kpl AA) kesto vähän arveluttaa.

Ylös Bottom