Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet and Clank: A Crack in Time

Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

No olipas hyvä uutinen. Koko sarjan fanina pakko-ostos peli. ;)
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Traileri jättää paljon kysymyksiä auki. Videossa oleva olio on ilmanmuuta Lombax, mutta kuka? Luulisin että...

1. Se on Ratchetin isä
2. Se on Ratchet, joka on vanhentunt jonkun aikamatkustuksen seurauksena.

Kauheasti traileri ei paljasta kuitenlaan :)
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Traileri jättää paljon kysymyksiä auki. Videossa oleva olio on ilmanmuuta Lombax, mutta kuka? Luulisin että...

1. Se on Ratchetin isä
2. Se on Ratchet, joka on vanhentunt jonkun aikamatkustuksen seurauksena.

Kauheasti traileri ei paljasta kuitenlaan :)

Tuo kakkosvaihtoehto mulle tuli ekana mieleen, kuitenkin taitaa
aikamatkustus olla isossa osassa nimestä päätellen.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Kyllähän tämä olisi kiva hommailla kotiin. Neljä ekaa Ratchetia kuitenkin vedetty läpi(R&C3 n.kolmeen kertaan) ja tuo Quest For Bootykin löytyy... Ai niin, jotta juonessa pysyttäis mukana, pitää tuo Tools of Destruction hommata ensin. :)

Aika pahaan ajankohtaan tuokin tulee. Tekken 6: Bloodline Rebellion on varmistettu noihin samoihin aikoihin....Jota en voi missata. En mitenkään. Muuten hommaisin tämän pelin. Sen verran hyviä nää Ratchetit on.:D
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Ajatus aikamatkustuksesta R&C:ssä kuulostaa hieman oudolta. Mutta hyvä kun saadaan vastauksia viimein.

Mun mielestä toi otus näyttää vähän muinais-Lombaxilta :D
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Pelisarja tullut tutuksi vasta nyt PS3:n myötä. Todella upeaa tasoloikkaa ja grafiikoilla, jotka tyydyttävät kyllä nihkeimmänkin kyynikön.

Lyhyt teaseri tästä tulevasta osasta: Gametrailers.com - Ratchet and Clank Future: A Crack in Time - Exclusive Debut Teaser

Cool :cool:... Aikasemmin väitettiin että Ratchet olisi ainut Lombaxi joka jäi muista eroon kun muut lombaxit muutti pois mutta miten ne sitten selittää sen Angelinan R&C 2? Sehän oli lombax kanssa. Toivottavasti peli rikkoo aikasempien pelien rajoja tekemällä vapaasti tutkittavia alueita putkijuoksujen sijaan, kuitenkin varma ostos.
Mikäköhän on Nefeariouksen osa (vai miten se kirjoitettin).
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Näytti kyllä tuo teaseri sen verran upealta että nyt on odotukset tämän pelin suhteen melko katossa.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Cool :cool:... Aikasemmin väitettiin että Ratchet olisi ainut Lombaxi joka jäi muista eroon kun muut lombaxit muutti pois mutta miten ne sitten selittää sen Angelinan R&C 2? Sehän oli lombax kanssa.

Ei ollut Lombax en muista mikä se oli mutta kehittäjät ovat itse sanoneet että se ei ole lombax.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Oon jo odottanut ToD :lle ns. tavallista jatko-osaa enkä mitään QfB tyylistä.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Minäkään en ole aiempiin Ratcheteihin koskenut, mutta se ei yhtään estänyt minua nauttimasta Tools of Destructionista ja Quest for Bootysta, todella loistavaa taso-loikkaa, jota ei ainakaan minun mielestäni kannata jättää kokematta :)
PS3:n myötä itsekin olen tähän pelisarjaan tutustunut ja aivan innoissani olen tulevasta uutukaisesta.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Cool :cool:... Aikasemmin väitettiin että Ratchet olisi ainut Lombaxi joka jäi muista eroon kun muut lombaxit muutti pois mutta miten ne sitten selittää sen Angelinan R&C 2? Sehän oli lombax kanssa. Toivottavasti peli rikkoo aikasempien pelien rajoja tekemällä vapaasti tutkittavia alueita putkijuoksujen sijaan, kuitenkin varma ostos.
Mikäköhän on Nefeariouksen osa (vai miten se kirjoitettin).

Angela. Angela EI ole lombax. Ai miksi ei?

1. *Kukaan ei ole ikinä sanonut, että hän olisi lombax.*
2. Hän on reilusti pitempi Ratchettiä ja hänellä ei ole häntää
3. Insomniac Games on sanonut monesti, että hän ei ole lombax, *vaikka hänet sellaiseksi suuniteltiin ja eräs entinen Insomniac Gamesin työntekijä näin myös sanoi.*
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Uusimmassa GTTV-jaksossa näytetään pieni pätkä ihan aitoa pelikuvaa Crack in Timesta ja paljastetaan myös, kuka tuo mystinen vanha lombax on. Etkö jaksa odottaa? Katso kuvat! Eikun siis katso spoilerin alle...

Tyypin nimi on Alistair Azimuth ja on lombax siinä missä Ratchetkin. Mutta aikamatkailu tulee liittymään peliin, joten sillä ehkä selittyy, miksi Ratchet luulee olevansa universumin ainoa lombax.

Itse peli ei sinällään vaikuttanut graafisesti juuri sen kummemmalta kuin aiemmatkaan PS3:n Ratchet-pelit, mutta se ei ole suinkaan huono asia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Upean näköistä! Ihan hyvä vaan että eivät ole paljon keskittyneet pelin ulkoasuun kun nykyiselläänkin se on erittäin kaunista katseltavaa. Tuosta gameplaysta sai sellaisen käsityksen että kenttien (tai planeettojen) mittasuhteet olisivat aika paljon isompia verrattuna vanhempiin sarjan osiin, this is waiting.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Nyt ei tarvitse kahlata koko GTTV-jaksoa, vaan voi katsoa pelkän Ratchet-pätkän tästä.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Ui perkele... Näyttää ihan tutulta rachetiltä. Eivät ole onnenksi menneet pilaamaan sarjaa toisinkuin Crash:ít. Toivon, että olisi aseita paljon, paljon tasohyppelykohtia ja vaihtelevat tehtävät. :)

Perkele ku taitaa tulla vähän kalliiksi, kun pitäis hankkia sitten vielä TOD ja Q4B... Kattoo jos joskus rahaa on riittävästi niin voisi hommaillakkin. :)
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Ratchet and clank: A crack in time ens yönä klo 02.00 suomen aikaa
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

"Just the demo"...

Toivottavasti nyt tarkotetaan Store-demoa, ei E3:lla pelailtavaa :D
Lienee nimittäin taas kyseessä julkasupäivän ostos. Kyllä nää ärändceet vaan on niin hyviä.
 
Ylös Bottom