Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet and Clank: A Crack in Time

Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Kiinnostaako päästä tsekkaamaan peli etukäteen keskiviikkona 21. lokakuuta Helsingissä, Tennispalatsissa kello 15.00 - 17:00 välisenä aikana. Paikalle pääsevät voivat pelata Ratchet and Clankiä leffasalin isolta screeniltä ja myös demo-yksiköillä. Tilaisuudessa on juoma ja pop corn -tarjoilu.

Mikäli kiinnostaa ja asut pääkaupunkiseudulla (Toisin sanoen pääset paikalle), niin heitteleppä minulle privaviestiä. Paikkoja rajoitetusti...



"Vielä paikkoja vapaana"
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Kiinnostaako päästä tsekkaamaan peli etukäteen keskiviikkona 21. lokakuuta Helsingissä, Tennispalatsissa kello 15.00 - 17:00 välisenä aikana. Paikalle pääsevät voivat pelata Ratchet and Clankiä leffasalin isolta screeniltä ja myös demo-yksiköillä. Tilaisuudessa on juoma ja pop corn -tarjoilu.
No voi p*rkele. Eihän tässä oo matkaa ku ~200 km... :rolleyes:

Tube, julkaisua lähempänä eli varmaan loppukuusta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

No voi p*rkele. Eihän tässä oo matkaa ku ~200 km... :rolleyes:

Tube, julkaisua lähempänä eli varmaan loppukuusta.

Pistän paremmaksi, 300 km ja rapiat :p. Olisi kyllä hieno kokemus pelata teatterissa vai onko piste pystytetty jonnekkin muualle. Noh, pääseehän tätä pelaa kun tulee kauppoihin.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Kiinnostaako päästä tsekkaamaan peli etukäteen keskiviikkona 21. lokakuuta Helsingissä, Tennispalatsissa kello 15.00 - 17:00 välisenä aikana. Paikalle pääsevät voivat pelata Ratchet and Clankiä leffasalin isolta screeniltä ja myös demo-yksiköillä. Tilaisuudessa on juoma ja pop corn -tarjoilu.

Mikäli kiinnostaa ja asut pääkaupunkiseudulla (Toisin sanoen pääset paikalle), niin heitteleppä minulle privaviestiä. Paikkoja rajoitetusti...



"Vielä paikkoja vapaana"


Rohkeasti vain tilaisuuteen ilmoittautumaan.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Pistän paremmaksi, 300 km ja rapiat :p. Olisi kyllä hieno kokemus pelata teatterissa vai onko piste pystytetty jonnekkin muualle. Noh, pääseehän tätä pelaa kun tulee kauppoihin.

Minulla noin kilometri matkaa :p. Ruoholahti-->Kamppi.
Huhhuh! Ratchet and Clank valkokankaalta! Voisiko mikään olla parempaa?! Tuskin, ainakaan mulle :D!

Kellään tietoa millon tuota demoa pukkaa (amerikan)storeen?
Tuskin enää tänä torstaina, mutta luultavasti 22 päivä eli ensi torstaina. Pelistä tulee kaksi demoa, joista toinen on Ratchet-taso Krell Canyonissa ja toinen Clank-taso. Kaksi demoa sen takia, koska yhdessä nämä olisivat liian iso lataus (veikaan about. 2gt).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Kiinnostaako päästä tsekkaamaan peli etukäteen keskiviikkona 21. lokakuuta Helsingissä, Tennispalatsissa kello 15.00 - 17:00 välisenä aikana. Paikalle pääsevät voivat pelata Ratchet and Clankiä leffasalin isolta screeniltä ja myös demo-yksiköillä. Tilaisuudessa on juoma ja pop corn -tarjoilu.

Mikäli kiinnostaa ja asut pääkaupunkiseudulla (Toisin sanoen pääset paikalle), niin heitteleppä minulle privaviestiä. Paikkoja rajoitetusti...



"Vielä paikkoja vapaana"

Vielä olisi 5 -paikkaa vapaana tilaisuuteen.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Vielä olisi 5 -paikkaa vapaana tilaisuuteen.

Itseäni olisi vähän himottanut tulla mutta ei viitti varata jos ei jaksaisikaan tulla kun ei ole tullut nukuttua yöllä ja uncharted 2 myös odottelee kaupassa.. No itse R&C on kuinenkin odotuslistalla ja varattuna.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Itseäni olisi vähän himottanut tulla mutta ei viitti varata jos ei jaksaisikaan tulla kun ei ole tullut nukuttua yöllä ja uncharted 2 myös odottelee kaupassa.. No itse R&C on kuinenkin odotuslistalla ja varattuna.

Ööö juu herätys!

21 -päivä. Eli ENSIVIIKON Keskiviikkona 21.10....
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Ratchet & Clank Future: A Crack in Time - Official Replay




Uusi gameplay-video:





Peli tuntuu aina vain näyttävän paremmalle...
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Kiinnostaako päästä tsekkaamaan peli etukäteen keskiviikkona 21. lokakuuta Helsingissä, Tennispalatsissa kello 15.00 - 17:00 välisenä aikana. Paikalle pääsevät voivat pelata Ratchet and Clankiä leffasalin isolta screeniltä ja myös demo-yksiköillä. Tilaisuudessa on juoma ja pop corn -tarjoilu.

Mikäli kiinnostaa ja asut pääkaupunkiseudulla (Toisin sanoen pääset paikalle), niin heitteleppä minulle privaviestiä. Paikkoja rajoitetusti...



"Vielä paikkoja vapaana"


Tule pelaamaan uutta Ratchet & Clankia ennakkoon! - Pelaajalehti.com

Vielä olisi paikkoja KFINin kautta. Privaa minulle, jos kiinnostaa ja pääsee paikalle.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]


Siinä video Destructo-aseista ja vasta paljastettu 'Destructo Shotgun'.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

*Construckto

btw, Kuinka monella on olemassa accot Insomniacin foorumeille? Itselläni on käyttjä, ja tunnistan ainakin pari konsolifiniläistä sieltä, luulisin ainakin.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

*Construckto

btw, Kuinka monella on olemassa accot Insomniacin foorumeille? Itselläni on käyttjä, ja tunnistan ainakin pari konsolifiniläistä sieltä, luulisin ainakin.

Eips. Se on Constructo. Olen 'Ratchetti' forums.InsomniacGames.comissa ja Resistancen foorumeilla. Käyn aika paljon niillä, mutten ole kovin aktiivinen.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Tulipahan mieleen Uncharted 2:en latauskoodihäröilystä, notta kävisiköhän tämänkin pelin kanssa samallalailla. Game:sta on taas tilaus vetämässä ja voisi hieman niin sanotusti ketuttaa, jos ei latauskoodi toimisi tämänkään pelin kanssa.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Tulipahan mieleen Uncharted 2:en latauskoodihäröilystä, notta kävisiköhän tämänkin pelin kanssa samallalailla. Game:sta on taas tilaus vetämässä ja voisi hieman niin sanotusti ketuttaa, jos ei latauskoodi toimisi tämänkään pelin kanssa.

Minkälaist lisämatskuu tolla koodilla saikaan? Game:sta oon kans ennakkovarannu.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Ainakin Game-Stopista sai CEn mukana Power Packin (Yksi Amerikan ennakotilausmatskuista.) En vaan kuollaakseni muista mitä se tekee.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Tämä tulee varmaan jossain vaiheessa myös KFIN Median puolelle, mutta vielä tässä vaiheessa löytytyy suurinpiirtein vain tuubista.

Weapons Trailer. Toi kurnautteleva mutanttimatelija on suosikki, Sonic Eruptor :D

 
Ylös Bottom