Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank apua

sti

New Member
Ei voi olla totta! Peli taitaa olla loppupuolella, ollaan takaisin Ratchetin kotiplaneetalla. Tason koilisnurkassa on kohta, jossa pitäisi ilmeisesti hypätä korkealla olevalle tasolle. Ratchet ei vaan tartu tason reunaan. Onko se liian korkealla? Jet-packi on jo selässä, joten korkeammallekaan ei kai pääse?
 
Missävaiheessa peli menee siihen että ei voi palailla takaisin jo vierailluille planeetoille keräilemään lisää pultteja?

Olen nyt pelissä siinä vaiheessa että seuraavaksi pitäisi palata Ratchetin kotiplaneetalle, mutta ennen loppuvastusta haluaisin vielä kerätä tarpeeksi valuuttaa R.I.N.O:eek:n ja säästää vielä kulta-aseisiin.

Pystyykö Veldonilta (?) siis vielä poistumaan kun sinne laskeutuu?
 
kyllä sieltä veldiniltä pois pääsee vielä ennen lopputaistelua, mutta kertokaa nyt joku mistä hemmetistä niillä kultapulteilla saa ostaa niitä "kulta aseita" joita pitäs olla 10 kpl?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelle
kyllä sieltä veldiniltä pois pääsee vielä ennen lopputaistelua, mutta kertokaa nyt joku mistä hemmetistä niillä kultapulteilla saa ostaa niitä "kulta aseita" joita pitäs olla 10 kpl?

Tahkosin pelin kerran läpi ja sen jälkeen ekan tason alussa oli ovi auki sellaseen paikkaan mistä niitä sai ostella.
 
Loppuvastukseen R.I.N.O? Hyvä idea varmaan, mutta en saa mitenkään kerättyä 150k boltsia/ruuvia (tai kuka jaksaa, kaikki planeetat läpi tahkottu... ehkä 7 kultaista ruuvia olen löytänyt) ja mitä eilen kokeilin, sain Drekille tehtyä damagea aika paljon (seitsemäs yritys kerta, meni yhteensä 7k boltseja aseiden ammusten ostoon joka yrityksen alussa), ihan muutama sentti ole jäljellä kunnes alkoi tekemään niitä sinisiä laseriskuja. Sitten ei enää jaksanut :( Ja entä sähköase, maksaa 30k ruuvia. Onko hyvä Drekia vastaan, kuullostaa ainakin hinnan perusteella hyvältä :)

Entäs noi Skill Pointsit? Katoin kun kaveri pelasi eilen ja ampuili puunhakkausplaneetalla niitä lentäviä aluksia, sitten kun oli vähän aikaa ampuillut tuli ruutuun ilmoitus, että " +1 Skill Point!" tms. Mistä niiden statsit näkee ja mitä niillä tekee? Mulle itselleni ei ole tuollaista tullut vastaan ja menen jo Ratchetin kotiplaneetalla, loppuvastuksessa.
 
Ne Skill Pointit on juuri tälläisiä tyyliin "ammu kaikki katuvalot tästä kentästä" ja muuta kivaa. Niitä ei tosin kannata kerätä sokkona ennen kuin olet läpäissyt pelin.

Ja siitä loparista vielä. Devastator & paljon boltteja on aika kätevä yhdistelmä.
 
Mahdankohan taas osoittaa tyhmyyteni... En millään onnistu pääsemään kaikkiin "salaisiin" alueisiin - yleensä sellaisiin joissa on seinä vastassa. Walloper ei auta kovinkaan monessa välissä. Esim. siellä missä tarvitaan happinaamaria, on pitkä salainen käytävä, tiedän mistä sinne pääsee mutta en miten. Toistaiseksi olen 15 kultapulttia saanut kaivettua esiin enkä kyllä mitää kulta-asepuotiakaan löytänyt...

Onko jotain vinkkivitosta minkätyyppisiä konsteja tuollaisiin seiniin kannattaa yrittää (myös ekalla planeetalla luolassa)?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet & Clank apua

Kulta ase puodin löydät pelaamalla pelin läpi ja aloittamalla pelin alusta kulta ase tilassa.
 
Vastaus: Ratchet & Clank apua

Morotus pöytään!

Onks mitään kikka kolmosta miten saa vihreän oven että pääsee hyppimään noita keijoja kohtia eteenpäin? Lähinnä noissa monistustehtävissä välillä ovi vaan ilmestyy ja sitä voi käyttää mutta nyt oon jumahtanut yhteenkohtaan??????
 
Ylös Bottom